quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
vroeger maakten ze alleen maar vage muziek
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
En vanmorgen funny little frog op 3FM met een lyrische DJ. "vroeger maakten ze alleen maar vage muziek, maar dit is een geweldige single"
Nog nooit van gehoord, maar dankzij 3FM nu welquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Ha, 3FM ontdekt B&S! Altijd de eerste met nieuwe muziek!
"but I haven't told him that yet. I haven't told my dad either..."quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:24 schreef methodmich het volgende:
Of Le Pastie De La Bourgeoisie... Of String Bean Jean.... Of A Century Of Elvis. "I used to think my dad was Elvis".
3FM heeft in het verleden wel vaker B&S gedraaid..quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:13 schreef DaisyDuke het volgende:
Ha, 3FM ontdekt B&S! Altijd de eerste met nieuwe muziek!
Dat weet ik niet meer, ik weet enkel dat ik ze de afgelopen paar jaar wel vaker langs heb horen komen (tegan & sara en Devendra Banhart trouwens ook..)quote:Op maandag 23 januari 2006 18:51 schreef methodmich het volgende:
Als verzoeknummertje dan zeker? Of bedoel je de single van Dear Catastrophe Waitress?
Gemistquote:Op zondag 22 januari 2006 18:06 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://www.bbc.co.uk/totp/whos_on/
Belle en Sebastian zijn vanavond te zien bij Top of the Pops.
Overdag wel?quote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef thijsdetweede het volgende:
's avonds lijkt me dat niet zo'n probleem.
Snob!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:37 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Het moet geen gedeeld gedachtegoed worden! B&S belong to us!![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:18 schreef DaisyDuke het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat was me 'n mafketel!
Ach. Goed. Minder goed. Eigenlijk niet heel vergelijkbaar en klinkt zo op het eerste gehoor gewoon erg tof. Belle & Sebastian voor de dag, isobel en Lanegan voor de avond/nacht. Denk dat dat een mooie verdeling is en dan kunnen beide albums zonder concurrentie naast elkaar bestaan.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:41 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Isobel's album staat op de luisterpaal. Best wel interessant, maar niet zo goed als de nieuwe B&S.
Daar heb je absoluut gelijk in. Dat was ook wat ik dacht, want het zijn wel twee verschillende albums. Maar ik vind het altijd een beetje een dooddoener om dat te zeggen. En het blijft een feit dat ik gewoon enthousiaster ben over de nieuwe B&S. Maar ik denk dat veel mensen beide albums wel zullen aanschaffen, waaronder ikquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:37 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ach. Goed. Minder goed. Eigenlijk niet heel vergelijkbaar en klinkt zo op het eerste gehoor gewoon erg tof. Belle & Sebastian voor de dag, isobel en Lanegan voor de avond/nacht. Denk dat dat een mooie verdeling is en dan kunnen beide albums zonder concurrentie naast elkaar bestaan.
Dat geldt toch ook voor het kikkerliedje.quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef -Dries- het volgende:
Another Sunny Day had de single moeten zijn. Uptempo en catchy, de perfecte formule voor een single.
Eenschquote:
Ik ben benieuwd of dit project ooit nog eens wat wordtquote:uit interview
The first thing I thought when I heard 'Dressed Up In You' was that this felt like a 'woman's song'.
I wrote that for a female to sing, so when I sing it, I must admit I feel a little Dame Edna. It’s about a pal who’s left a group and done onto more “successful things”. I’ve heard a female singing it and it makes more sense. I’ve been doing another project, parallel to this record, in which I’ve written a whole album for a group of singers. I kind of clawed this track back from that. I’d like to work more on that project but Belle And Sebastian just takes up all of my time
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |