abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32783859
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:09 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:

[..]

ik kom ook uit boxtel, en als je dit topic zou lezen, zou je zien dat MrTen, Voetbalmax.nl en ik hier al veel over hebben gepraat, en bovendien is het al bekend dat er 2 (TWEE) doden zijn, een meisje van 6 maanden en een meisje van 3 jaar, en dat de ouders in kritieke toestand zijn, en dat de moeder ook dood is, maar dat weet ik niet zeker
Ik heb dus gehoord van mensen uit Boxtel dat er 4 doden zijn, vandaar dat ik het hier meld. Het kan best zijn dat het niet waar is, maar bij dit soort situaties gaat het wel vaker zo. Geruchten heb je toch altijd bij dit soort incidenten.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32783872
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:09 schreef Voetbalmax.nl het volgende:

[..]

Daar heb ik meer vertrouwen in dan in een paar mensen die wat schreeuwen.
Dat moet je zelf weten, gast.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32783879
Naja oke, zand erover.

We gaan weer on-topic
http://www.voetbalmax.nl voor het laatste voetbalnieuws
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:14:10 #104
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32783932
Eeeuh ... ipv te "rellen" over wie er meer gelijk heeft.... én wie het beter weet..... Ongeacht het aantal (dodelijke) slachtoffers..... Gedraag je ff relaxed.... is al erg genoeg zo, niet ??

* wimmel_1 komt ook uit Boxtel... én gaat ook niet de beterweter uithangen
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
pi_32783936
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:11 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
Naja oke, zand erover.

We gaan weer on-topic
Is goed, gast.
pi_32783992
volgens ANP zijn de twee dochtertjes ter plaatse overleden toen de brandweer ze wilden reanimeren
MindstorM
21 Oktober Popgefokt! in de Rots te Boxtel (Headlining Gig)
pi_32784015
Nu.nl meldt dat ook.
pi_32784080
laten we geen ruzie maken over wat waar is mensen...
het is allemaal al erg zat...

ik hoor soms ook dingen van mensen die me bellen... uiteindelijk komt de waarheid wel boven tafel...

feit blijft dat het hoe dan ook een drama is.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_32784095
www.nos.nl meldt nog helemaal niks
ze waren er zelfs bij met een ploeg
MindstorM
pi_32784126
Wat erg zeg
pi_32784128
Op teletekst zie ik zo gauw ook nog niets staan.
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:23:14 #112
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32784153
pi_32784184
Planet ook:
quote:
Een peuter van 3 jaar oud en een baby van een halfjaar zijn zaterdagmiddag bij een brand in een woning boven een café aan de Stationsstraat in Boxtel om het leven gekomen. Dat liet de politie weten.
De 40-jarige vader en 33-jarige moeder van de kinderen (een jongen en meisje) waren ook in de woning toen de brand rond 13.00 uur uit brak. De vader bracht direct het oudste kind van bijna 4 jaar (een jongetje) veilig bij de buren. De man dook het brandende huis weer in om de rest van zijn gezin te redden, maar hij kwam niet meer buiten, liet een woordvoerder weten.

De brandweer haalde het gezin uit de brandende woning en reanimeerde hen buiten. De kinderen overleden ter plaatse. De ouders zijn in zorgwekkende toestand naar het ziekenhuis overgebracht.

Hulpverlening heeft familie, vrienden en buurtbewoners opgevangen. Vier brandweermensen raakten lichtgewond. Volgens een woorvoerder was het vuur rond 14.00 onder controle. De brand is niet overgeslagen naar andere panden. De oorzaak van de brand is nog onbekend.

De ouders van de kinderen zijn de exploitanten van het café dat in het centrum van Boxtel ligt.
pi_32784218
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:21 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
www.nos.nl meldt nog helemaal niks
ze waren er zelfs bij met een ploeg
kijk het NOSjournaal maar online...

www.nosjournaal.nl

dan zie je wel een stukje, met beelden...
pi_32784258
En inmiddels [url=http://www.nieuws.nl/61800]Twee kinderen omgekomen bij brand in Brabant[url] ook op nieuws.nl
http://www.voetbalmax.nl voor het laatste voetbalnieuws
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:28:47 #116
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32784305
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:27 schreef Voetbalmax.nl het volgende:
En inmiddels Twee kinderen omgekomen bij brand in Brabant ook op nieuws.nl
ff een slash toegevoegd
pi_32784403
van wat er te zien is op de beelden van het journaal, is de kom in nog redelijk goede staat.
MindstorM
pi_32784419
Daar woont mijn oma?
pi_32784440
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:32 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
van wat er te zien is op de beelden van het journaal, is de kom in nog redelijk goede staat.
ik vind het er erg donker uitzien... vooral boven...

en tis van hout dus denk dat er ook beneden hoop beschadigd is...
  zaterdag 3 december 2005 @ 17:35:08 #120
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32784471
Heet jij "de Koning" dan ???

da's de buurvrouw ...
pi_32784494
maar ik denk niet onherstelbaar
MindstorM
pi_32784546
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:35 schreef wimmel_1 het volgende:

da's de buurvrouw ...
Nou
1 het is de oma van mijn moeder.
2 ze woont er niet pal naast

D_K: Mam! Ken je cafe het kom?
Mams: Kom, ja die in boxtel
D_K: Ja daar is een café brand, 2 kinderen om het leven.
Mams: *rent naar beneden en belt oma
pi_32785001
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:35 schreef wimmel_1 het volgende:

da's de buurvrouw ...
nee, keek ook de beelden van NOS journaal...
pi_32786757
kom zelf uit boxtel.
En het is een drama daar, hoe het eruit zag, en ook nadat je weet wat er is gebeurd..

2 kinderen dood, en nu zie ik net op omroep dommeland dat ook de moeder is overleden

Sterkte familie!

[ Bericht 1% gewijzigd door Nick-GizMo op 03-12-2005 19:39:36 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_32787424
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:54 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:

[..]

ik ga er ook zeker naartoe, want dit is een drama dit heel Boxtel zal aangrijpen, en als Boxtelaar in hart en nieren zal ik dan ook zeker aanwezig zijn bij een herdenkingstoch of iets dergelijks
Hier ook boxtelaar in hart en nieren, en zodra ik weet wanneer het is.
zal ik er ook zijn !

wat een drama dit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 3 december 2005 @ 19:33:34 #126
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32787428
Als dat zo is ..... Lisette Schoones was haar naam (ken 'r nog van .... tsja....Boeiend)

idd waar

No Comment

[ Bericht 56% gewijzigd door wimmel_1 op 03-12-2005 19:40:01 ]
pi_32789951
TT maar even aangepast. .
  zaterdag 3 december 2005 @ 21:57:18 #128
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32791843
Ff voor mijn beeldvorming, waar zit dat café precies?

Toen ik het zag dacht ik eerst nog dat het 'de bips' was, maar café de Kom komt me niet bekend voor. Iemand die kan zeggen waar het ongeveer in de stationstraat ligt?

Wel diep triest dit, moet wel heel snel gegaan zijn wil je niet meer buiten kunnen komen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:01:37 #129
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_32791972
Tegenover "le Marecage" ...
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:07:12 #130
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32792140
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:01 schreef wimmel_1 het volgende:
Tegenover "le Marecage" ...
Ik ben al een jaar of 8 niet meer in Boxtel geweest. Ik liep altijd vanaf het station langs het 'witte huis' de stationstraat in om dan een stukje verderop de kasteellaan in te gaan. (bij de supermarkt)
Ik vermoed dat het café dus wat verderop ligt, richting de rechterstraat. (zit ik dan goed?)

Al iets meer bekend over de oorzaak? Het was toch overdag en ik ga er vanuit dat ze wakker waren. Het is dus écht supersnel gegaan, anders lukt het je toch nog wel om buiten te komen?
  ESF Reporter zaterdag 3 december 2005 @ 22:14:50 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_32792344
Jezus, wat erg. Ik dacht eerst ook dat 't om 'De Bips' ging, is eigenlijk 't enige café in Boxtel dat ik ken. Wat erg.
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:07 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik ben al een jaar of 8 niet meer in Boxtel geweest. Ik liep altijd vanaf het station langs het 'witte huis' de stationstraat in om dan een stukje verderop de kasteellaan in te gaan. (bij de supermarkt)
[ot]St. Lucas toevallig?[/ot]
pi_32792376
Vind het echt heel erg wat er is gebeurd,
maar vraag me gewoon iets af...omdat het dus overdag was,
hoe snel vuur om zich heen kan grijpen..
als gezin met zulke jonge kinderen slaap je toch niet meer rond die tijd?
Is er een explosie geweest oid?
Omdat de vader eerst zijn zoontje naar buiten hielp en toen terugging...vraag ik me af waar was de moeder dan? Was er al zoveel rook inmiddels? En hoe kan het dat de buurt dan niet sneller gereageerd heeft door middel van 112 te bellen oid.. bedoel het was op klaarlichte dag..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:17:23 #133
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32792417
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:14 schreef Cee het volgende:
Jezus, wat erg. Ik dacht eerst ook dat 't om 'De Bips' ging, is eigenlijk 't enige café in Boxtel dat ik ken. Wat erg.
[..]

[ot]St. Lucas toevallig?[/ot]
Yes, Lucas 92 tot 96 multi-media
  ESF Reporter zaterdag 3 december 2005 @ 22:19:36 #134
87554 Cee
Welluk?
pi_32792483
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef zhe-devilll het volgende:
maar vraag me gewoon iets af...omdat het dus overdag was,
hoe snel vuur om zich heen kan grijpen..
als gezin met zulke jonge kinderen slaap je toch niet meer rond die tijd?
Zet één keer een deur open bij brand en woesh, alles weg binnen luttele seconden. Ze zaten boven omdat daar hun huis zat, beneden hadden ze een café.

(flugel, hier een mede-ex-lucasser!)
  zaterdag 3 december 2005 @ 22:23:04 #135
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32792582
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:19 schreef Cee het volgende:

[..]

Zet één keer een deur open bij brand en woesh, alles weg binnen luttele seconden. Ze zaten boven omdat daar hun huis zat, beneden hadden ze een café.

(flugel, hier een mede-ex-lucasser!)
Dat werkt alleen als de brand al even aan het ontwikkelen is. Bij een beginnende brand zou je tijd genoeg moeten hebben eigenlijk... Of het moet natuurlijk om een steekvlam of explosie gaan, dan heb je een stuk minder tijd...

wanneer zat jij er?
  ESF Reporter zaterdag 3 december 2005 @ 23:01:35 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_32794085
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 22:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

wanneer zat jij er?
1996-2000
pi_32796242
Ik las dit op politie.nl
Hier staat dat er een meisje (baby) en een jongetje (peuter) zijn overleden en er juist een meisje gered is door haar vader. Best verwarrend allemaal...

Moeder en twee kinderen komen om bij brand

Boxtel 03-12-2005

Zaterdagmiddag, even voor 13.00 uur werd een uitslaande brand gemeld in een woning boven een horecagelegenheid aan de Stationsstraat in Boxtel. Op de boven verdieping van een woning naast een horecagelegenheid die deels ook boven het café is gelegen was brand uitgebroken. In de woning waren op het moment van de brand een gezin van vijf personen, vader, moeder en drie kleine kinderen. Door de vader werd een van de kinderen een meisje van tweeëneenhalf in veiligheid gebracht en bij buren afgegeven. De man is vervolgens terug de woning ingegaan om ook de andere gezinsleden te redden. Door de hevige brand is hij niet meer naar buiten kunnen komen. De vier overige gezinsleden zijn door de brandweer uit het pand gered en in bewusteloze toestand naar buiten gebracht. Daar is direct door brandweer, politie en GGD eerste hulp verleend. Hierbij is ook bijstand gekregen van de bemanning van de traumahelikopter en de GGD Midden Brabant. Niet voorkomen kon worden dat twee kinderen, een jongetje van bijna 4 jaar en een meisje van een half jaar ter plaatse overleden. De ouders, 33 en 40 jaar zijn in zorgwekkende toestand overgebracht naar ziekenhuizen in Eindhoven en ’s-Hertogenbosch. Het tweeëneenhalf jarige meisje is in stabiele toestand overgebracht naar een ziekenhuis in Veghel. Vier brandweermensen raakte bij de hulpverlening licht gewond en moesten in een ziekenhuis worden behandeld.
Het vuur werd bestreden door eenheden van de brandweer Boxtel, Liempde, Haaren en ’s-Hertogenbosch. Familie en bekenden van de slachtoffers zijn opgevangen door GGD en slachtofferhulp. Ook de hulpverleners, als brandweer, politie en medewerkers van de ambulancedienst zijn opgevangen door de GGD en slachtofferhulp.

Zaterdagavond is de 33 jarige moeder van de twee kinderen, die eerder vandaag bij de brand in een woning boven en naast een café aan de Stationsstraat in Boxtel om het leven kwam, overleden. De vrouw was in zorgwekkende toestand overgebracht naar een ziekenhuis in Eindhoven. Daar is zij vroeg in de avond aan haar verwondingen bezweken. De 40-jarige vader is in zorgwekkende toestand opgenomen in een ziekenhuis in ’s-Hertogenbosch. Een tweeëneenhalf jarige dochtertje is in stabiele toestand overgebracht naar een ziekenhuis in Veghel.

pi_32803304
het is toch raar dat er dan eerst wordt gemeldt dat de vader zijn 4 jarig zoontje naar buiten brengt, en dat zijn twee dochtertjes overleden zijn, als het dus helemaal anders is
MindstorM
pi_32809342
quote:
Op zondag 4 december 2005 12:14 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
het is toch raar dat er dan eerst wordt gemeldt dat de vader zijn 4 jarig zoontje naar buiten brengt, en dat zijn twee dochtertjes overleden zijn, als het dus helemaal anders is
dat laatste bericht klopt...

een van de meisjes (de middelste van de 3 kinderen) heeft het overleefd....

zijn vele verkeerde berichten uitgegeven helaas....
pi_32810855
Ik hoor net van de voorzitter van onze vrijwillgersorganisatie dat ook Christian, de vader van de kinderen, overleden is aan de gevolgen van zijn verwondingen....

ik ben diep geschokt.

Woorden schieten te kort.
pi_32810943
Jezus, dus alllemaal nu?
Of nee wacht dan blijft dat jongetje over toch?
pi_32811168
alleen de dochter van twee-en-een-half heeft het overleefd dan
MindstorM
pi_32811194
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:55 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
alleen de dochter van twee-en-een-half heeft het overleefd dan
inderdaad...

te treurig voor woorden
pi_32811335
http://www.condoleance.nl/registers/register_5547.html, dat is de link naar het online condoleance register.
MindstorM
pi_32811357
4 doden inmiddels.
pi_32811399
ik heb net getekend inderdaad...
pi_32811465
kan misschien een moderator de TT nog eens aanpassen?
het zijn inmiddels 4 doden
MindstorM
pi_32811507
quote:
BOXTEL - De oorzaak van de brand in Boxtel waarbij drie doden vielen, is nog steeds onbekend. Twee kinderen (half jaar en 4) en hun moeder (33) kwamen zaterdagmiddag om het leven. De vader (40) verkeert nog in kritieke toestand. De toestand van een derde kind (2) is stabiel.

De hele zondag kwamen mensen bloemen leggen bij het café. Op internet is inmiddels een condoléanceregister geopend.

De brand ontstond in een woning boven café De Kom aan de Stationstraat in het centrum van het dorp. De ouders, Christian en Lisette Heijmans, zijn de exploitanten van het café. Bij het bluswerk raakten ook vier brandweerlieden gewond. Zij maken het goed.

Op het moment dat de brand uitbrak waren alle vijf de gezinsleden in huis aanwezig. De vader wist zijn tweejarige dochter Carlijn nog in veiligheid te brengen. Daarna rende hij terug het huis in om ook de andere gezinsleden in veiligheid te brengen, maar door de hevige brand kon hij niet meer naar buiten komen.

Overleden
De brandweer wist hen uiteindelijk te bevrijden, maar de gealarmeerde hulpdiensten konden niet voorkomen dat de andere twee kinderen, Remco en Sanne, ter plaatse overleden. De ouders werden in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed aan het begin van de avond de moeder.

De brand brak zaterdagmiddag rond één uur uit. De politie gaat ervan uit dat de familie in bed lag toen de brand uitbrak en dus door de vlammen werd overvallen.

Geschokt
Bewoners van Boxtel hebben geschokt gereageerd op het drama. Enkele buurtbewoners hebben alles zelfs zien gebeuren. Burgemeester Van Homelen van Boxtel noemt de exploitant van het café 'een dynamische ondernemer'. Hij kent de familie goed en spreekt van 'een klap voor Boxtel'.

Familie en bekenden van de slachtoffers zijn opgevangen door de GGD en medewerkers van Slachtofferhulp. Bij het café aan de Stationsstraat hebben buurtbewoners bloemen, teddyberen en kaarsen gelegd.

Zaterdagnacht om twaalf uur hielden buurtbewoners en café-eigenaren een minuut stilte.
Bron: Omroep Brabant
pi_32811587
mijn god, wat ernstig

heb erg te doen met haar. In 1x je hele familie kwijt op zo'n jonge leeftijd

lijkt me ook moeilijk voor de brandweerlieden, om zo'n jong kind in je armen te zien sterven
pi_32811593
hij is een half uur geleden overleden...dus denk niet dat dat op de nieuwssites al bekend is....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')