quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat was me 'n mafketel!
Ach. Goed. Minder goed. Eigenlijk niet heel vergelijkbaar en klinkt zo op het eerste gehoor gewoon erg tof. Belle & Sebastian voor de dag, isobel en Lanegan voor de avond/nacht. Denk dat dat een mooie verdeling is en dan kunnen beide albums zonder concurrentie naast elkaar bestaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Isobel's album staat op de luisterpaal. Best wel interessant, maar niet zo goed als de nieuwe B&S.
Daar heb je absoluut gelijk in. Dat was ook wat ik dacht, want het zijn wel twee verschillende albums. Maar ik vind het altijd een beetje een dooddoener om dat te zeggen. En het blijft een feit dat ik gewoon enthousiaster ben over de nieuwe B&S. Maar ik denk dat veel mensen beide albums wel zullen aanschaffen, waaronder ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach. Goed. Minder goed. Eigenlijk niet heel vergelijkbaar en klinkt zo op het eerste gehoor gewoon erg tof. Belle & Sebastian voor de dag, isobel en Lanegan voor de avond/nacht. Denk dat dat een mooie verdeling is en dan kunnen beide albums zonder concurrentie naast elkaar bestaan.
Dat geldt toch ook voor het kikkerliedje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef -Dries- het volgende:
Another Sunny Day had de single moeten zijn. Uptempo en catchy, de perfecte formule voor een single.
Eenschquote:
Ik ben benieuwd of dit project ooit nog eens wat wordtquote:uit interview
The first thing I thought when I heard 'Dressed Up In You' was that this felt like a 'woman's song'.
I wrote that for a female to sing, so when I sing it, I must admit I feel a little Dame Edna. It’s about a pal who’s left a group and done onto more “successful things”. I’ve heard a female singing it and it makes more sense. I’ve been doing another project, parallel to this record, in which I’ve written a whole album for a group of singers. I kind of clawed this track back from that. I’d like to work more on that project but Belle And Sebastian just takes up all of my time
Nee, gewoon een promo kaartje. De single is hier in Groningen nog in geen velden of wegen te bekennen. Maar ik vond het wel een grappig kaartje. Ik ben wel blij met de nieuwe Isobelle en de songs kunnen mij wel blijven boeien. Ik weet niet in hoeverre dat op de lange termijn het geval is, maar tot nu toe is het goed te pruimenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:52 schreef Wepeel2 het volgende:
Is dat gewoon de cd-single of iets anders?
Wat veel cadeautjes bij dat album...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:53 schreef Auticia het volgende:
Ik kreeg de vinyl single van Ramblin' man bij het album van Isobel en Mark.
Ik vandaag ook.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:53 schreef Auticia het volgende:
Ik kreeg de vinyl single van Ramblin' man bij het album van Isobel en Mark.
Yes sir! Goede platenzaak, dat wel. Maar stiekem ben ik toch liever in de Plato, behalve voor Vinyl of coursequote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:31 schreef Brahimov het volgende:
@man_in_a_shed: Let me guess: die concurrent was Elpee?![]()
quote:Link
Isobel Campbell: 'I Would Play With Belle and Sebastian Again'
If the circumstances were right...
by Scott Colothan on 1/28/2006
Isobel Campbell has admitted that she would play live with Belle and Sebatian again, if she was asked.
Campbell who releases her album ‘Ballad of the Broken Seas’ with Mark Lanegan on Monday admits she would guest on cello if the circumstances were right.
She told PS: “”It’s been so long since I saw them, it’d feel strange going back.
“If I was asked – and I doubt they’d want me – then I wouldn’t have any objection guesting on a song. I can’t see it, but you never know.”
Belle and Sebastian parted their ways with Campbell amicably in 2002.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |