Je praat wel erg lief over haar zeg!quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nee, ze is eindelijk opgehouden met snurken![]()
Ze is erg lief.......als ze wakker is. Anders word ik soms uit bed gekickt of loopt ze te snurken, maar zulk soort dingen heeft ze ook bij mij:Dquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:17 schreef melke het volgende:
[..]
Je praat wel erg lief over haar zeg!
wanneer?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:18 schreef MrObjective het volgende:
We gaan weer off-topic, en we moeten SC on-topic hoog houden. Dus ik kom erin om te zeggen dat ik een gesprek met Geesje heb gehad van een dik half uur.....
Wie? En waarom is dat leuk?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:18 schreef MrObjective het volgende:
We gaan weer off-topic, en we moeten SC on-topic hoog houden. Dus ik kom erin om te zeggen dat ik een gesprek met Geesje heb gehad van een dik half uur.....
Wowwwww een slaapwandelende snurkerd.....quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze is erg lief.......als ze wakker is. Anders word ik soms uit bed gekickt of loopt ze te snurken, maar zulk soort dingen heeft ze ook bij mij:D
Geesje is de moeder van Tanjaquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:20 schreef melke het volgende:
Wie? En waarom is dat leuk?
wie is geesje? of ben ik te nieuw hier om dat te begrijpen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:18 schreef MrObjective het volgende:
Yup, de dag voor ik naar Aalsmeer moest belde ik haar en zei dat ik me had opgegeven als date voor Chantal. Ze lag in een deuk en dacht dat het een geintje was. Maar toen ik namen en telefoonnummer van de productie gaf, geloofde ze me.quote:
fan is een groot woord maar yepquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:24 schreef Manu82 het volgende:
Zijn jullie Ben je eigenlijk fan van Lieske?
nu snap ik er helemaal niks meer van eerst had je het over chantal volgens mij en nu weer over tanja?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Yup, de dag voor ik naar Aalsmeer moest belde ik haar en zei dat ik me had opgegeven als date voor Chantal. Ze lag in een deuk en dacht dat het een geintje was. Maar toen ik namen en telefoonnummer van de productie gaf, geloofde ze me.
Ik belde haar voor tips, hoe ze daar zijn bij BB. En we hadden een heel leuk gesprek.
Mr O [ formerly known as LekkerSimpel] was groot Tanja fanquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:25 schreef Manu82 het volgende:
nu snap ik er helemaal niks meer van eerst had je het over chantal volgens mij en nu weer over tanja?
Hoe kwam je aan haar nummer dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:23 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Yup, de dag voor ik naar Aalsmeer moest belde ik haar en zei dat ik me had opgegeven als date voor Chantal. Ze lag in een deuk en dacht dat het een geintje was. Maar toen ik namen en telefoonnummer van de productie gaf, geloofde ze me.
Ik belde haar voor tips, hoe ze daar zijn bij BB. En we hadden een heel leuk gesprek.
dat heb ik gemerkt [ Mr O deelt je grofheid]quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:26 schreef Manu82 het volgende:
sorry maar kan dat mens echt niet uitstaan
Ik was altijd Tanja-fan. En toen kwam de oproep voor Sjankwal. Maar had ook telefoonnummer van Tanja en haar moeder. Dus dan is het toch logisch, dat je die ff belt om wat tips?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik er helemaal niks meer van eerst had je het over chantal volgens mij en nu weer over tanja?
Jij stelt altijd vragen met de weg met de minste weerstand. Je wilt alles weten, maar er zelf niets aan doen. Daar ben ik via het lezen van berichten op Internet en andere media achtergekomen, wat elke simpele ziel kan doen. Want het is een publiek nummer.quote:
Vind je? En waarom je opgeven voor Chantal als je haar hier kwal noemt? Hoe kom je nou trouwens aan de telefoonnummers?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:31 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik was altijd Tanja-fan. En toen kwam de oproep voor Sjankwal. Maar had ook telefoonnummer van Tanja en haar moeder. Dus dan is het toch logisch, dat je die ff belt om wat tips?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:34 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Jij stelt altijd vragen met de weg met de minste weerstand. Je wilt alles weten, maar er zelf niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |