dat heb ik gemerkt [ Mr O deelt je grofheid]quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:26 schreef Manu82 het volgende:
sorry maar kan dat mens echt niet uitstaan
Ik was altijd Tanja-fan. En toen kwam de oproep voor Sjankwal. Maar had ook telefoonnummer van Tanja en haar moeder. Dus dan is het toch logisch, dat je die ff belt om wat tips?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
nu snap ik er helemaal niks meer van eerst had je het over chantal volgens mij en nu weer over tanja?
Jij stelt altijd vragen met de weg met de minste weerstand. Je wilt alles weten, maar er zelf niets aan doen. Daar ben ik via het lezen van berichten op Internet en andere media achtergekomen, wat elke simpele ziel kan doen. Want het is een publiek nummer.quote:
Vind je? En waarom je opgeven voor Chantal als je haar hier kwal noemt? Hoe kom je nou trouwens aan de telefoonnummers?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:31 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik was altijd Tanja-fan. En toen kwam de oproep voor Sjankwal. Maar had ook telefoonnummer van Tanja en haar moeder. Dus dan is het toch logisch, dat je die ff belt om wat tips?
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:34 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Jij stelt altijd vragen met de weg met de minste weerstand. Je wilt alles weten, maar er zelf niets aan doen.
ja, zoals je weet word ik nogal gefrustreerd van haar en haar gedrag en alsof ze doet alsof ze de hele studentenwereld van NL vertegenwoordigd. Maar ik vind haar wel het mooiste meisje....quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:37 schreef Wup het volgende:
oke dan Manu
je mag voortaan al je Liekse berichten in dichtvorm doen, dat gaat je veel beter af:)
Melke, ik heb zin een topic te openen die BB-fokkers vergelijkt met BB-bewoners.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:34 schreef melke het volgende:
[..]
Vind je? En waarom je opgeven voor Chantal als je haar hier kwal noemt? Hoe kom je nou trouwens aan de telefoonnummers?
je bent zo lekker ongeduldigquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:40 schreef melke het volgende:
Wattu?
Ja, ik was gewoon LS. Maar moest die naam ff niet gebruiken, dus pakte mijn oude naam weer op.quote:
daar is BB toch voor, om je flink aan iemand of meerdere iemanden te ergerenquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:40 schreef Manu82 het volgende:
ja, zoals je weet word ik nogal gefrustreerd van haar en haar gedrag en alsof ze doet alsof ze de hele studentenwereld van NL vertegenwoordigt. Maar ik vind haar wel het mooiste meisje....
precies daarom volg ik het ook en daarom is het verslavendquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:42 schreef Wup het volgende:
[..]
daar is BB toch voor, om je flink aan iemand of meerdere iemanden te ergeren
Als ik naief zou zijn, zou ik al je verhalen zomaar geloven. Niet dus he. Check, check, dubbel check.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:40 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Melke, ik heb zin een topic te openen die BB-fokkers vergelijkt met BB-bewoners.
Dan ben jij mijn Lieske, want die heeft ook van die naďeve vragen.
vast niet, wat is eigenlijk de bedoeling van je vraag?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Rob al dood?
stomme vraag misschien maar heb jij dat Check, check, dubbel check ook van Jensen???quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:49 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik naief zou zijn, zou ik al je verhalen zomaar geloven. Niet dus he. Check, check, dubbel check.
En trouwens nog steeds geen antwoord...
Nee, zegt Jensen dat dan altijd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
stomme vraag misschien maar heb jij dat Check, check, dubbel check ook van Jensen???
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Rob wel al uit het huis?
Nee, maar er was ooit een telefoonterreur bij hem dat iemand werd opgebeld en die moest dan Check, check, dubbel check zeggen als er aangebeld werd en daar had ik het van. Misschien raar, maar ik moet er altijd aan denken als iemand dat zegt.quote:
daar is BB toch voor, om je flink aan iemand of meerdere iemanden te ergerenquote:
Mensen hadden zijn geklootviool een beetje door en hebben hem weggestemd?quote:
Welk antwoord? Je hebt overal antwoord op gehadquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:49 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik naief zou zijn, zou ik al je verhalen zomaar geloven. Niet dus he. Check, check, dubbel check.
En trouwens nog steeds geen antwoord...
dat sloeg op de bewoners Christiaanquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:56 schreef ChristiaanG het volgende:
daar is BB toch voor, om je flink aan iemand of meerdere iemanden te ergeren, of er van te genieten
, of wel
of niet
bij mij is iedereen welkom
al zijn ze tegen mij
zolang ze mij maar respecteren zoals ik ben
Nee, ik denk dat het stemgeld dat hij zijn vrienden had gegeven op wasquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Mensen hadden zijn geklootviool een beetje door en hebben hem weggestemd?
Niet op de vraag waarom je Chantal wilde daten en haar nu kwal noemtquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Welk antwoord? Je hebt overal antwoord op gehad
Ik erger me ook daaraan, maar nog meer aan de anderen en mn Lieske, Inge en Nathalie. Joost vind ik gewoon een raar iemand met wie ik in het normale leven nooit zou kunnen omgaan. Van mij mag op dit moment Roel of Joost winnen, niet omdat ik ze leuk vind maar omdat ik me het minst erger aan deze personen. Alhoewel Joost wel daalt met de minuut met z'n achterlijke verhaaltjes en verkleedpartijtjes!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:57 schreef melke het volgende:
Ik erger me het meest aan Dido en Roel!
Ik heb haar geen kwal genoemd, niet als MrO als LS. Wel Sjankwal, maar dat is iets anders.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:59 schreef melke het volgende:
[..]
Niet op de vraag waarom je Chantal wilde daten en haar nu kwal noemt
Nee man niet Roel. Hij doet, op kleffen met Dido, slapen, scheten laten, drinken, eten, slapen en op de bank hangen helemaal geen ene zak! Dido hetzelfde verhaal. Nee, die verdienen de winst in mijn ogen absoluut niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik erger me ook daaraan, maar nog meer aan de anderen en mn Lieske, Inge en Nathalie. Joost vind ik gewoon een raar iemand met wie ik in het normale leven nooit zou kunnen omgaan. Van mij mag op dit moment Roel of Joost winnen, niet omdat ik ze leuk vind maar omdat ik me het minst erger aan deze personen. Alhoewel Joost wel daalt met de minuut met z'n achterlijke verhaaltjes en verkleedpartijtjes!!
hoe lang ben je hier al niet geweest???quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is er al geneukt in het BB-huis?
Al weken of maanden niet meer. In het begin heb ik gekeken, daarna niet meer omdat het zo gruwelijk saai is deze keer...quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hoe lang ben je hier al niet geweest???
nee dus en dat gaat ook niet gebeuren
Ik vertrouw jouw verhalen voor geen meter!! Op een of anderen manier kom je te wazig over.. Sorryquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar geen kwal genoemd, niet als MrO als LS. Wel Sjankwal, maar dat is iets anders.
OK sloeg ik de plank even misquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:58 schreef Wup het volgende:
[..]
dat sloeg op de bewoners Christiaan
persoonlijke rellen op dit forum waardeer ik nooit zo
Kom, dan geven wij ons op voor BB6 en gaan we de boel dan eens onsaai maken. Deal?quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Al weken of maanden niet meer. In het begin heb ik gekeken, daarna niet meer omdat het zo gruwelijk saai is deze keer...
Ik ben die relatie ook compleet zat, maar heb nu wel het gevoel dat hij echt z'n best doet voor haar! en oprecht verliefd is. Dido mag van mij eigenlijk ook best oprotten met al haar gezeik, het is vnl haar schuld dat er 60 gesprekken nodig zijn om over een relatie te kunnen sprekenquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:03 schreef melke het volgende:
[..]
Nee man niet Roel. Hij doet, op kleffen met Dido, slapen, scheten laten, drinken, eten, slapen en op de bank hangen helemaal geen ene zak! Dido hetzelfde verhaal. Nee, die verdienen de winst in mijn ogen absoluut niet.
Wie gun je het het meest dan???quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:04 schreef Wup het volgende:
Roel is degene die ik het het geld het meest misgun
Goed idee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:06 schreef melke het volgende:
[..]
Kom, dan geven wij ons op voor BB6 en gaan we de boel dan eens onsaai maken. Deal?
Hoezo niet? Dan ga je ze toch ff opfokken. Actie, geen saaie boel weet je nog. Of ben je van plan de hele dag op de bank te hangen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goed idee.
Alleen moet ik er niet aan denken om met types als Roel en Rob in één huis te komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |