abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32775932
quote:
Terreurnetwerk al-Qaeda heeft opdracht gegeven om in Nederland aanslagen te plegen.

Daarvoor zijn zogenoemde slapende terreurcellen geactiveerd, aldus De Telegraaf.

De NCTb, de Nationale Coördinator Terrorismebestrijding, onderzoekt of het terreuralarm in Nederland moet worden bijgesteld naar de hoogste categorie, Het dreigingsniveau is al enige tijd ’substantieel’, de op één na hoogste alarmfase.
Bron

Wat een dwazen, wat moet er dan gebeuren om het terreuralarm bij te stellen.
Waarom niet gewoon het tereur alarm naar de hoogste paraatheid zetten, dan nemen de burgers de veiligheidsmaatregelen misschien ook gelijk "iets"serieuzer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 december 2005 @ 11:08:49 #2
862 Arcee
Look closer
pi_32775947
Een ding weet je zeker bij een terreuralarm: er komt geen terreuraanslag.

Die komt namelijk altijd onverwacht.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32775950
Weet alleen de Telegraaf ervan of ook die "Slapende terreurcellen"?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_32775957
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef SHERMAN het volgende:
Weet alleen de Telegraaf ervan of ook die "Slapende terreurcellen"?
Nee die lezen toch geen krant joh...
pi_32775983
Waarom nl? zoveel anti moslims lopen hier toch niet rond?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_32776013
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:08 schreef Arcee het volgende:
Een ding weet je zeker bij een terreuralarm: er komt geen terreuraanslag.

Die komt namelijk altijd onverwacht.
Des te meer reden om dat terreur alarm 24 uur per dag van kracht te laten zijn
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 december 2005 @ 11:13:19 #7
862 Arcee
Look closer
pi_32776020
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:11 schreef Chandler het volgende:
Nederland is 1 van de schoothondjes van Dubya.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:16:59 #8
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_32776080
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:11 schreef Chandler het volgende:
Al Quaida is een ziekte. Ziektes treffen altijd de goeie gezonde mensen
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
pi_32776116
Tja je zou zeggen dat ziektes vooral overbevolkte gebieden troffen maar goed... dan valt NL toch wel mee
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator zaterdag 3 december 2005 @ 11:19:02 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32776118
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:09 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Nee die lezen toch geen krant joh...
zeker niet dat 'rechtse' gedoe van de telegraaf

maar goed, dit is al de zoveelste keer dat die slapende cellen zijn wakker gemaakt maar die figuren blijven gewoon liggen!

http://www.wekservice.nl/
optie?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32776485
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

zeker niet dat 'rechtse' gedoe van de telegraaf

maar goed, dit is al de zoveelste keer dat die slapende cellen zijn wakker gemaakt maar die figuren blijven gewoon liggen!

http://www.wekservice.nl/
optie?
Ach dat linkse gedoe wil alleen maar meer terroristen het land binnen laten.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:41:49 #12
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_32776581
Ook Engeland, Frankrijk Duitsland, Denemarken, Italie, Australie en Japan worden genoemd trouwens..
pi_32776630
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:16 schreef Sammy_Klebold het volgende:

[..]

Al Quaida is een ziekte. Ziektes treffen altijd de goeie gezonde mensen
En gelukkig zijn ziektes te bestrijden
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_32776688
Yeah right, de Telegraaf is zowat onderdeel van het establishment. Ik geloof er geen snars van, gewoon om mensen bang te maken. Zoveel Big Brother dingen in 2 dagen opeens. Gewoon je ogen openhouden en niet op je knieen gaan voor de mensen die zeggen dat ze je zullen helpen. Al-Quada is een groep strijders die in contract stonden van de CIA. Daar hoor je nergens wat over, en ze ontkennen het ook niet...
Dus geloven doe ik deze onzin niet meer.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2005 @ 11:49:54 #15
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32776751
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:47 schreef wegwerp2004 het volgende:
Yeah right, de Telegraaf is zowat onderdeel van het establishment. Ik geloof er geen snars van, gewoon om mensen bang te maken. Zoveel Big Brother dingen in 2 dagen opeens. Gewoon je ogen openhouden en niet op je knieen gaan voor de mensen die zeggen dat ze je zullen helpen. Al-Quada is een groep strijders die in contract stonden van de CIA. Daar hoor je nergens wat over, en ze ontkennen het ook niet...
Dus geloven doe ik deze onzin niet meer.
Al Qaeda is de boogieman.
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:51:26 #16
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_32776789
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:37 schreef existenz het volgende:
Ach dat linkse gedoe wil alleen maar meer terroristen het land binnen laten.....
Die hebben er dan ook geen last van, ze moeten de rechtse poppetjes hebben.

-edit- jezus wat een redenatie hebben sommige mensen toch
.
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:57:19 #17
133015 Sammy_Klebold
Heeft een hart van goud
pi_32776914
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:44 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Gelukkig wel, maar helaas niet alle
De ziekste grappenmaker sinds Pennywise
pi_32776966
Zijn er eerder geweest dit soort oproepen. Dus hoeveel waarde eraan gegeven moet worden is nog maar de vraag. En ja, ik denk dat er vast een aanslag komt een keer in Nederland, alleen of dat het gevolg is van zo'n oproep?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_32777771
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:57 schreef Sammy_Klebold het volgende:

[..]

Gelukkig wel, maar helaas niet alle
Daar zijn dan meestal remmers voor
  zaterdag 3 december 2005 @ 12:38:28 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_32777881
past mooi binnen de nieuwe antiterreur billboard campagne
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_32778513
We kunnen er wel lacherig over doen, maar het zijn juist dit soort oproepen waar figuren als Samir A. een direct startschot in zien. Hoe dan ook lijkt het me niet meer dan normaal dat de paraatheid wordt bijgesteld.
pi_32778629
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:08 schreef nikk het volgende:
We kunnen er wel lacherig over doen, maar het zijn juist dit soort oproepen waar figuren als Samir A. een direct startschot in zien. Hoe dan ook lijkt het me niet meer dan normaal dat de paraatheid wordt bijgesteld.
Dat betwijfel ik. Hoeveel stoerder is het niet gewoon zelf iets te plannen, en op eigen inititief de strijd te voeren. Hoeveel groter moet de belonging hiervoor wel niet zijn. Als je megalomaan genoeg bent je eigen visie dermate superieur te vinden dat je jezelf gerechtigd voelt elke andere visie dodelijk aan te vallen, waarom zou je dan het hoofd buigen voor een ander en zijn regeltjes volgen? Uit de hele omschrijving van de activiteiten van de hofstadgroep blijkt al dat ze een hele eigen islam hebben ontwikkeld.
pi_32778838
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:44 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Helaas maakt de Nederlandse overheid er weinig werk van. Men is bezig kanker te bestrijden met vitaminepilletjes.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:31:59 #24
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_32778941
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Helaas maakt de Nederlandse overheid er weinig werk van. Men is bezig kanker te bestrijden met vitaminepilletjes.
Precies, zonde van het geld, gewoon geen aandacht meer aan geven.
pi_32778984
Ik verwacht wel degelijk aanslagen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:36:14 #26
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_32779027
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:34 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik verwacht wel degelijk aanslagen.

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_32779077
Een wakkere opmerking
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:38:49 #28
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_32779083
Laat ze maar komen, dan verpesten ze het voor hun eigen moslim-medemensen hier.
  zaterdag 3 december 2005 @ 13:39:01 #29
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_32779085
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[afbeelding]

Ik ben lelijk.
pi_32779128
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 11:41 schreef TimmyAsd het volgende:
Ook Engeland, Frankrijk Duitsland, Denemarken, Italie, Australie en Japan worden genoemd trouwens..
De Telegraaf doet het overkomen alsof de dreiging specefiek op Nederland is gericht, maar Nederland is gewoon 1 van de velen genoemde westerse landen.
En ja, we krijgen ook vast wel een keer een aanslag te verduren.. vroeger of later.. of die gast daar nu tot oproept of niet.
pi_32779200
Ja want Nederland bekeert zich niet snel genoeg tot de islam.
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:41:28 #32
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_32780300
Al qaeda is een door de overheid gecreëerd spookbeeld.
Aanslagen op burgers zijn altijd in het voordeel van overheid die zich dan meer macht kan toe eigenen en rechten van burgers kunnen ontnemen in belang van "veiligheid"

hoe groot kan een dreiging in nederland van boze moslims nou werkelijk zijn als de AIVD ze notabene zelf de handgranaat moet leveren ?
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zaterdag 3 december 2005 @ 14:43:09 #33
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_32780348
Al-Qaeda... goh is het weer zover. Paniek paniek... maak me maar wakker als er wat gebeurt.
* I intend to live forever, so far so good! *
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:02:30 #34
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32782192
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 13:45 schreef lionsguy18 het volgende:
Ja want Nederland bekeert zich niet snel genoeg tot de islam.
Als ik mezelf even verplaats in de denkwijze van Al-Qaeda, en dat is best moeilijk voor me gezien mijn rechtvaardigheid, dan zijn de volgende punten wel degelijk redenen om te denken dat Nederland wel degelijk gefolterd kan worden en het slachtoffer kan worden van een terroristische aanslag zoals bv. de aanslag op die 2 penthouses in new York:

• Euthenasie
  • Drugsbeleid
  • Buitenlandpolitiek
  • Openlijke goedkeuring van overspel
  • Inmenging in Afghanistan en Irak

²
  • Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      zaterdag 3 december 2005 @ 17:07:10 #35
    17274 Wuder
    Wees blij dat je nog leeft!
    pi_32783768
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ik mezelf even verplaats in de denkwijze van Al-Qaeda, en dat is best moeilijk voor me gezien mijn rechtvaardigheid, dan zijn de volgende punten wel degelijk redenen om te denken dat Nederland wel degelijk gefolterd kan worden en het slachtoffer kan worden van een terroristische aanslag zoals bv. de aanslag op die 2 penthouses in new York:

• Euthenasie
  • Drugsbeleid
  • Buitenlandpolitiek

²
  • Lamme apen die shoarma komen eten om 04:00 snachts..
    Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
    pi_32785007
    Deze man roept op tot aanslagen in Nederland:
    Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
    pi_32798268
    quote:

[..]

• Euthenasie
  • Drugsbeleid
  • Buitenlandpolitiek

²
  • Drie van die punten zijn ook hekelpunten van ons (christenen).
    Maar wij plegen toch ook geen aanslagen.
    Extremistische Islam
      zondag 4 december 2005 @ 10:16:27 #38
    89730 Drugshond
    De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
    pi_32800907
    quote:

[..]

• Euthenasie
  • Drugsbeleid
  • Buitenlandpolitiek

²
  • Euthenasie : is een zelf beschikkingsrecht om niet ondragelijk het vedere leven te hoeven slijten.
    Wat is je probleem daarmee ?
  • Drugsbeleid : Mwah, zullen we de #1 harddrug "alcohol" ook onder die noemer gaan vegen ?
  • Buitenlandpolitiek : No comment
  • Openlijke goedkeuring van overspel : Waar in de politiek wordt dit statement uitgedragen ?
  • Inmenging in Afghanistan en Irak : Zie buitenlandse politiek.
  • pi_32802315
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 11:19 schreef sp3c het volgende:

Verschil is nu dat de 17 pagina's (waarom niet gewoon 1 of 2 trouwens?) in oa. 020 rondgaan bij geradicaliseerde jeugd, is dus weer iets anders dan een of andere suffe dreigbrief die bij de krant wordt gedumpt of een karige video vanuit een of andere grot.
    Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
    pi_32802401
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 17:54 schreef mrcool het volgende:
    Deze man roept op tot aanslagen in Nederland:
    [afbeelding]
    Hij kijkt wel heel link/boos hoor..

Maargoed, wel iemand om redelijk serieus te nemen, Madrid 11M ging ook goed (voor de terroristen dan.)
    Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
    pi_32802464
    quote:
    Op zondag 4 december 2005 10:16 schreef Drugshond het volgende:

[..]

• Euthenasie : is een zelf beschikkingsrecht om niet ondragelijk het vedere leven te hoeven slijten.
    Wat is je probleem daarmee ?
  • Drugsbeleid : Mwah, zullen we de #1 harddrug "alcohol" ook onder die noemer gaan vegen ?
  • Buitenlandpolitiek : No comment
  • Openlijke goedkeuring van overspel : Waar in de politiek wordt dit statement uitgedragen ?
  • Inmenging in Afghanistan en Irak : Zie buitenlandse politiek.
  • BSB noemt seks voor het huwelijk al overspel
    I'm just a Soul whose Intentions are Good
    pi_32802605
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 13:14 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Hoeveel stoerder is het niet gewoon zelf iets te plannen, en op eigen inititief de strijd te voeren. Hoeveel groter moet de belonging hiervoor wel niet zijn. Als je megalomaan genoeg bent je eigen visie dermate superieur te vinden dat je jezelf gerechtigd voelt elke andere visie dodelijk aan te vallen, waarom zou je dan het hoofd buigen voor een ander en zijn regeltjes volgen? Uit de hele omschrijving van de activiteiten van de hofstadgroep blijkt al dat ze een hele eigen islam hebben ontwikkeld.
    Dat kan wel zo zijn, maar uiteindelijk vinden ze allemaal hun inspiratie in O. bin Laden, vooral na 9/11.
    Het hele "Al-Qaeda" bestaat in principe uit slapende cellen die wakker worden geschud door hun grote held of een ander belangrijk figuur uit die wereld, aangezien dit het brein is achter de aanslagen van 11M zou het logisch zijn dat ze hier op reageren.

Het stopt ook niet meer bij de dood of arrestatie van bin Laden, met 9/11 heeft hij zo'n grote beweging in gang gezet dat het toch wel doorgaat, misschien JUIST als hij wordt gearresteerd of gedood.
      FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 december 2005 @ 11:48:28 #43
    1972 Swetsenegger
    Egocentrische Narcist
    pi_32802612
    Leuk,

als gevolg daarvan zal de europeaan verder radicaliseren.
    En uiteindelijk worden alle mensen welke maar remotly aan de beschrijving van 'moslim' voldoen in een orgie van xenofobie over de kling gejaagd.

Europa heeft wat dat betreft een naam hoog te houden .
    pi_32802746
    Gelukkig eindelijk iemand die Al Qaeda op een normale manier schrijft ipv op de geitenwollensokkenmanier "Al Qaida".
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    pi_32803505
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 11:07 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Bron

Wat een dwazen, wat moet er dan gebeuren om het terreuralarm bij te stellen.
    Waarom niet gewoon het tereur alarm naar de hoogste paraatheid zetten, dan nemen de burgers de veiligheidsmaatregelen misschien ook gelijk "iets"serieuzer.
    Zeker nooit gehoord van 'cry wolf'. Daarnaast is die hoogste fase alleen bedoeld voor situaties dat er concrete aanwijzingen zijn voor concrete terroristische acties.

Lijkt me ook logisch, het brandalarm laat je ook niet 24 uur per dag 7 dagen per week rinkelen omdat er misschien wel eens brand zou kunnen komen.
    pi_32803561
    quote:
    Op zondag 4 december 2005 11:53 schreef JohnDope het volgende:
    Gelukkig eindelijk iemand die Al Qaeda op een normale manier schrijft ipv op de geitenwollensokkenmanier "Al Qaida".
    Het is eigenlijk ook Usama bin Laden ipv. Osama, maar sinds 9/11 is het opeens bij iedereen Osama, nadat een paar nieuwszenders/sites/kranten dat op die manier van elkaar hadden gekopieerd.
    pi_32803596
    Ik begin de laatste tijd sterk te twijfelen aan het bestaan van die organisatie. Uiteraard zijn er moslimterroristen en fundamentalistische groeperingen die het Westen graag zien branden, maar een overkoepelend orgaan, wat Al Qaeda zou moeten zijn, daar is eigenlijk geen enkel duidelijk bewijs voor.
    I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
      zondag 4 december 2005 @ 12:29:27 #48
    13462 BansheeBoy
    Assimilatie = Laxatie = Stront
    pi_32803664
    quote:
    Op zondag 4 december 2005 12:26 schreef nozem het volgende:
    Ik begin de laatste tijd sterk te twijfelen aan het bestaan van die organisatie.
    De laatste tijd pas?

Ik twijfel al sinds de 1ste keer dat die naam werd geroepen:

12 jarige jongen overleden>>>. Al-Qaeda
    Hevige sneeuwval>>> Al-Qaeda
    Onvoldoende voor proefwerk>>> Al-Qaeda

²
    Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
    Bansheeboy: Fok!ker van de week!
    [Without heart we would be mere machines]
    Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
      zondag 4 december 2005 @ 12:31:47 #49
    125364 Tafkahs
    Stadsnomade
    pi_32803718
    schuld van Amerika, als de amerikanen niet die oerdomme zogenaamde strijd tegen het communisme had gevoerd, dan was er nu niet een goed gefinancierde talibanterreurgroep die de hele wereld haat.
    Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
    Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
    journalist: niet scheel?
    pi_32803741
    quote:
    Op zondag 4 december 2005 12:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De laatste tijd pas?

Ik twijfel al sinds de 1ste keer dat die naam werd geroepen:

12 jarige jongen overleden>>>. George Bush (Schuld van Amerika)
    Hevige sneeuwval>>> George Booze (Schuld van Amerika)
    Onvoldoende voor proefwerk>>> George Bush (Schuld van Amerika)

²
    "Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')