Soms een beetje te sarcastischquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:21 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nah Bridget is Bridget, die is leuk zoals ze is![]()
Mooi verwoordquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:19 schreef MrObjective het volgende:
Met die slapende gasten op je beeld
Waar een streamer zich doodverveelt
Blijven we we toch nog steeds kijken
Ook al zijn we na 22 december een stel wandelende lijken
eensquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:20 schreef BONG4002 het volgende:
Ik vind Bridget niet echt chaotisch (iig niet op de TV versie van de live) en de makeup is iets te overdone maargoed ik houd niet van vrouwen met (teveel) makup
Ik ben echt fan van die Ruud en Bridget samen. Ze zijn tenminste een beetje lomp en direct en het chaotische maakt het juist leuk vind ik. Het voelt tenminste niet dat ze schijnheilig doen of showachtig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind Bridget niet echt chaotisch (iig niet op de TV versie van de live) en de makeup is iets te overdone maargoed ik houd niet van vrouwen met (teveel) makup
Maar ze moet die slapende troep toch wakker schudden, op een andere manier lukt het schijnbaar niet, zelfs nu al niet...quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:21 schreef melke het volgende:
Soms een beetje te sarcastisch
Ik absoluut niet! Ergste wat ze kunnen doen met BN BB is Kelly en Patty bij elkaar zettenquote:
volgens mij moet Patty eerst ontnuchteren voor een uitzendingquote:
TMF koppelquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ben echt fan van die Ruud en Bridget samen. Ze zijn tenminste een beetje lomp en direct en het chaotische maakt het juist leuk vind ik. Het voelt tenminste niet dat ze schijnheilig doen of showachtig.
Van Patty heb ik alleen een beeld dat ze met haar reet omhoag ligt met een klismaquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:23 schreef Manu82 het volgende:
volgens mij moet Patty eerst ontnuchteren voor een uitzending
ik misschien ook
en gebreken worden op andere punten weer gecompenceerdquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:20 schreef melke het volgende:
[..]
Perfectie is een geheel van gebrekken zeggen ze wel eens he![]()
Patty is cool, dat levert leuke TV opquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:23 schreef melke het volgende:
[..]
Ik absoluut niet! Ergste wat ze kunnen doen met BN BB is Kelly en Patty bij elkaar zetten
Het leukste koppel van alle BB'squote:Op zaterdag 3 december 2005 04:22 schreef Manu82 het volgende:
Ik ben echt fan van die Ruud en Bridget samen. Ze zijn tenminste een beetje lomp en direct en het chaotische maakt het juist leuk vind ik. Het voelt tenminste niet dat ze schijnheilig doen of showachtig.
Ja, als dronken derde persoon naast Ruud en Bridget, waarbij Ruud haar constant belachelijk maakt!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Patty is cool, dat levert leuke TV op
Serieus? Wie is er hier nou raarquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooiquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:26 schreef MrObjective het volgende:
Weer is er bijna een topic vol.
Veel off-topic, maar ook weer lol
En de die-hards die altijd kijken
Krijgen de eer niet, want Hummie zal met de eer gaan strijken
Meer dan 100 topics is gehaald
En de bellers hebben mijn biefstuk betaald
MIJN programma hield vele mensen van de straat
Kijkcijfers, dat is waar het om gaat
ik moest ook altijd vreselijk om haar lachen in BB3quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:25 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het geen toneel is. Hij is tv niet meer gewend he. Plaatjes of videoclips is heel iets anders dan een programma hequote:Op zaterdag 3 december 2005 04:28 schreef Lamon het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd of Ruud nu gewoon expres warrig doet, of echt de live-uitzendingen niet voorbereid.
Soms lijkt het toneel, soms lijkt het alsof hij er echt niet meer uitkomt.
In beide gevallen, makkelijk verdiend.![]()
Dat blijft een vraag en voor Talpa een weetquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:28 schreef Lamon het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd of Ruud nu gewoon expres warrig doet, of echt de live-uitzendingen niet voorbereid.
Soms lijkt het toneel, soms lijkt het alsof hij er echt niet meer uitkomt.
In beide gevallen, makkelijk verdiend.![]()
ik kan dat beeld ook moeilijk los laten, het blijft zo aan dr klevenquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Van Patty heb ik alleen een beeld dat ze met haar reet omhoag ligt met een klisma![]()
Wie deed dat presenteren en wie is daar bekend van geworden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:30 schreef Wup het volgende:
het is iig. beter dan BB4 met die saaie psycholoog in de studio
Steven Pontquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:30 schreef Wup het volgende:
het is iig. beter dan BB4 met die saaie psycholoog in de studio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |