Ga je me weer afzeiken? Been there done that hequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
He henk, ik ga naar bed maar ga met Melke anders een discussie aan over woord blindheid![]()
Voor dit BB forum zou het wel beter zijn als mijn offtopic scanner berichtenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:52 schreef Manu82 het volgende:
Wil je het hebben dan over hoe Ingrid haar duim in haar mond beweegt of hoe Lieske droomt over al haar studentenvriendjes die zich lopen af te trekken op haar caps???
ah, cursus Roelen, moet langer kunnen Manuquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef Manu82 het volgende:
Ja, slapen is leuk, heb vanavond al anderhalf uur op de bank geslapen:)
Volgens mij was dat een idee van Hummie aangezien ze dat door haar oortje ingefluisterd krijg!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef Wup het volgende:
[..]
was best vals van Bridget
echt iets voor Rob om ervan overtuigd te zijn dat hij er anders echt nooit uitgestemd zou zijn:)
Ik ga echt proberen om heel zacht in bed te kruipen dus diequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips enzo wat betreft de scannerswas leuk!
![]()
Slaap lekker
En geef je vrouw eenvan mij
Jij zei bankquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat weten we maar een hond die 3x per dag in het water ligt / zwemt heeft daar schijt aan![]()
het is dan ook een bank die speciaal voor hem is![]()
Zit je nu te zeiken dat ik scnanner schreef eng ventjequote:Op zaterdag 3 december 2005 03:54 schreef KRIBBET het volgende:
He henk, ik ga naar bed maar ga met Melke anders een discussie aan over woord blindheid![]()
Ja, weet ik, maar het eten stond klaar om half tien volgens mij toen bvd begonquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:56 schreef Wup het volgende:
[..]
ah, cursus Roelen, moet langer kunnen Manu
droomde vast weer over Lindaquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:57 schreef MrObjective het volgende:
Dildo zei net weer iets in haar slaap, maar had geluid te zacht staan
Kruip maar zacht in bed en morgen (lees: vandaag) praten we wel verderquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga echt proberen om heel zacht in bed te kruipen dus diekomt morgen wel
![]()
We komen nog wel terug over die scanners![]()
Ik heb het aan hem door gegeven en hij loopt op zijn achtepoten van gelukquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:00 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
Die linker is toch Dildo?
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar en al helemaal als Ruud de boel een beetje gaat opstokenquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:00 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe Dido op Linda gaat reageren als ze uit het huis is
Mooi!quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb het aan hem door gegeven en hij loopt op zijn achtepoten van geluk![]()
Hij had geloof ik commentaar gehad n.a.v. van een vorige uitzending over uitspraken mbt Nathalie van dr vader dus denk dat ie wat milder is geworden (ok, onder "dwang" maargoed)quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar en al helemaal als Ruud de boel een beetje gaat opstoken
Oke, het onze ouwe bank die we wat lager hebben gemaakt zodat hij er makkelijker kan opstappenquote:
Ruud kennende vast welquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben ik inderdaad ook benieuwd naar en al helemaal als Ruud de boel een beetje gaat opstoken
quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zoals ik het ziequote:
Absoluut niet meneer Jansen, zou niet durvenquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zit je nu te zeiken dat ik scnanner schreef eng ventje![]()
over dat bed in kruipen, moet je niet te zacht doen, gewoon instappen en dekens wegtrekken want zoiets doe je alleen in je slaap.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:58 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga echt proberen om heel zacht in bed te kruipen dus diekomt morgen wel
![]()
We komen nog wel terug over die scanners![]()
Nee, ik ook niet, maar dat bedoelde ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Oke, het onze ouwe bank die we wat lager hebben gemaakt zodat hij er makkelijker kan opstappenKen verder geen enkele hond die op een Leoluxe bank mag liggen
![]()
Ik denk dat hij dat vuurtje juist meer heeft aangewakkerd. Door het zo lekker sarcastich te zeggen... "Ik heb ....(korte pauze) helemaal geen... (korte pauze) hekel aan Naathalie (beetje geforceerd haar naam uitspreken"quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij had geloof ik commentaar gehad n.a.v. van een vorige uitzending over uitspraken mbt Nathalie van dr vader dus denk dat ie wat milder is geworden (ok, onder "dwang" maargoed)
Zal vanavond worden, teveel afspraken vandaagquote:Op zaterdag 3 december 2005 03:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kruip maar zacht in bed en morgen (lees: vandaag) praten we wel verder![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |