Ik ben er ook bang voor dat Verhaegh weggaat. Laten we eerlijk zijn, hij verdoet zijn tijd in de GGD. Het blijkt dat de echt nuttige spelers sneller groeien dan de club. Verhaegh levert inderdaad niet veel op en gaat groeien bij een subtopper in de Eredivisie om vervolgens bij een topclub te belanden voor 'n miljoen of 3 a 4. Intrinsiek is het op termijn een betere voetballer dan Kromkamp.
Beekmans moet ook langer vastgelegd worden inderdaad. Nu kan het nog en Beekmans wordt voor de komende jaren toch één van de steunpilaren van het elftal, net zoals Biyadat dat moet worden. Hij is nu echt hopeloos uit vorm, maar dat komt wel weer goed. Biyadat is op termijn Eredivisiemateriaal.
Er moet nu gewoon goed bekeken worden wie op termijn meekunnen in de Eredivisie en wie niet. Die eerste groep moet je voor lange tijd vastleggen, van de tweede groep (Cales, Dors, Rimkus) moet je zo snel mogelijk afscheid nemen. Tevens proberen om Jaap Davids langer vast te leggen en Aborah nog 'n jaar te huren. Naast Aborah kan er dan nog best iemand gehuurd worden, maar niet meer dan twee. Gewoon twee huurlingen die er voor willen gaan en die echt wat toevoegen.
Verder dan nog wat slimme aankopen, spelers die bij topclubs net buiten de boot vallen, zoals Verhaegh destijds (na een jaartje AGOVV). Voor GGD-begrippen zijn dat prima spelers. Guijo-Velasco zou het hier prima doen bijvoorbeeld.
Dan kan de rest van de plekken ingevuld worden door talentvolle jeugdspelers zoals Peters, Meulemans, Plet, El Makrini, Thenu en Koc (ik snap niet dat die nog niet op de bank heeft mogen zitten).
Ik vrees echter dat er weer kutaankopen aankomen deze zomer...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.