Het is wat jij wil.quote:Op zondag 4 december 2005 14:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je krijgt een overall aan.
Nét echt zeg maar.![]()
in dat geval... hetgene waar je het hardste mee gaatquote:Op zondag 4 december 2005 14:54 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is wat jij wil.Overall of eigen kleding
waarom dat??? het kan niet aan je accu liggen als het goed isquote:Op zondag 4 december 2005 15:01 schreef hicham het volgende:
Ik kom bij mijn broertje achterop [afbeelding]
Geen commentaar![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 15:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
Motor-Forum is al de hele dag down
Een overall?Die karts zullen toch wel rijden.quote:Op zondag 4 december 2005 14:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je krijgt een overall aan.
Nét echt zeg maar.![]()
er werd zelfs nog verteld dat we van het motorisch gedeelte van de karts af moesten blijvenquote:Op zondag 4 december 2005 18:12 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een overall?Die karts zullen toch wel rijden.![]()
![]()
Of zou je ze echt eerst effe moeten repareren.
een verslag schrijven ?quote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef ondeugend het volgende:
Nou... de eerste moet een verslag schrijven toch ?
Hoi schatquote:Op zondag 4 december 2005 22:25 schreef ondeugend het volgende:
Nou... de eerste moet een verslag schrijven toch ?![]()
![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 22:22 schreef Roderick2085 het volgende:ikke ben de eerste
![]()
het was heel gezellig....
zelfs nog een 'plaatje' gevonden waar je shoarma kon etenzat met ons 10en wel al voor de helft vol
niet dat er nog andere mensen waren daar....
quote:Op zondag 4 december 2005 22:39 schreef worldpimber het volgende:
Even eten, als organisator heb ik iedereen maar voor gelaten. Zodat jullie ook een leuk dagje hadden![]()
![]()
![]()
[..]
Hoi schat![]()
[..]
Behalve dan in de finale dat mijn kart niet vooruit kwam en dat de achterkant bij elke bocht uitbrak en dat ik daarom een X aantal keer uitgebroken ben en 180 graden gedraait kwam.quote:Op zondag 4 december 2005 22:42 schreef hicham het volgende:
Me teH pwn
Gelukkig waren alle karts exact hetzelfde dus niemand kon smoesjes verzinnen
Achtergesteld gebied daar zeg in het Oostenquote:Op zondag 4 december 2005 22:46 schreef bwt het volgende:
bwt ook weer thuis
heb wal een paar regenbuitjes gezien onderweg
mijn nieuwe moto kleding is in eidergeval goed waterdicht
quote:
quote:
Jij bent gewoon slecht, ik ben goed. Dat maakt het verschil zeg maarquote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Behalve dan in de finale dat mijn kart niet vooruit kwam en dat de achterkant bij elke bocht uitbrak en dat ik daarom een X aantal keer uitgebroken ben en 180 graden gedraait kwam.
Neuuuuu, lag neit aan de kart hoor![]()
ligt aan de bestuurderquote:Op zondag 4 december 2005 22:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Behalve dan in de finale dat mijn kart niet vooruit kwam en dat de achterkant bij elke bocht uitbrak en dat ik daarom een X aantal keer uitgebroken ben en 180 graden gedraait kwam.
Neuuuuu, lag neit aan de kart hoor![]()
Jah, mijn FTP tje kan het zo op.......quote:
Jouw site is langzaamquote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Jah, mijn FTP tje kan het zo op.......
heb geen icq hier geinstaleerd staan hier (alleen webicq, maar die kan geen file transfer doen)
Regelen jullie die shit maar even onderling, en mail tegen de tijd dat het klaar is ff het juiste adres + wachtwoord naar alle karters / Fok!MC'ers om het te kunnen downloadenquote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zal ik je wachtwoord + gebruikersnaam sturen naar mail of kom je even opM
S
N
Das nog handiger - das een server die beter bereikbaar isquote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
S
N
onlinequote:Op zondag 4 december 2005 22:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
S
N
quote:
quote:
klopt, die hangt ook aan mijn dsl lijntjequote:
ehhh, niet zo gek geloof ik.quote:Op zondag 4 december 2005 22:56 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb Mark verslagen, [afbeelding] ben als eerste thuis.
![]()
![]()
Wat is ere dan mis met jouwquote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
Ik krijg toch een wantrouwend gevoel van alle reacties op mijn![]()
![]()
daar is niks mis mee hoorquote:Op zondag 4 december 2005 22:57 schreef ondeugend het volgende:
Ik krijg toch een wantrouwend gevoel van alle reacties op mijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |