Goed gesproken, die vrouwen moet je niets van hebben als je geen geld hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:53 schreef ChristiaanG het volgende:
'k heb er ook ooit eens zoeen als Dido gehad, met een goed figuurtje![]()
en in het begin denk je "playing hard to get
" maar als je alles hebt geprobeerd denk je
"dumpuuhhhh"
![]()
![]()
ze hield me aan het leintje, uitdagen, uitdagen, en niet thuis zijnquote:
Welk liedje?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:56 schreef melke het volgende:
Ik heb al de hele tijd dat liedje van Wim Sonneveld in m'n hoofd zitten! Irritant!
Welk liedje?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:56 schreef melke het volgende:
Ik heb al de hele tijd dat liedje van Wim Sonneveld in m'n hoofd zitten! Irritant!
Maar is nu wel algemeen bekend dat Hummie FOK! leest (of laat lezen) Want in gesprek die ik met haar had bij de "Chantal-date" was één van de eerste vragen of ik ook op FOK! zat....quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:55 schreef Wup het volgende:
[..]
ja kan maar zo maar gelijk hebben, ze shoppen hier ook voor screens dus waarom niet voor gedichten
Welk liedje...quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:56 schreef melke het volgende:
sorry ken je hummie dan persoonlijk of werk je daar dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:01 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Maar is nu wel algemeen bekend dat Hummie FOK! leest (of laat lezen) Want in gesprek die ik met haar had bij de "Chantal-date" was één van de eerste vragen of ik ook op FOK! zat....
Ik antwoorde er heel onschuldig dat ik er enkel de streamverslagen las
Maar was er al weken actief als LekkerSimpel.....
Da's van Toon Hermans..quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:03 schreef MrObjective het volgende:
Volgens mij ... Wat ruist daar door het struikkkkkkgewas... het is eeennnnnnnn een een uhhh
Antwoord staat in je eigen post, hahahahaquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
sorry ken je hummie dan persoonlijk of werk je daar dan?
Dus jij bent actief geweest voor een Chantal date + je bent LKquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:01 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Maar is nu wel algemeen bekend dat Hummie FOK! leest (of laat lezen) Want in gesprek die ik met haar had bij de "Chantal-date" was één van de eerste vragen of ik ook op FOK! zat....
kun je een paar zinnen opschrijven dan kun je het zo googlenquote:
En nu hoop je op deze manier bij Talpa binnen te komenquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:01 schreef MrObjective het volgende:
En je hebt het in je hoofd, hoe kan je nou de titel niet wetenquote:
quote:
Het valt in ieder geval niet te downloadenquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
kun je een paar zinnen opschrijven dan kun je het zo googlen
alles valt te downloadenquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:05 schreef melke het volgende:
[..]
Het valt in ieder geval niet te downloaden
is zij niet van het standpunt: negatieve aandacht is ook aandacht.......quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:01 schreef MrObjective het volgende:
Dus jij bent een soort Tanjalies ofzo maar dan andersquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:04 schreef MrObjective het volgende:
Antwoord staat in je eigen post, hahahaha
Maybe its me o my godquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:07 schreef Wup het volgende:
[..]
is zij niet van het standpunt: negatieve aandacht is ook aandacht.......
misschien heeft ze wel een undercover accountje:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |