Singleplayer: COD 2quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef H.Flick het volgende:
Welke game moet ik nou kopen voor live? PGR is racen en dus stom, dan blijven alleen CoD of PDZ over. PDZ is meer voor live, toch?
Aan de andere kant werd de PlayStation 2 gelanceerd voor 1149,- gulden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Niet helemaal, de nintendo famicom is geīntroduceerd voor $199 in 1984, dat betekent zo'n ¤150-->F 330,-
Ik zeg voor beiden PD0quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Singleplayer: COD 2
Multiplayer: PD0 boven COD 2
Dat is iig mijn mening
Zoals gezegd, dat zal allemaal best en aardig.... maar ik vind dat ding te duur....quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorheen koste een beetje console ook rond de 1000,- gulden bij de launch.
Als je daar de inflatie nog bijtelt, is de XBOX360 dus goedkoop gelaunched.
Het WK 2006, lekker cashen nu voor 't WK 2006, en dan in november nog een keer cashen met Fifa 2007. Mensen die nu de originele 2006 kopen, kopen over 2 maanden geen Road to World Cup meer omdat ze net een 'nieuwe' Fifa hebben. Nu kan EA nog lekker een maand of zeven op de hype van 't WK meesurfen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
erg merkwaardig vind ik dat, waarom een goed spel slechter maken op de next-gen console, wat zit hier achter???
Fifa06 World Cup heb ik gister gekocht, na een uurtje weer omgeruild voor Kameo, wat een kutspel zeg. Heb de 'normale' '06 al op de PC en daar hou ik het maar bij. Gfx waren niet zo bijzonder door de belabberde camera-punten en de verschillende spel-modes waren erg beperkt (geen carrieremodus of clubteams). Ik raakte er in ieder geval snel op uitgekeken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
fifa 06 trw scoort allerbelabberst trouwens in de reviews, er wordt aangeraden voor de gewone xbox versie te gaan fifa06 die stukken beter is. in de 360 versie is gestripped van alle features, (geen clubteams, geen managermode, carreermode etc.. etc.. ) waar je had verwacht dat er juist verbeteringen in zouden zitten.en grafisch ook nog eens niks verbetered. dikke onvoldoende! (5 van 10)
http://xbox360.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=14465&abbr=igamernl
erg merkwaardig vind ik dat, waarom een goed spel slechter maken op de next-gen console, wat zit hier achter???
bij eurogamer zijn ze nog genadelozer! (score 2 van 10)
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61919
ohquote:Op zondag 4 december 2005 02:04 schreef Legendkiller het volgende:
Is al eerder een filmpje van gepost
Ik zou even kijken naar je instellingen, dit kan aan legio dingen liggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:56 schreef Woutervn het volgende:
Als ik kameo zit te spelen krijg ik wel eens de melding A network cable is unplugged. Ik heb een draadloos netwerk maar het signaal lijkt gewoon sterk genoeg. Iemand anders hier ook last van?
quote:Op zondag 4 december 2005 03:32 schreef Gamedemon het volgende:
PGR3
Wat een spel
Btw Fliepke ik heb me record verbroken met Geometry wars : 194.980
En ga nou niet morgen voor me deur staan omdat ik je record heb verbroken zoals je hier bij jelle deed:
[afbeelding]
PGR3
Wat een spel
En ga nou niet morgen voor me deur staan omdat ik je record heb verbroken zoals je hier bij jelle deed:
[afbeelding]
PGR3
Wat een spel
[afbeelding]
Juist. Het is echt verbazingwekkend hoeveel je de dingen rond Microsoft kunt verklaren met het woord 'cashen'. Natuurlijk gaat het bij alle console bouwers uiteindelijk om geld verdienen. Maar de andere console bouwers vinden een identiteit tenminste nog belangrijk. Die doen meer dan zo min mogelijk geld erin te stoppen en zo veel mogelijk geld eruit te halen.quote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef twi het volgende:
Het WK 2006, lekker cashen nu voor 't WK 2006, en dan in november nog een keer cashen met
quote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef RetepV het volgende:
[..]
Juist. Het is echt verbazingwekkend hoeveel je de dingen rond Microsoft kunt verklaren met het woord 'cashen'. Natuurlijk gaat het bij alle console bouwers uiteindelijk om geld verdienen. Maar de andere console bouwers vinden een identiteit tenminste nog belangrijk. Die doen meer dan zo min mogelijk geld erin te stoppen en zo veel mogelijk geld eruit te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |