Beekmans komt, ondanks dat hij achterin speelt, vrij vaak in kansrijke positie voor het doel, en gaat met de week beter spelen op die positie, dus van mij mag hij daar ook wel blijven staan.quote:Op maandag 12 december 2005 22:54 schreef fanneke het volgende:
2-0. Was nog niet zo best alhoewel ze helemaal niets weggaven.
Doelpunt van Buikema was een lucky, werd behoorlijk van richting veranderd.
Jammer van dat lobje van Beekmans op de lat. Ik heb het heel lang jammer gevonden dat Paultje centraal achterin moest spelen, maar hij brengt daar wel veel meer rust in de verdediging.
Gezien de uitslagen van de andere wedstrijden toch nog een goed avondje voor FC.
Er is nog altijd de nacompetitie......quote:Op maandag 12 december 2005 23:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dit seizoen zit het er realistisch gezien niet in.
Dat wel inderdaad, maar dan zullen we het uit een ander vaatje moeten tappen. Met dit spel denk ik dat we weinig kans maken tegen ploegen als Sparta en Heracles.quote:Op maandag 12 december 2005 23:48 schreef Football_Lad het volgende:
[..]
Er is nog altijd de nacompetitie......
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 03:53 schreef DutchGooner het volgende:
We winnen weer eens,dat is effekes wennen...
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vind dat hij het goed doet.
Je vroeg er om... was een inkoppertje....quote:
Ja in het seizoen 1968/69. In Engeland.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft FC ooit eens tegen Charlton Athletic gespeeld? In 68?
Da's de mijne....quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat trouwens ook nog een kaartje te koop voor Standard - Anderlecht voor morgen op het GB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |