En je hebt het in je hoofd, hoe kan je nou de titel niet wetenquote:
quote:
Het valt in ieder geval niet te downloadenquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kun je een paar zinnen opschrijven dan kun je het zo googlen
alles valt te downloadenquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:05 schreef melke het volgende:
[..]
Het valt in ieder geval niet te downloaden
is zij niet van het standpunt: negatieve aandacht is ook aandacht.......quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:01 schreef MrObjective het volgende:
Maar is nu wel algemeen bekend dat Hummie FOK! leest (of laat lezen) Want in gesprek die ik met haar had bij de "Chantal-date" was één van de eerste vragen of ik ook op FOK! zat....
Ik antwoorde er heel onschuldig dat ik er enkel de streamverslagen las
Maar was er al weken actief als LekkerSimpel.....
Dus jij bent een soort Tanjalies ofzo maar dan andersquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:
Antwoord staat in je eigen post, hahahaha
Maybe its me o my godquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:07 schreef Wup het volgende:
[..]
is zij niet van het standpunt: negatieve aandacht is ook aandacht.......
misschien heeft ze wel een undercover accountje:)
Je kan bepaalde dingen van een tekst in je hoofd hebben en dan Net dat stukje wat de titel is ontbreektquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:05 schreef BONG4002 het volgende:
En je hebt het in je hoofd, hoe kan je nou de titel niet weten![]()
is dit hintsquote:
mee eens, hoor ook vaak stukjes van een nummer op m'n radio en dan google ik het even en dan download ik het en dan 200 x luisteren. Heb ik nu met you're beautifullquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Je kan bepaalde dingen van een tekst in je hoofd hebben en dan Net dat stukje wat de titel is ontbreekt![]()
Ik heb hier 3200 singles en 1000 lp's de meeste nummers ken ik maar de titels ben ik ook wel eens kwijt![]()
ow ik mis hints:(quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:11 schreef ChristiaanG het volgende:
is dit hints
Ik bén Joostquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:09 schreef Wup het volgende:
[..]
het mag...... ben jij van de Joost promotie?
Waar download je het?quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
mee eens, hoor ook vaak stukjes van een nummer op m'n radio en dan google ik het even en dan download ik het en dan 200 x luisteren. Heb ik nu met you're beautifull
Tanjalies is fake, die kon geen antwoorden beantwoorden over de mensen die er werkten. Die gokt alleen maar goed. En ik had gevraagd of hij een bepaald persoon is bij Endemol, maar kreeg ik geen antwoord op.quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:07 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Dus jij bent een soort Tanjalies ofzo maar dan anders
Ja duh![]()
De meeste staan in een database, maar aan een hobby komt een langzamere periode en we moeten het een keer updaten en komen de cd/dvd erbijquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:12 schreef Manu82 het volgende:
mee eens, hoor ook vaak stukjes van een nummer op m'n radio en dan google ik het even en dan download ik het en dan 200 x luisteren. Heb ik nu met you're beautifull
JIJ zei dat hij fake was. Dat betekent niet dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:14 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Tanjalies is fake, die kon geen antwoorden beantwoorden over de mensen die er werkten. Die gokt alleen maar goed. En ik had gevraagd of hij een bepaald persoon is bij Endemol, maar kreeg ik geen antwoord op.
Maar dat heb ik allemaal al een keer gezegd.
Mi net een CAP van Dildo die weer schreeuwde![]()
quote:
Zeker weten, maar daar reageren ze niet (direct) opquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:10 schreef melke het volgende:
Lijkt me logisch dat BB mensen internet reacties lezen
ze gaven ook codes tijdens de betaalde streams dus ze zijn heus wel blij met fokquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
Zeker weten, maar daar reageren ze niet (direct) op
Volgens mij geeft het kaarten ding wel aan dat er wel degelijk rekening gehouden wordt met onsquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Betaalde streams???quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ze gaven ook codes tijdens de betaalde streams dus ze zijn heus wel blij met fok
Dat zeker, daarom hoop ik ook dat ze de streams gratis houden voor aankomende BB'squote:Op zaterdag 3 december 2005 05:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ze gaven ook codes tijdens de betaalde streams dus ze zijn heus wel blij met fok
Nou, er is eerder gezegd dat Dido en Roel niet zoveel moeten kleffen. Nu is er een opdracht. Er is ook tijden lang gezegd dat ze hen eens wat beelden moeten laten zien. Ook gebeurtquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En die moet ik dan weer zoeken in de streamverslagen zeker ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:14 schreef MrObjective het volgende:
Mi net een CAP van Dildo die weer schreeuwde![]()
Ze zullen ook beetje dom zijn dat niet te zijn he? FOK! heeft meer hits dan de eigen Talpasite over BB.quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:18 schreef Wup het volgende:
[..]
Hmm...was een subopdracht omdat Roel muziek wilde in het bubbelbad denk ik, niets meer, niets minderquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het kaarten ding wel aan dat er wel degelijk rekening gehouden wordt met ons
Misschien dat die lui vooral 's nachts de reacties doorlezen
Codes? Welke codes?quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:18 schreef Wup het volgende:
[..]
ja, die heb ik niet gevolgd. Ik volg het pas als ik eraan begin, gewoon verslavendquote:
En dan ben je verlorenquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, die heb ik niet gevolgd. Ik volg het pas als ik eraan begin, gewoon verslavend
Hint: The Matrixquote:
Precies, eigenlijk had ik deze BB gewoon niet moeten kijkenquote:
wat denk je dat de regie 'snachts doetquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij geeft het kaarten ding wel aan dat er wel degelijk rekening gehouden wordt met ons
Misschien dat die lui vooral 's nachts de reacties doorlezen
of van fok moeten wegblijven, of heeft dat geen invloed?quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:23 schreef Manu82 het volgende:
Precies, eigenlijk had ik deze BB gewoon niet moeten kijken
Beide, dit is de eerste BB die ik "Stereo"" beleef, dus FOK en BB en dan is het met je gebeurd ik zeg jequote:Op zaterdag 3 december 2005 05:24 schreef Wup het volgende:
[..]
of van fok moeten wegblijven, of heeft dat geen invloed?
En niet de laatstequote:Op zaterdag 3 december 2005 05:26 schreef MrObjective het volgende:
Dit is mijn eerste BB die ik kijk...
tuurlijk, maar er zijn zoveel dingen verslavend, toen we hier nog geen internet hadden hebben we alle friends afleveringen zo ongeveer 5 keer gezienquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:24 schreef Wup het volgende:
[..]
of van fok moeten wegblijven, of heeft dat geen invloed?
verslavend is het,quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beide, dit is de eerste BB die ik "Stereo"" beleef, dus FOK en BB en dan is het met je gebeurd ik zeg je
Nog erger dan wietquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:29 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
verslavend is het,het zou verboden moetten worden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |