Ik heb geen E3 filmpje van Killzone 2 gezien? Je zal Killzone next-gen bedoelenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
Damn...net lekker misleidende reclame voor Call of Duty 2 op TV gezien.
Het E3 filmpje van Killzone 2 was er niks bij vergeleken.
Omdat ik Sinterklaas aan het vieren ben.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:29 schreef Retuobak het volgende:
Waarom zitten jullie niet op IRC? Kutmods
Schop je ouders!quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:30 schreef peristilius het volgende:
[..]
Omdat ik Sinterklaas aan het vieren ben.
Heb niet eens een 360 gekregen.
Ik vind het dirt cheap als je kijkt naar wat je er voor krijgt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Rekkie het volgende:
Ik zal niet eerder een 360 hebben zodra ik er een gratis krijg bij een mobiel abonnement of dat ik hem win bij FOK
400 piek voor een console.........
Das mooi voor je...... Ik vind het belachelijk duur.... maar ik wil er wel graag een.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik vind het dirt cheap als je kijkt naar wat je er voor krijgt.
Tja, niks is gratisquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Das mooi voor je...... Ik vind het belachelijk duur.... maar ik wil er wel graag een.
Maar betalen doe ik mooi niet
Ferrari kopen? 100 euro, geld verdien ik wel terug met benzinequote:Op zaterdag 3 december 2005 22:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
alles boven de 100 euro (220 gulden) is eigenlijk al duur voor een console. het geld zit hem in de games.nu kan men nog ff overvragen door de nieuwigheid
Voorheen koste een beetje console ook rond de 1000,- gulden bij de launch.quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:36 schreef Rekkie het volgende:
Ik zal niet eerder een 360 hebben zodra ik er een gratis krijg bij een mobiel abonnement of dat ik hem win bij FOK
400 piek voor een console.........
Dat is toch reclame voor de Xbox versie van CoD? Of is er een nieuwe?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:37 schreef Strolie75 het volgende:
Damn...net lekker misleidende reclame voor Call of Duty 2 op TV gezien.
Het E3 filmpje van Killzone 2 was er niks bij vergeleken.
Niet helemaal, de nintendo famicom is geïntroduceerd voor $199 in 1984, dat betekent zo'n ¤150-->F 330,-quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorheen koste een beetje console ook rond de 1000,- gulden bij de launch.
Als je daar de inflatie nog bijtelt, is de XBOX360 dus goedkoop gelaunched.
Tegen 2% gemiddelde inflatie zit je dan nog steeds op zo'n 225 euro. Voor 75 euro meer heb je een X360 met een hele sloot meer features. Ik zie vooruitgang tov 1984quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Niet helemaal, de nintendo famicom is geïntroduceerd voor $199 in 1984, dat betekent zo'n ¤150-->F 330,-
voor die tijd niet, ik bedoel idd de NES, en die werd nog gebundeld ook voor die prijs met 2 games.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:05 schreef H.Flick het volgende:
Maar de NES had ook wel wat minder features dan de Xbox.
$199,- + 21 maal 3% inflatie =$370,--quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Niet helemaal, de nintendo famicom is geïntroduceerd voor $199 in 1984, dat betekent zo'n ¤150-->F 330,-
Singleplayer: COD 2quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:16 schreef H.Flick het volgende:
Welke game moet ik nou kopen voor live? PGR is racen en dus stom, dan blijven alleen CoD of PDZ over. PDZ is meer voor live, toch?
Aan de andere kant werd de PlayStation 2 gelanceerd voor 1149,- gulden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ik zeg voor beiden PD0quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:21 schreef Legendkiller het volgende:
[..]
Singleplayer: COD 2
Multiplayer: PD0 boven COD 2
Dat is iig mijn mening
Zoals gezegd, dat zal allemaal best en aardig.... maar ik vind dat ding te duur....quote:Op zaterdag 3 december 2005 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorheen koste een beetje console ook rond de 1000,- gulden bij de launch.
Als je daar de inflatie nog bijtelt, is de XBOX360 dus goedkoop gelaunched.
Het WK 2006, lekker cashen nu voor 't WK 2006, en dan in november nog een keer cashen met Fifa 2007. Mensen die nu de originele 2006 kopen, kopen over 2 maanden geen Road to World Cup meer omdat ze net een 'nieuwe' Fifa hebben. Nu kan EA nog lekker een maand of zeven op de hype van 't WK meesurfen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
erg merkwaardig vind ik dat, waarom een goed spel slechter maken op de next-gen console, wat zit hier achter???
Fifa06 World Cup heb ik gister gekocht, na een uurtje weer omgeruild voor Kameo, wat een kutspel zeg. Heb de 'normale' '06 al op de PC en daar hou ik het maar bij. Gfx waren niet zo bijzonder door de belabberde camera-punten en de verschillende spel-modes waren erg beperkt (geen carrieremodus of clubteams). Ik raakte er in ieder geval snel op uitgekeken.quote:Op zaterdag 3 december 2005 23:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
fifa 06 trw scoort allerbelabberst trouwens in de reviews, er wordt aangeraden voor de gewone xbox versie te gaan fifa06 die stukken beter is. in de 360 versie is gestripped van alle features, (geen clubteams, geen managermode, carreermode etc.. etc.. ) waar je had verwacht dat er juist verbeteringen in zouden zitten.en grafisch ook nog eens niks verbetered. dikke onvoldoende! (5 van 10)
http://xbox360.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=14465&abbr=igamernl
erg merkwaardig vind ik dat, waarom een goed spel slechter maken op de next-gen console, wat zit hier achter???
bij eurogamer zijn ze nog genadelozer! (score 2 van 10)
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61919
ohquote:Op zondag 4 december 2005 02:04 schreef Legendkiller het volgende:
Is al eerder een filmpje van gepost
Ik zou even kijken naar je instellingen, dit kan aan legio dingen liggen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:56 schreef Woutervn het volgende:
Als ik kameo zit te spelen krijg ik wel eens de melding A network cable is unplugged. Ik heb een draadloos netwerk maar het signaal lijkt gewoon sterk genoeg. Iemand anders hier ook last van?
quote:Op zondag 4 december 2005 03:32 schreef Gamedemon het volgende:
PGR3
Wat een spel
Btw Fliepke ik heb me record verbroken met Geometry wars : 194.980
En ga nou niet morgen voor me deur staan omdat ik je record heb verbroken zoals je hier bij jelle deed:
[afbeelding]
PGR3
Wat een spel
En ga nou niet morgen voor me deur staan omdat ik je record heb verbroken zoals je hier bij jelle deed:
[afbeelding]
PGR3
Wat een spel
[afbeelding]
Juist. Het is echt verbazingwekkend hoeveel je de dingen rond Microsoft kunt verklaren met het woord 'cashen'. Natuurlijk gaat het bij alle console bouwers uiteindelijk om geld verdienen. Maar de andere console bouwers vinden een identiteit tenminste nog belangrijk. Die doen meer dan zo min mogelijk geld erin te stoppen en zo veel mogelijk geld eruit te halen.quote:Op zondag 4 december 2005 00:05 schreef twi het volgende:
Het WK 2006, lekker cashen nu voor 't WK 2006, en dan in november nog een keer cashen met
quote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef RetepV het volgende:
[..]
Juist. Het is echt verbazingwekkend hoeveel je de dingen rond Microsoft kunt verklaren met het woord 'cashen'. Natuurlijk gaat het bij alle console bouwers uiteindelijk om geld verdienen. Maar de andere console bouwers vinden een identiteit tenminste nog belangrijk. Die doen meer dan zo min mogelijk geld erin te stoppen en zo veel mogelijk geld eruit te halen.
Oh oh, weer zo'n zoekertje. Het enige wat Microsoft aan FIFA verdient zijn de vrij bescheiden royalties. Het overgrote deel van die melkkoe gaat echt naar boer EA. Microsoft verkoopt liever PGR3, Kameo en Perfect Dark Zero, daar ontvangen ze veel meer voor. Alhoewel, met Kameo en Perfect Dark Zero valt weinig geld te verdienen gezien de ontwikkeltijd van beide games.quote:Op zondag 4 december 2005 12:51 schreef RetepV het volgende:
Juist. Het is echt verbazingwekkend hoeveel je de dingen rond Microsoft kunt verklaren met het woord 'cashen'. Natuurlijk gaat het bij alle console bouwers uiteindelijk om geld verdienen. Maar de andere console bouwers vinden een identiteit tenminste nog belangrijk. Die doen meer dan zo min mogelijk geld erin te stoppen en zo veel mogelijk geld eruit te halen.
Beetje oneerlijke vergelijking he.quote:Op zondag 4 december 2005 13:10 schreef Henkmanz het volgende:
Doet pijn in je hart als je de 'next-gen' graphics ziet ja. Ik ben geen fanboy van Sony of Nintendo, maar de graphics van deze 360 kunnen niet tippen aan mijn pc; en dat is iets wat een next-gen console wel zou moeten doen.
misschien een oneerlijke vergelijking maar ik vind de graphics ook zwaar tegenvallen tot nu toe.quote:Op zondag 4 december 2005 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beetje oneerlijke vergelijking he.
Als je de xbox360 aansluit op een tv met een resolutie van 720 x 576 en een computer monitor met een resolutie die veel hoger ligt. Ik vind het beeld om een gewone tv overigens wel mooi. Op een hdtv moet het helemaal mooi zijn en kan je de vergelijking beter maken met een pc monitor.
En daar doe je geen fuck aan; een normale TV heeft nou eenmaal niet de resolutie die een beetje monitor aankanquote:Op zondag 4 december 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien een oneerlijke vergelijking maar ik vind de graphics ook zwaar tegenvallen tot nu toe.
Toen de Playstation2 destijds uitkwam waren de graphics écht wel beter dan de PC deed op dat moment. Das nu met Xbox360 niet zo. Maar mij valt het hard tegen, ik noem dit niet Next-Gen maar gewoon opgepoetste Xboxgraphics.quote:Op zondag 4 december 2005 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Beetje oneerlijke vergelijking he.
Als je de xbox360 aansluit op een tv met een resolutie van 720 x 576 en een computer monitor met een resolutie die veel hoger ligt. Ik vind het beeld om een gewone tv overigens wel mooi. Op een hdtv moet het helemaal mooi zijn en kan je de vergelijking beter maken met een pc monitor.
Ik ken geen racespel op de pc dat zo mooi is als PGR3.quote:Op zondag 4 december 2005 13:21 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Toen de Playstation2 destijds uitkwam waren de graphics écht wel beter dan de PC deed op dat moment. Das nu met Xbox360 niet zo. Maar mij valt het hard tegen, ik noem dit niet Next-Gen maar gewoon opgepoetste Xboxgraphics.
Ook dat is dikke bullshit, trouwensquote:Op zondag 4 december 2005 13:21 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Toen de Playstation2 destijds uitkwam waren de graphics écht wel beter dan de PC deed op dat moment.
Okee, dat zou kunnenquote:Op zondag 4 december 2005 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook dat is dikke bullshit, trouwens.
Wsl had je gewoon een crisis PC of zo.
Dus de graphics moeten een bepaald niveau ontstijgen om tot de next-gen te mogen horenquote:Op zondag 4 december 2005 13:26 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Okee, dat zou kunnen. Maar los daarvan, ik vind niet dat de 360 zich een next-gen mag noemen. Ben gewoon niet onder de indruk.
Ja, vind ik wel. Wat is er anders next-gen aan? de gameplay?quote:Op zondag 4 december 2005 13:28 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus de graphics moeten een bepaald niveau ontstijgen om tot de next-gen te mogen horen
Live intergratie oaquote:Op zondag 4 december 2005 13:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Wat is er anders next-gen aan? de gameplay?
Je moet toch met me eens zijn dat er meer moet zijn dan één onderdeel (zoals jij noemt: de Live integratie) om een console tot 'next-gen' te bombarderen. Toch? Bij een Next-gen verwacht ik een aantal verbeteringen tegenover de vorige console. De graphics zijn (althans, de launchgames dan, geen idee wat er nog te verwachten valt) gewoon niet next-gen. De gameplay vind ik niet verbeterd oid, hoewel de controller wél beter is geworden. Maar goed, om het even af te ronden, het valt me gewoon nogal tegen. Misschien verwachtte ik wel te veel, maar ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb.quote:
Ja, qua AI is bijvoorbeeld veel meer mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2005 13:31 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Wat is er anders next-gen aan? de gameplay?
PGR3 zou met geen mogelijkheid kunnen draaien in deze vorm op een van de vorige generatie consoles.quote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je moet toch met me eens zijn dat er meer moet zijn dan één onderdeel (zoals jij noemt: de Live integratie) om een console tot 'next-gen' te bombarderen. Toch? Bij een Next-gen verwacht ik een aantal verbeteringen tegenover de vorige console. De graphics zijn (althans, de launchgames dan, geen idee wat er nog te verwachten valt) gewoon niet next-gen. De gameplay vind ik niet verbeterd oid, hoewel de controller wél beter is geworden. Maar goed, om het even af te ronden, het valt me gewoon nogal tegen. Misschien verwachtte ik wel te veel, maar ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb.
oa staat voor Onder anderequote:Op zondag 4 december 2005 13:36 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Je moet toch met me eens zijn dat er meer moet zijn dan één onderdeel (zoals jij noemt: de Live integratie) om een console tot 'next-gen' te bombarderen. Toch? Bij een Next-gen verwacht ik een aantal verbeteringen tegenover de vorige console. De graphics zijn (althans, de launchgames dan, geen idee wat er nog te verwachten valt) gewoon niet next-gen. De gameplay vind ik niet verbeterd oid, hoewel de controller wél beter is geworden. Maar goed, om het even af te ronden, het valt me gewoon nogal tegen. Misschien verwachtte ik wel te veel, maar ik ben blij dat ik hem niet gekocht heb.
Zelfde geldt overigens voor CoD, Condemned en Kameo.quote:Op zondag 4 december 2005 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
PGR3 zou met geen mogelijkheid kunnen draaien in deze vorm op een van de vorige generatie consoles.
ken je die nieuwe single van shakira?quote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfde geldt overigens voor CoD, Condemned en Kameo.
De rest heb ik nog niet gezien.
Maarre, het is pas de eerste generatie games.
Zoek eens op Chromehounds of zo.
Een vrij tenenkrommende manier om je boodschap over te brengenquote:Op zondag 4 december 2005 13:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ken je die nieuwe single van shakira?
[afbeelding]
Als jij je pc monitor zou instellen op de resolutie waarop een normale tv draait dan vallen de pc graphics meer tegen dan de xbox360 nu weet te presteren op een normale tv.quote:Op zondag 4 december 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
misschien een oneerlijke vergelijking maar ik vind de graphics ook zwaar tegenvallen tot nu toe.
Je kan gewoon "sign out" doen, toch?quote:Op zondag 4 december 2005 13:48 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik mijn xbox360 aanzet maakt hij automatisch verbinding met xbox live kan je dat ook uitzetten of moet je de netwerkkabel eruit halen?
quote:Op zondag 4 december 2005 13:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
oa staat voor Onder andere
oftewel er is nog meer, maar mijn ervaring met figuren als jij is dat ik verder geen aandacht aan dit soort posts moet besteden aangezien je geen stront uit ogen kan halen via fok
Dan sign je toch je hele profiel uit?quote:Op zondag 4 december 2005 13:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je kan gewoon "sign out" doen, toch?
Jawel, alleen onderbouw je dat niet echt.quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
![]()
Ik wist niet dat iedereen zo op z'n pik getrapt was omdat ik de 360 vind tegenvallen; 'figuren' als ik mogen blijkbaar geen kritiek posten ;|
Geen idee, eigenlijkquote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan sign je toch je hele profiel uit?
Van mij mag je de mening hebben dat je de xbox360 vindt tegenvallen maar concretiseer je kritiek dan. Je vindt de graphics tegenvallen. Hoe zouden de graphics er dan uit moeten zien? Je vindt de gameplay tegenvallen. Hoe zou je de gameplay dan willen zien?quote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef Henkmanz het volgende:
![]()
Ik wist niet dat iedereen zo op z'n pik getrapt was omdat ik de 360 vind tegenvallen; 'figuren' als ik mogen blijkbaar geen kritiek posten ;|
Omdat ik niet altijd online wil zijn als ik aan het gamen ben zonder de netwerkkabel eruit te moeten halen.quote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef Fliepke het volgende:
Even voor het idee, waarom wil je uberhaupt uitloggen?
koop er zelf maar 1 en kom dan terug, voor die tijd mag je em niet vinden tegenvallen omdat je ergens gelezen hebt dat iemand em vind tegenvallenquote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
![]()
Je moet doen wat je niet laten kunt. Ik vind de 360 een fantastische consolequote:Op zondag 4 december 2005 13:55 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
![]()
Ik zei al dat mijn verwachtingen waarschijnlijk te hoog waren, dat staat ook in een post van mij hierboven ergens. Ik heb diverse filmpjes gezien voor de launch van de 360 en die filmpjes hebben er voor gezorgd dat ik bepaalde verwachtingen had, die vervolgens niet van toepassing bleken te zijn. Aangezien ik het niet zo mooi vind (lees: dat is een méning) als ik had verwacht vind ik de graphics dus tegenvallen. Maar ook dit zal zometeen wel weer teniet gedaan worden met dat 'figuren' als ik er niks van snappen oid.quote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Van mij mag je de mening hebben dat je de xbox360 vindt tegenvallen maar concretiseer je kritiek dan. Je vindt de graphics tegenvallen. Hoe zouden de graphics er dan uit moeten zien? Je vindt de gameplay tegenvallen. Hoe zou je de gameplay dan willen zien?
Loze uitspraken deponeren kan iedereen. Kom nu met concrete verbeteringen die jij vindt ontbreken en waardoor de xbox360 geen next-gen genoemd mag worden.
Waaruit trek jij de conclusie dat ik niet op de 360 gegamed heb? Dat heb ik namelijk wel. Ik mag geen domme conclusies trekken van je terwijl je het zelf net zo goed doet, goed bezig!quote:Op zondag 4 december 2005 14:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
koop er zelf maar 1 en kom dan terug, voor die tijd mag je em niet vinden tegenvallen omdat je ergens gelezen hebt dat iemand em vind tegenvallen
Je conclusie is eigenlijk dat next-gen onzin is en dat staat los van de xbox360. Of ga ik nu te kort door de bocht?quote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik zei al dat mijn verwachtingen waarschijnlijk te hoog waren, dat staat ook in een post van mij hierboven ergens. Ik heb diverse filmpjes gezien voor de launch van de 360 en die filmpjes hebben er voor gezorgd dat ik bepaalde verwachtingen had, die vervolgens niet van toepassing bleken te zijn. Aangezien ik het niet zo mooi vind (lees: dat is een méning) als ik had verwacht vind ik de graphics dus tegenvallen. Maar ook dit zal zometeen wel weer teniet gedaan worden met dat 'figuren' als ik er niks van snappen oid.
De gameplay vind ik (lees: mening dus) niet anders zoals bijvoorbeeld de Nintendo Revolution dat aankondigt en dus vind ik hier niks next-gen aan. Maar goed; dat is ook moeilijk te veranderen, dus daar doe ik verder niet moeilijk over.
Live-integratie vind ik allemaal heel leuk, maar (sorry jongens), dit is niks anders dan gamen over internet met de PC oid. Het voegt helemaal niks toe. Ook daarom vind ik dit niks nieuws en kan het me dus niet imponeren. Misschien is het allemaal wel wat makkelijker gemaakt, en wat mooier gemaakt, wat beter geintegreerd e.d., maar het is niks nieuws. Ook dit vind ik niet next-gen.
Het apparaat zelf is nog steeds groot, het is nog steeds een console met duidelijke standaardvormen. Toegegeven: De PS3 wordt net zo, maar ook dit vind niet next-gen. Het is me net iets teveel op safe spelen. Nintendo doet dat niet; hoewel die hebben aangegeven niet mee te doen aan de next-gen-war, die willen gewoon een console uitbrengen en kijken daarbij niet naar anderen. Maar goed, dat terzijde, heeft hier niks mee te maken.
Het feit dat je een HDTV nodig hebt om in de buurt te komen van next-gen-graphics vind ik zonde. Dat zal straks met de ps3 ook wel moeten, maar ik vind dat bout. Ik heb geen duizenden euro's over om even een flatscreen-TV te kopen omdat m'n graphics anders minder mooi zijn. Is gewoon zonde! Dat daar niks nieuws op gevonden is vind ik klote en zonde.
Maar goed. Al deze kritiek is vast weer ongegrond, bullshit, en gezeur van een anti-xbox-figuur, of whatever, maar 't is mijn mening. Klaar.
iets te kort.quote:Op zondag 4 december 2005 14:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je conclusie is eigenlijk dat next-gen onzin is en dat staat los van de xbox360. Of ga ik nu te kort door de bocht?
je kunt je online-status aanpassen in je profielquote:Op zondag 4 december 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd online wil zijn als ik aan het gamen ben zonder de netwerkkabel eruit te moeten halen.
Zoals ik ook niet automatisch op msn wil worden aangemeld als ik mijn pc opstart.
je hebt DUIDELIJK geen xbox 360quote:Op zondag 4 december 2005 14:08 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Live-integratie vind ik allemaal heel leuk, maar (sorry jongens), dit is niks anders dan gamen over internet met de PC oid. Het voegt helemaal niks toe. Ook daarom vind ik dit niks nieuws en kan het me dus niet imponeren. Misschien is het allemaal wel wat makkelijker gemaakt, en wat mooier gemaakt, wat beter geintegreerd e.d., maar het is niks nieuws. Ook dit vind ik niet next-gen.
Wat maakt het in godsnaam uit hoe de console eruit ziet? je stopt em wss toch in een kastje en verwisselt afentoe een game, zeiken om te zeiken ditquote:Het apparaat zelf is nog steeds groot, het is nog steeds een console met duidelijke standaardvormen. Toegegeven: De PS3 wordt net zo, maar ook dit vind niet next-gen. Het is me net iets teveel op safe spelen. Nintendo doet dat niet; hoewel die hebben aangegeven niet mee te doen aan de next-gen-war, die willen gewoon een console uitbrengen en kijken daarbij niet naar anderen. Maar goed, dat terzijde, heeft hier niks mee te maken.
Onzin, op een normale TV ziet het er ook perfect uit, en anders koop je een kabeltje, sluit je em aan op je PC monitorquote:Het feit dat je een HDTV nodig hebt om in de buurt te komen van next-gen-graphics vind ik zonde. Dat zal straks met de ps3 ook wel moeten, maar ik vind dat bout. Ik heb geen duizenden euro's over om even een flatscreen-TV te kopen omdat m'n graphics anders minder mooi zijn. Is gewoon zonde! Dat daar niks nieuws op gevonden is vind ik klote en zonde.
Kloptquote:Maar goed. Al deze kritiek is vast weer ongegrond, bullshit, en gezeur van een anti-xbox-figuur, of whatever
Next-gen,... nieuwe console... geef er een naam aan. Als jij bedoeld gloednieuwe gameplay dan mag je nog wel een paar consoles wachten. Wat versta jij onder next-gen gamen danquote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
iets te kort.
Ik ben van mening dat next-gen nog niet bestaat. Niet met de 360, en ook de ps3 wordt dat niet naar mijn mening. Als dit next-gen is (next generation), dan verandert er mij veel te weinig ten aanzien van de huidige consoles. Paar verbeteringetjes en we plakken er het label next-gen op. Snap je wat ik bedoel?
Conclusie :quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
iets te kort.
Ik ben van mening dat next-gen nog niet bestaat. Niet met de 360, en ook de ps3 wordt dat niet naar mijn mening. Als dit next-gen is (next generation), dan verandert er mij veel te weinig ten aanzien van de huidige consoles. Paar verbeteringetjes en we plakken er het label next-gen op. Snap je wat ik bedoel?
Next-gen is natuurlijk een gekozen term zonder vaststaande specificaties en/of verbeteringen tov de huidige consoles. Ik denk dat het eerder een marketing technische term is.quote:Op zondag 4 december 2005 14:14 schreef Henkmanz het volgende:
iets te kort.
Kerel, wat doe je nou moeilijk de hele tijd? Ik heb geen 360: maar dat betekent niet dat niemand die ik en er één heeft. Ik zou alleen een mening kunnen krijgen als ik er zelf één had? Dan zou je dus nergens een mening over mogen hebben tenzij je er zelf één zou hebben, da's een mooie.quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je hebt DUIDELIJK geen xbox 360![]()
[..]
Wat maakt het in godsnaam uit hoe de console eruit ziet? je stopt em wss toch in een kastje en verwisselt afentoe een game, zeiken om te zeiken dit
[..]
Onzin, op een normale TV ziet het er ook perfect uit, en anders koop je een kabeltje, sluit je em aan op je PC monitor
[..]
Klopt
Doe. Niet. Zo. Zielig. Kut. Fanboy. Als je er niet tegen kan dat iemand een andere mening heeft dan jij moet je niet op een forum gaan zittenquote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Conclusie :
[Nintendo Revolution 43] A Gaming Revolution
Ga daar maarposten
Zoals ik al postte, ik verwachtte vast te veel. Dan zal ik inderdaad maar een paar consoles moeten wachten.quote:Op zondag 4 december 2005 14:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Next-gen,... nieuwe console... geef er een naam aan. Als jij bedoeld gloednieuwe gameplay dan mag je nog wel een paar consoles wachten. Wat versta jij onder next-gen gamen dan?
Ah bedankt. Zo even kijken.quote:Op zondag 4 december 2005 14:15 schreef kepler het volgende:
je kunt je online-status aanpassen in je profiel
De advanced scart kabels zijn er, dus de vga kabels vast ook wel. Ik zou even kijken in je lokale gamesshopquote:Op zondag 4 december 2005 14:25 schreef Vagere_Hein het volgende:
Weet iemand of die VGA-kabels al te koop zijn en zo ja waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |