Bronquote:Terreurnetwerk al-Qaeda heeft opdracht gegeven om in Nederland aanslagen te plegen.
Daarvoor zijn zogenoemde slapende terreurcellen geactiveerd, aldus De Telegraaf.
De NCTb, de Nationale Coördinator Terrorismebestrijding, onderzoekt of het terreuralarm in Nederland moet worden bijgesteld naar de hoogste categorie, Het dreigingsniveau is al enige tijd ’substantieel’, de op één na hoogste alarmfase.
Nee die lezen toch geen krant joh...quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef SHERMAN het volgende:
Weet alleen de Telegraaf ervan of ook die "Slapende terreurcellen"?
Des te meer reden om dat terreur alarm 24 uur per dag van kracht te laten zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Arcee het volgende:
Een ding weet je zeker bij een terreuralarm: er komt geen terreuraanslag.
Die komt namelijk altijd onverwacht.
Nederland is 1 van de schoothondjes van Dubya.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:11 schreef Chandler het volgende:
Waarom nl? zoveel anti moslims lopen hier toch niet rond?
Al Quaida is een ziekte. Ziektes treffen altijd de goeie gezonde mensenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:11 schreef Chandler het volgende:
Waarom nl? zoveel anti moslims lopen hier toch niet rond?
zeker niet dat 'rechtse' gedoe van de telegraafquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:09 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Nee die lezen toch geen krant joh...![]()
Ach dat linkse gedoe wil alleen maar meer terroristen het land binnen laten.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker niet dat 'rechtse' gedoe van de telegraaf
maar goed, dit is al de zoveelste keer dat die slapende cellen zijn wakker gemaakt maar die figuren blijven gewoon liggen!
http://www.wekservice.nl/
optie?
En gelukkig zijn ziektes te bestrijdenquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:16 schreef Sammy_Klebold het volgende:
[..]
Al Quaida is een ziekte. Ziektes treffen altijd de goeie gezonde mensen
Al Qaeda is de boogieman.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:47 schreef wegwerp2004 het volgende:
Yeah right, de Telegraaf is zowat onderdeel van het establishment. Ik geloof er geen snars van, gewoon om mensen bang te maken. Zoveel Big Brother dingen in 2 dagen opeens. Gewoon je ogen openhouden en niet op je knieen gaan voor de mensen die zeggen dat ze je zullen helpen. Al-Quada is een groep strijders die in contract stonden van de CIA. Daar hoor je nergens wat over, en ze ontkennen het ook niet...
Dus geloven doe ik deze onzin niet meer.
Die hebben er dan ook geen last van, ze moeten de rechtse poppetjes hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:37 schreef existenz het volgende:
Ach dat linkse gedoe wil alleen maar meer terroristen het land binnen laten.....![]()
Gelukkig wel, maar helaas niet allequote:Op zaterdag 3 december 2005 11:44 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
En gelukkig zijn ziektes te bestrijden![]()
![]()
Daar zijn dan meestal remmers voorquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:57 schreef Sammy_Klebold het volgende:
[..]
Gelukkig wel, maar helaas niet alle
Dat betwijfel ik. Hoeveel stoerder is het niet gewoon zelf iets te plannen, en op eigen inititief de strijd te voeren. Hoeveel groter moet de belonging hiervoor wel niet zijn. Als je megalomaan genoeg bent je eigen visie dermate superieur te vinden dat je jezelf gerechtigd voelt elke andere visie dodelijk aan te vallen, waarom zou je dan het hoofd buigen voor een ander en zijn regeltjes volgen? Uit de hele omschrijving van de activiteiten van de hofstadgroep blijkt al dat ze een hele eigen islam hebben ontwikkeld.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef nikk het volgende:
We kunnen er wel lacherig over doen, maar het zijn juist dit soort oproepen waar figuren als Samir A. een direct startschot in zien. Hoe dan ook lijkt het me niet meer dan normaal dat de paraatheid wordt bijgesteld.
Helaas maakt de Nederlandse overheid er weinig werk van. Men is bezig kanker te bestrijden met vitaminepilletjes.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:44 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
En gelukkig zijn ziektes te bestrijden![]()
![]()
Precies, zonde van het geld, gewoon geen aandacht meer aan geven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas maakt de Nederlandse overheid er weinig werk van. Men is bezig kanker te bestrijden met vitaminepilletjes.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik verwacht wel degelijk aanslagen.
De Telegraaf doet het overkomen alsof de dreiging specefiek op Nederland is gericht, maar Nederland is gewoon 1 van de velen genoemde westerse landen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Ook Engeland, Frankrijk Duitsland, Denemarken, Italie, Australie en Japan worden genoemd trouwens..
Als ik mezelf even verplaats in de denkwijze van Al-Qaeda, en dat is best moeilijk voor me gezien mijn rechtvaardigheid, dan zijn de volgende punten wel degelijk redenen om te denken dat Nederland wel degelijk gefolterd kan worden en het slachtoffer kan worden van een terroristische aanslag zoals bv. de aanslag op die 2 penthouses in new York:quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:45 schreef lionsguy18 het volgende:
Ja want Nederland bekeert zich niet snel genoeg tot de islam.
Lamme apen die shoarma komen eten om 04:00 snachts..quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik mezelf even verplaats in de denkwijze van Al-Qaeda, en dat is best moeilijk voor me gezien mijn rechtvaardigheid, dan zijn de volgende punten wel degelijk redenen om te denken dat Nederland wel degelijk gefolterd kan worden en het slachtoffer kan worden van een terroristische aanslag zoals bv. de aanslag op die 2 penthouses in new York:Euthenasie Drugsbeleid Buitenlandpolitiek Openlijke goedkeuring van overspel Inmenging in Afghanistan en Irak ²
Drie van die punten zijn ook hekelpunten van ons (christenen).quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik mezelf even verplaats in de denkwijze van Al-Qaeda, en dat is best moeilijk voor me gezien mijn rechtvaardigheid, dan zijn de volgende punten wel degelijk redenen om te denken dat Nederland wel degelijk gefolterd kan worden en het slachtoffer kan worden van een terroristische aanslag zoals bv. de aanslag op die 2 penthouses in new York:Euthenasie Drugsbeleid Buitenlandpolitiek Openlijke goedkeuring van overspel Inmenging in Afghanistan en Irak ²
quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verschil is nu dat de 17 pagina's (waarom niet gewoon 1 of 2 trouwens?) in oa. 020 rondgaan bij geradicaliseerde jeugd, is dus weer iets anders dan een of andere suffe dreigbrief die bij de krant wordt gedumpt of een karige video vanuit een of andere grot.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:
maar goed, dit is al de zoveelste keer dat die slapende cellen zijn wakker gemaakt maar die figuren blijven gewoon liggen!
Hij kijkt wel heel link/boos hoor..quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:54 schreef mrcool het volgende:
Deze man roept op tot aanslagen in Nederland:
[afbeelding]
BSB noemt seks voor het huwelijk al overspelquote:Op zondag 4 december 2005 10:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]Euthenasie : is een zelf beschikkingsrecht om niet ondragelijk het vedere leven te hoeven slijten.
Wat is je probleem daarmee ?Drugsbeleid : Mwah, zullen we de #1 harddrug "alcohol" ook onder die noemer gaan vegen ? Buitenlandpolitiek : No comment Openlijke goedkeuring van overspel : Waar in de politiek wordt dit statement uitgedragen ? Inmenging in Afghanistan en Irak : Zie buitenlandse politiek.
Dat kan wel zo zijn, maar uiteindelijk vinden ze allemaal hun inspiratie in O. bin Laden, vooral na 9/11.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:14 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Hoeveel stoerder is het niet gewoon zelf iets te plannen, en op eigen inititief de strijd te voeren. Hoeveel groter moet de belonging hiervoor wel niet zijn. Als je megalomaan genoeg bent je eigen visie dermate superieur te vinden dat je jezelf gerechtigd voelt elke andere visie dodelijk aan te vallen, waarom zou je dan het hoofd buigen voor een ander en zijn regeltjes volgen? Uit de hele omschrijving van de activiteiten van de hofstadgroep blijkt al dat ze een hele eigen islam hebben ontwikkeld.
Zeker nooit gehoord van 'cry wolf'. Daarnaast is die hoogste fase alleen bedoeld voor situaties dat er concrete aanwijzingen zijn voor concrete terroristische acties.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:07 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Bron
Wat een dwazen, wat moet er dan gebeuren om het terreuralarm bij te stellen.
Waarom niet gewoon het tereur alarm naar de hoogste paraatheid zetten, dan nemen de burgers de veiligheidsmaatregelen misschien ook gelijk "iets"serieuzer.
Het is eigenlijk ook Usama bin Laden ipv. Osama, maar sinds 9/11 is het opeens bij iedereen Osama, nadat een paar nieuwszenders/sites/kranten dat op die manier van elkaar hadden gekopieerd.quote:Op zondag 4 december 2005 11:53 schreef JohnDope het volgende:
Gelukkig eindelijk iemand die Al Qaeda op een normale manier schrijft ipv op de geitenwollensokkenmanier "Al Qaida".
De laatste tijd pas?quote:Op zondag 4 december 2005 12:26 schreef nozem het volgende:
Ik begin de laatste tijd sterk te twijfelen aan het bestaan van die organisatie.
quote:Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De laatste tijd pas?
Ik twijfel al sinds de 1ste keer dat die naam werd geroepen:
12 jarige jongen overleden>>>. George Bush (Schuld van Amerika)
Hevige sneeuwval>>> George Booze (Schuld van Amerika)
Onvoldoende voor proefwerk>>> George Bush (Schuld van Amerika)²
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |