aangepastquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou quote je voor de edit... Mijn keurige imago, wat doe je....![]()
Goed zo jijquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:11 schreef qu63 het volgende:
[afbeelding]
Ook dit is genieten, maar houd er rekening mee: Wodka is een stevig drankje
zullen we zelf wodka gaan maken?quote:
doe maar, kan ze wel gebruiken vandaagquote:
Zullen we dat nou eens niet doen als we voor 2 euro een fles van die heerlijkheid in Polen uit het schap kunnen trekken?quote:
Mijn imago is toch al naar de kl*te, dat heb ik zelf al een poosje geleden met een zatte kop om zeep geholpenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
doe maar, kan ze wel gebruiken vandaag
waarom heb je het daar dan niet gekocht?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we dat nou eens niet doen als we voor 2 euro een fles van die heerlijkheid in Polen uit het schap kunnen trekken?
heb ik weer gemistquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn imago is toch al naar de kl*te, dat heb ik zelf al een poosje geleden met een zatte kop om zeep geholpen.
link?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn imago is toch al naar de kl*te, dat heb ik zelf al een poosje geleden met een zatte kop om zeep geholpen.
ik ook geloof ikquote:
geweldig hequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we dat nou eens niet doen als we voor 2 euro een fles van die heerlijkheid in Polen uit het schap kunnen trekken?
Was op een heel klein vliegveld, zonder uitgebreide taxfree shitquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
waarom heb je het daar dan niet gekocht?
zonder enige vorm van poging tot taxfree shit dus eigenlijkquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was op een heel klein vliegveld, zonder uitgebreide taxfree shit
nou enquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in heel; veel meer opzichten hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geweldig he
die landen in dat opzicht
Ja. En de meeste mensen die hier toen veel kwamen komen nu niet meerquote:
taxfree is toch nooit goedkoopquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zonder enige vorm van poging tot taxfree shit dus eigenlijk
en wat kost het dan in een normale winkel daar?quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
owquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. En de meeste mensen die hier toen veel kwamen komen nu niet meer.
moet ik er weer mee slepen, geen zin inquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nou en
kan toch op elke hoek in krakow
wel goedkoperquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
taxfree is toch nooit goedkoop
lamme tekkelquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet ik er weer mee slepen, geen zin in
Neequote:
wat meerquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
en wat kost het dan in een normale winkel daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |