yeah.....wat kunnen we winnen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
nog maar even een raad plaatje
[afbeelding]
Je hebt gelijk..quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:09 schreef Wup het volgende:
[..]
Melke laat je toch niet zo opfokken joh
Om deze tijd?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:09 schreef Day het volgende:
Ik heb eindelijk het Sinterklaasgedichtje voor mijn nichtje af! Kan eindelijk gaan pitten!
Laters!
man je maakt me hartstikke jaloers met een Bulgaarse kogelstootsterquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
HalloMijn vrouw is een Bulgaarse kogelstootster van 170 kilo, die wil ik echt niet kwaad maken
![]()
En daar ben ik nog blij mee ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
"
Melke is een beetje raar
[Nijntjemodus]
Als je iets niet leuk vind koop je het zelf ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:13 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Om deze tijd?
Zal wel zoiets zijn als:
Het is nu 4 uur geweest.
Ik heb gezopen en gefeest.
Maar ik moest dat hoerefeest staken,
omdat ik voor mijn lieve nichtje nog een gedichtje moest maken.
Maak het nu maar snel open
En vind je het niet leuk, dan ga je het de volgende keer maar zelf kopen.
Jij hebt talent!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:13 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Om deze tijd?
Zal wel zoiets zijn als:
Het is nu 4 uur geweest.
Had je dat niet eerder kunnen posten?quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:13 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Om deze tijd?
Zal wel zoiets zijn als:
Het is nu 4 uur geweest.
LOL, hij is idd. leuk MrObjectivequote:Op zaterdag 3 december 2005 04:15 schreef Day het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen posten?![]()
Ik ben een uur bezig geweest!![]()
helemaal mee eens. ruud trekt zich nergens wat van aan. hij zei ook nog dat het hem niks uitmaakte wat andere mensen over hem denken. En als hij dat van nattelie had gemeend had hij niks over haar vader gezegd!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:06 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat vuurtje juist meer heeft aangewakkerd. Door het zo lekker sarcastich te zeggen... "Ik heb ....(korte pauze) helemaal geen... (korte pauze) hekel aan Naathalie (beetje geforceerd haar naam uitspreken"
Las het zelf ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je iets niet leuk vind koop je het zelf ook niet
melke houden zo, ik ben ook blij met mijn (gebrek)quote:
Was niet aan jou gericht dus ignore this berichtquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ohhhhhh? echt? meen je dat? goh.... wat leuk om te horen. Dank je wel:)
Wat heb jij dan voor gebrek? moet niet gekker worden ( met respect)quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:18 schreef ChristiaanG het volgende:
melke houden zo, ik ben ook blij met mijn (gebrek)![]()
![]()
Perfectie is een geheel van gebrekken zeggen ze wel eens hequote:Op zaterdag 3 december 2005 04:18 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
melke houden zo, ik ben ook blij met mijn (gebrek)![]()
![]()
nou moequote:Op zaterdag 3 december 2005 04:18 schreef BONG4002 het volgende:
Was niet aan jou gericht dus ignore this bericht
Ik vind Bridget niet echt chaotisch (iig niet op de TV versie van de live) en de makeup is iets te overdone maargoed ik houd niet van vrouwen met (teveel) makeupquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:19 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Bridget? Ik vind haar wel oke presenteren, beetje chaotisch, maar dat komt denk ik door Ruud. Ze mogen wel iets aan haar kleding en kapsel/make up doen
Dido!quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:17 schreef Wup het volgende:
ohhhhhh? echt? meen je dat? goh.... wat leuk om te horen. Dank je wel:)
Ik kijk naar de live show van vorige week. Moet die van gister ook niet zien. Mooie tijd om het in te halenquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:19 schreef MrObjective het volgende:
Met die slapende gasten op je beeld
Waar een streamer zich doodverveelt
Blijven we we toch nog steeds kijken
Ook al zijn we na 22 december een stel wandelende lijken
Nah Bridget is Bridget, die is leuk zoals ze isquote:Op zaterdag 3 december 2005 04:19 schreef melke het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Bridget? Ik vind haar wel oke presenteren, beetje chaotisch, maar dat komt denk ik door Ruud. Ze mogen wel iets aan haar kleding en kapsel/make up doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |