Wil je het hebben dan over hoe Ingrid haar duim in haar mond beweegt of hoe Lieske droomt over al haar studentenvriendjes die zich lopen af te trekken op haar caps???quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee we zijn al aardig offtopic bezig![]()
Inkomsten is the key, maar zelf ga ik er ook vanuit dat ze het niet doen, dit levert veel meer aandacht op omdat iedereen alles kan zien maarja je weet het niet dus aan de die hard fans: houd er rekening mee dat het niet meer gratis zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik denk (hoop) dat ze dat niet gaan doen. Zie het nut er ook niet van in. Zou wel kunnen dat je 1 keer 10 Euries moet overmaken om voor de hele tijd de streams te zien. Dan zou ik er ook nog over denken
He henk, ik ga naar bed maar ga met Melke anders een discussie aan over woord blindheidquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als je eens wist wat ik heb kunnen voorkomen en sneller heb kunnen helpen door naar een scnanner te luisteren praat/schrijf je wel anders![]()
We moeten toch de 1000 halen? We kunnen het natuurlijk ook over slapende mensen hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee we zijn al aardig offtopic bezig![]()
Bedankt voor je tips enzo wat betreft de scannersquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He henk, ik ga naar bed maar ga met Melke anders een discussie aan over woord blindheid![]()
Ja, slapen is leuk, heb vanavond al anderhalf uur op de bank geslapen:)quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:54 schreef melke het volgende:
[..]
We moeten toch de 1000 halen? We kunnen het natuurlijk ook over slapende mensen hebben
Dat weten we maar een hond die 3x per dag in het water ligt / zwemt heeft daar schijt aanquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Poepige beestjes maar Grand Foulards zijn zooooo 1994![]()
was best vals van Bridgetquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:54 schreef MrObjective het volgende:
Toen zei Bridget... "Het gaat alleen nog maar tussen Roel en Dido.."
En Rob mocht
Ga je me weer afzeiken? Been there done that hequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He henk, ik ga naar bed maar ga met Melke anders een discussie aan over woord blindheid![]()
Voor dit BB forum zou het wel beter zijn als mijn offtopic scanner berichtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:52 schreef Manu82 het volgende:
Wil je het hebben dan over hoe Ingrid haar duim in haar mond beweegt of hoe Lieske droomt over al haar studentenvriendjes die zich lopen af te trekken op haar caps???
ah, cursus Roelen, moet langer kunnen Manuquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef Manu82 het volgende:
Ja, slapen is leuk, heb vanavond al anderhalf uur op de bank geslapen:)
Volgens mij was dat een idee van Hummie aangezien ze dat door haar oortje ingefluisterd krijg!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef Wup het volgende:
[..]
was best vals van Bridget
echt iets voor Rob om ervan overtuigd te zijn dat hij er anders echt nooit uitgestemd zou zijn:)
Ik ga echt proberen om heel zacht in bed te kruipen dus diequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips enzo wat betreft de scannerswas leuk!
![]()
Slaap lekker
En geef je vrouw eenvan mij
Jij zei bankquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weten we maar een hond die 3x per dag in het water ligt / zwemt heeft daar schijt aan![]()
het is dan ook een bank die speciaal voor hem is![]()
Zit je nu te zeiken dat ik scnanner schreef eng ventjequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
Ja, weet ik, maar het eten stond klaar om half tien volgens mij toen bvd begonquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ah, cursus Roelen, moet langer kunnen Manu
droomde vast weer over Lindaquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:57 schreef MrObjective het volgende:
Dildo zei net weer iets in haar slaap, maar had geluid te zacht staan
Kruip maar zacht in bed en morgen (lees: vandaag) praten we wel verderquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga echt proberen om heel zacht in bed te kruipen dus diekomt morgen wel
![]()
We komen nog wel terug over die scanners![]()
Ik heb het aan hem door gegeven en hij loopt op zijn achtepoten van gelukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |