Sonny was matiger hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus TOM... dit kan je niet menen. Dit was zoooo matig
1.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:09 schreef Dizer het volgende:
1. Sonny
2. Floortje
3. Christon
4. Alex
De rest...
Dat het even duidelijk is.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
IEDEREEN! ALLEMAAL EEN NEKSCHOT! IEDEREEN STELDE TELEUR VANAVOND!
Die heroinehoer moet een nekschot!quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind alleen die heroinehoer van 33 wel aardig zingen. De rest was echt droevig. De jury heeft trouwens ook een kratje bier per persoon op. Die commentaren slaan nergens op.
Ik heb mijn lijst aangepastquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
1.
2.
3.
4.
5. Floortje
6. Charissa
Het is toch zo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat het even duidelijk is..
quote:
Ze moeten die hele studio plus inhoud opblazen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die heroinehoer moet een nekschot!
Nee, dat is zielig want dan kunnen ze niet meer zingen.quote:
Mss kan je d'r huren voor een karaokeshowtje.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:11 schreef Svensational het volgende:
Karlijn blijft toch best een lekker wijf.
Kijk, jouw moeder snapt het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
M'n moeder zegt bij ieder nummer: "Oh, dit was toch wel het slechtste."
Zegt genoeg over vanavond, denk ik..
Wel mee eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:12 schreef Croupouque het volgende:
Gaan er vier door? Dan zijn het Floortje, Sonny, Charissa en Christon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |