Idd, die belg vroeg eromquote:Op zondag 4 december 2005 10:58 schreef greatgonzo het volgende:
meesterlijke aflevering:
Sint die Paul compleet onder de tafel lulde
Die vage belg die er werd uitgesodemieterd (hij vroeg er ook om, die kerel kwam steeds terug en begon weer vaag te lullen)
Zwadje Pietje
Zo te lezen MOET ik maandag echt de internetuitzending bekijken op tv
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:36 schreef Nielsch het volgende:
Hehe ja het is nu al lachen. Vooral Sinterklaas met z'n opmerkingen zoals "Ow Bassie en Adriaan, die ken ik nog wel van vroeger". Doordenkertje, maar wel grappig.
hij was de baron, als ik me niet vergisquote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heeft Bram van de vlug (ofzow) in B&A gespeeld ofzo?
nee, dat was Paul van Gorcumquote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij was de baron, als ik me niet vergis
In Boer en de Keijzer is Bram te zienquote:Op zondag 4 december 2005 12:50 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
heeft Bram van de vlug (ofzow) in B&A gespeeld ofzo?
Half 8 tot half 9 op nieuwjaarsdag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:53 schreef smurfzilla het volgende:
Met mooi weer de leeuw of een of andere nieuwjaarsprogramma?
Ben rond oud en nieuw bij mijn ouders op bezoek dus dat kan ik dan wel op tv zien
Neen.quote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hij was de baron, als ik me niet vergis
probeer eens:quote:Op zondag 4 december 2005 15:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik wil Paultje graag zien op internet ''De afterparty''![]()
| 1 |
Dat vond ik ook. Had gelijk al geen interesse meer in d'r actie.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Changerijnig kutwijf. Die ook nog eens het Sinterklaas feest verkwanselt met haar actie.
Sinterklaas was ondeugendquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:43 schreef StephanL het volgende:
Denk ik je te pakken ben ik weer de lul
quote:
Ja de arme Sint moest gauw weg.quote:Op zondag 4 december 2005 20:12 schreef brando het volgende:
[..]![]()
Sinterklaas werd wel snel weggewerkt, zeg!![]()
Ja, daar moest ik gisteren via internet om lachen dat Adje haar een kus gaf op haar mondquote:Op maandag 5 december 2005 22:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat shirt van Adje![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ie dr op dr mond kust. Fuckin mooie actie
Ja, leuk hé die Hongaarse wat was ze gebekt.quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die Hongaarse vrouw ook trouwens
Bijna weer Adje tijd
quote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef HeyFreak het volgende:
kijk, dit vind ik nou goeie televisie
Adje
Jij weet nog niet dat Adje een acteur is?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:23 schreef greatgonzo het volgende:
Zou die het bewust gedaan hebben? Moet haast wel toch?
En Paul die probeerde de oude vrouw te onderbreken, terwijl die maar door bleef praten. Hoor je Sinterklas op de achtergrond keihard lachen (haahaahaa)quote:Op maandag 5 december 2005 23:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, leuk hé die Hongaarse wat was ze gebekt.
En die oude dame stond te zingen.![]()
ja, leuk was datquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:38 schreef brando het volgende:
[..]
En Paul die probeerde de oude vrouw te onderbreken, terwijl die maar door bleef praten. Hoor je Sinterklas op de achtergrond keihard lachen (haahaahaa)
Ik heb de internet uitzending gekeken, afterparty dan,quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb op één of andere manier het idee dat er op de afterparty op internet meer te zien is dan die op TV wordt uitgezonden. Ik heb heulemaal geen dansende Rozemarijn gezien?
Ook dit. Volgens mij heb ik dit helemaal niet gezien, afgelopen maandag.quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:48 schreef StephanL het volgende:
Leuk meisje die Rozemarijn ofzoJammer van de moeder
De laaste regel boem is ho, zonder toet, toetDan Stopt Adje gok ik
Theo liep toch boos wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef greatgonzo het volgende:
Wel grappig dat Theo een beetje uit z'n rol viel bij Adje's kus, hij leek z'n lachen niet in te kunnen houden
Oh, heb jij maandag de internet uitzending gezien !quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:18 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Ook dit. Volgens mij heb ik dit helemaal niet gezien, afgelopen maandag.
Adje wind welquote:Op woensdag 7 december 2005 16:45 schreef =HellFire= het volgende:! hahaha. Kom jongens, stemmen, nu moet Adje winnen ook.
![]()
ga je schamen, in de strafhoek, voor 5 minutenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
50 % voor Adjuh!!!! zn actie was werkelijk fantastisch!!!
enne; adje een acteur..? wat las ik nu! is dat zo en als dat zo is is het dan heel schandalig dat ik dat niet wist...?![]()
Jazeker is de strijd al beslist !quote:Op woensdag 7 december 2005 22:08 schreef Symer het volgende:
Adje is de perfecte aanvulling voor Mooi! Weer de Leeuw![]()
Hij staat inmiddels op 51%, volgens mij is de strijd al beslist.
Dan nog is het leuk om naar z'n acteren te kijken vind ik. Maar als-tie wint moet ie ons wel een ding beloven; NIET uit je ROL gaan als je die award in ontvangst neemt!... anders is er ook niks aan.quote:Op woensdag 7 december 2005 19:15 schreef Zo-is-dat het volgende:
50 % voor Adjuh!!!! zn actie was werkelijk fantastisch!!!
enne; adje een acteur..? wat las ik nu! is dat zo en als dat zo is is het dan heel schandalig dat ik dat niet wist...?![]()
Pastors heeft inmiddels 7% en staat derde. Het ziet er momenteel slecht uit voor Hirsi Aliquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:36 schreef =HellFire= het volgende:
Polls zijn gerest, Linda de Talpa is eruit geflikkerd, stemt allen opnieuw.![]()
Adje weer op 49% trouwens... Verdonk 20%. Pastors op 0%, die rechtse rakker zal wel als tweede uit het lijstje gedeporteerd worden gok ik zo.
BevDquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:20 schreef Repeat het volgende:
waar kan ik stemmen (op adje uiteraard) ?
Dat klopt met Joling en Gordonquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:18 schreef Repeat het volgende:
Paul de leeuw met de gerard en gordon
Betere tv kan je niet maken
Gewoon op de naam klikken,quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja daar was ik geweest, maar waar moet ik klikken![]()
![]()
Aan de rechterkant. Langs al die foto's.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:30 schreef Repeat het volgende:
[..]
ja daar was ik geweest, maar waar moet ik klikken![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |