abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33356165
Zoojaa... lekker de winterstop in. Dik verdiend gewonnen. Met wat meer geluk hadden we via met name powel op een nulletje of 4 5 kunnen komen. Maarja de 3 punten tellen. En weer bij de eerste 5.
pi_33357255
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Zoojaa... lekker de winterstop in. Dik verdiend gewonnen. Met wat meer geluk hadden we via met name powel op een nulletje of 4 5 kunnen komen. Maarja de 3 punten tellen. En weer bij de eerste 5.
Papegaaiensoep op?

En verhaegh op middenveld ging prima.
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
pi_33357287
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef Onze-Ouwe-Sint-Jan het volgende:

[..]

Papegaaiensoep op?

En verhaegh op middenveld ging prima.
Nee copy paste noemen ze dat
pi_33367172
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 22:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat meer geluk? Met geluk of pech heeft het niets te maken, het is pure onkunde van Powel. Wat een waardeloze kutvoetballer zeg. Net zoals die Dors en Cales.

De 1e helft vond ik redelijk, de 2e helft was waardeloos. Theo Bos zei het ook al in de krant, hier had je met 5-0 of 6-0 moeten winnen, alleen heeft pech dat niet verhinderd. Eerder onkunde van de spelers, de gebrekkige instelling van de spelers en de aanwezigheid van prutser Powel.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33367666
Geluk als in: voor zijn operatie maakte hij dit soort balletjes als die grote kans net voor rust nog wel eens. Nu te veel ego en gewoon te slecht. Hopen dat dit zijn laatste wedstrijd was. Dat iemand hem nog wil kopen in de winterstop. Pletje erin.

Maar zon bal van davids die onderkant lat weer uit de goal komt met een beetje meer geluk gaat die er wel in.
pi_33367722
Powel hadden we al moeten verkopen eigenlijk. Als er nu scouts op de tribune zitten voor hem, dan hebben ze na 5 minuten al wel gezien dat hij er echt niets van kan. Ik denk dat hij uiteindelijk gewoon bij zal tekenen hier.

Ik vind het echt pure onkunde. Vorig seizoen in de Eredivisie was hij ook al waardeloos en ik vind dat zijn doelpuntenproductie wel op de juiste waarde geschat moet worden, er zaten namelijk heel wat pingels bij. Zonder die pingels is het niet veel bijzonders.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33367890
Denk niet dat er concrete aanbiedingen geweest zijn.

Powel is natuurlijk wel wat verbeterd t.o.v. van vorig jaar. Fysiek sterker geworden en heeft door zijn apparaat geval zijn astma beter onder controle.
Er zitten een stuk of 7 ? penalty's bij inderdaad. Maar ze moeten er wel in eh. Ook dat is een kwaliteit. Als je ziet op welke niveaus er nog penalty's gemist worden.
Maar eerlijk toegegeven er zaten ook een paar mooie bij. Excelsior uit vanaf de achterlijn. In 1 keer op de slof vanaf links (weet de wedstrijd even niet meer) bijv.

En dat we zoveel pingels hebben gehad is natuurlijk ook een verdienste van onze spelers. En onkunde van de tegenstander
pi_33368049
Hoogmoed komt voor de val. Toen er zo'n hype was over zijn doelpuntenproductie had de slag geslagen moeten worden, nu is het te laat. Wellicht waren er wel wat geďnteresseerden, maar zagen ze af van Berry toen ze hem ook daadwerkelijk aan het werk hebben gezien.

Powel is wat verbeterd ten opzichte van vorig jaar, maar vorig seizoen bleek echt dat hij voor de Eredivisie heel veel tekort komt. Ook tegen de betere verdedigers krijgt hij nu geen poot aan de grond en voetballend gezien is het echt behelpen.

Penalties benutten is een kwaliteit inderdaad, maar het dikt zijn doelpuntenproductie wel wat aan. Er zaten wat leuke goals bij, maar in bepaalde wedstrijden heeft hij het ook ontzettend verpest voor ons. Gisteren heeft hij ook zeker weer 3 of 4 opgelegde kansen verpest en wat leuke aanvallen verknald.

Hij mag van mij echt weg, net zoals Cales en Dors. Ik vind het wel positief dat Beekmans weer helemaal op is gaan leven. Op deze positie doet hij het gewoon weer prima. Hier moet hij ook blijven spelen, is veel beter dan op het middenveld. Verhaegh op het middenveld kan ook nog wel wat worden. Het is zonde om je beste voetballer op de backpositie te zetten.
pi_33368192
Verhaegh zal wel vertrekken na dit seizoen, als ze nog iets voor hem willen beuren. Hij zal niet bijtekenen denk ik. Ben bang dat ie voor niet veel weggaat naar een club als Heerenveen of RKC die hem dan een paar jaar later voor dikke winst verkopen. Aangezien wij als nr 5 van de eerste divisie niet te veel te eisen hebben, zeker niet als we er nog iets voor willen hebben... Wat een kutpositie

Beekmans moeten ze ook zn contract openbreken en verlengen. Biyadat moet gewoon verlengen.

Jong fc van de week weer gewonnen eh. 1-6 bij Fortuna 2 x plet, elsacker, koc is ook lekker productief de laatste weken.
pi_33368691
Ik ben er ook bang voor dat Verhaegh weggaat. Laten we eerlijk zijn, hij verdoet zijn tijd in de GGD. Het blijkt dat de echt nuttige spelers sneller groeien dan de club. Verhaegh levert inderdaad niet veel op en gaat groeien bij een subtopper in de Eredivisie om vervolgens bij een topclub te belanden voor 'n miljoen of 3 a 4. Intrinsiek is het op termijn een betere voetballer dan Kromkamp.

Beekmans moet ook langer vastgelegd worden inderdaad. Nu kan het nog en Beekmans wordt voor de komende jaren toch één van de steunpilaren van het elftal, net zoals Biyadat dat moet worden. Hij is nu echt hopeloos uit vorm, maar dat komt wel weer goed. Biyadat is op termijn Eredivisiemateriaal.

Er moet nu gewoon goed bekeken worden wie op termijn meekunnen in de Eredivisie en wie niet. Die eerste groep moet je voor lange tijd vastleggen, van de tweede groep (Cales, Dors, Rimkus) moet je zo snel mogelijk afscheid nemen. Tevens proberen om Jaap Davids langer vast te leggen en Aborah nog 'n jaar te huren. Naast Aborah kan er dan nog best iemand gehuurd worden, maar niet meer dan twee. Gewoon twee huurlingen die er voor willen gaan en die echt wat toevoegen.

Verder dan nog wat slimme aankopen, spelers die bij topclubs net buiten de boot vallen, zoals Verhaegh destijds (na een jaartje AGOVV). Voor GGD-begrippen zijn dat prima spelers. Guijo-Velasco zou het hier prima doen bijvoorbeeld.

Dan kan de rest van de plekken ingevuld worden door talentvolle jeugdspelers zoals Peters, Meulemans, Plet, El Makrini, Thenu en Koc (ik snap niet dat die nog niet op de bank heeft mogen zitten).

Ik vrees echter dat er weer kutaankopen aankomen deze zomer...
pi_33369381
Beekmans gaat (naar verluidt) in de winterstop naar FC Utrecht.

Ik gok dat Powel gaat bijtekenen. Verhaegh is niette houden. Die staat in de Eredivisie bij iedere ploeg onder de Top 4 in de basis (en bij Feyenoord ook trouwens).
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33369432
Naar FC Utrecht? Dan mogen wij zeker Vorm en Rajcomar houden.
pi_33369608
Bron? Ik geloof er niets van. Gaat ze wel dikke knaken kosten dan. (als fc slim is)
pi_33369691
Is er trouwens behoefte aan om alle sbs samenvattingen van fc tot nu toe nog een keer te zien? Dan doe ik ze even uploaden.
pi_33369711
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron? Ik geloof er niets van. Gaat ze wel dikke knaken kosten dan. (als fc slim is)
Het zou ze dikke knaken moeten kosten. Ik vrees dat Beekmans echter voor 'n fooi weggaat of dat hij wordt geruild voor Vorm en Rajcomar.
pi_33371271
Beekmans weg zou echt kut zijn . Als hij en Verhaegh (die na dit seizoen gegarandeerd vertrokken is) weg gaan, dan blijft er van het hele team echt níks over . Het zijn zo'n beetje de enige spelers waar ik me nog mee kan associeren...

Ik begin ook mijn vraagtekens te zetten bij al die huurlingen. Davids en Aborah zijn positieve uitzonderingen, maar spelers als Dors, Rajcomar, Vorm en Leitoe zijn gewoon kut. Als je als bankzitter van een gerespecteerd eredivisionist als FC Utrecht komt, dan mag je verwachten dat je iets toe kunt voegen bij een subtopper in de 1e divisie. Nou, ze bakken er geen zak van!!

Oja, heren trainers; bij een 2-0 voorsprong tegen 10 man kun je bijvoorbeeld ook Jordens Peters laten debuteren, ipv Prince z'n wekelijkse minuutjes te laten maken .
pi_33371445
Ik ben het eens met je Yeahninho. Los van de huurlingen zijn Beekmans en Verhaegh de enige spelers op wie je echt kunnen bouwen volgend seizoen. Als die weg zijn en alle huurlingen en gelukszoekers zijn vertrokken, dan kun je weer compleet opnieuw beginnen met het "bouwen". Beekmans moet absoluut blijven.

Davids en Aborah vind ik ook de enige huurlingen die wat toevoegen. Dors en Leitoe zijn niet gehuurd overigens, maar er is wel gewoon teveel gehuurd. Huur er maximaal 2 en dan jongens die echt wat toevoegen en haal gewoon spelers die wat toevoegen in plaats van een domme draver als Dors.

Prince Rampomar mag wel per direct terug naar FC Utrecht. Ik heb echt het idee dat Theo Bos bepaalde spelers op blijft stellen of in laat vallen omdat dat moet Fred of om andere redenen die niets met het voetbal te maken hebben....
pi_33373052
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 15:17 schreef Yeahinho het volgende:
Oja, heren trainers; bij een 2-0 voorsprong tegen 10 man kun je bijvoorbeeld ook Jordens Peters laten debuteren, ipv Prince z'n wekelijkse minuutjes te laten maken .
Mwah het ging kut vanaf toen, dat zagen de trainers ook... Was riskant om Peters in te zetten.
pi_33373282
Prince Rajcomar is niet bepaald degene die het tij kan doen keren als het kut gaat....
pi_33373660
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Prince Rajcomar is niet bepaald degene die het tij kan doen keren als het kut gaat....
Nee welke bankzitter wel?
pi_33373704
Niemand, alleen wat jeugdig enthousiasme zou de zaak goed kunnen doen denk ik.
pi_33373915
quote:
Op zaterdag 24 december 2005 16:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niemand, alleen wat jeugdig enthousiasme zou de zaak goed kunnen doen denk ik.
Zou kunnen.. Maar ik zou het riskant vinden. Op dit niveau waar hij weinig ervaring nog heeft, stadion met paar 1000 man. Je weet niet hoe hij daar op reageert. Een foutje is zo gemaakt. Bovendien stond het centraal achterin goed. Deze moest gewoon gewonnen worden. Jordens krijgt zijn kans echt wel.
pi_33373937
Achterin stond het goed inderdaad, ik zou dan ook wat op het middenveld hebben gewisseld. Ze zaten niet op de bank, maar een Thenu erin of Plet had wel even gezorgd voor wat enthousiasme in de ploeg. In tegenstelling tot Rajcomar, die voegt echt compleet niets toe.
pi_33374514
Zou kunnen inderdaad al komt Thenu net terug van een blessure. Plet heb je weinig aan op het middenveld denk ik, Is een pure spits.
pi_33374532
Alweer een topic vol , 4e club van Fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')