Casa Bonitaquote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef Roi het volgende:
En al die artiesten die nu een net iets minder goeds ding kunnen kopen, geweldig.
Net de aflevering gezien waar Eric Butters laat denken dat de wereld is vergaan om naar Casta Bonita te gaan, ook geweldig!
er zijn wel meer stukjes in dat museumquote:Op maandag 26 december 2005 16:47 schreef Rens2001 het volgende:
614 - The Death Camp of Tolerance
Dat stukje in het museum
daar dacht ik gister toevallig aanquote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef Roi het volgende:
En al die artiesten die nu een net iets minder goeds ding kunnen kopen, geweldig.
Precies!quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
'the fat one in the middle kind of looks like Dakota Fanning'
quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:08 schreef __Saviour__ het volgende:
'the fat one in the middle kind of looks like Dakota Fanning'
OMFG...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:18 schreef Kipman het volgende:
Ja daaag, ik ga zeker speciaal daarvoor een DVD van Full House kopen. Nee, dan heb ik liever dat de grap me nu hier wordt uitgelegd.
Full house heeft daar dus echt niks mee te maken. Maar ik zie de gelijkenis tussen de foto van Fanning en de tekening van Cartman wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:19 schreef Takje het volgende:
Hmm, misschien kun je beter de dvd van Full House aanschaffen Kipman. Je zal vast lachen!
Ik denk dat Takje bedoelt dat het dan meer de humor zal zijn van Kipman, als hij die mop niet vat...quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:24 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Full house heeft daar dus echt niks mee te maken. Maar ik zie de gelijkenis tussen de foto van Fanning en de tekening van Cartman wel.
misschien omdat ze op elke google hit diezelfde grijns heeftquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:15 schreef Kipman het volgende:
[..]
[afbeelding]
De grap ontgaat mij totaal.
Ik heb zat gevoel van humor. Helemaal nu ik 'm een beetje begin te snappen en het helemaal niet grappig blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat Takje bedoelt dat het dan meer de humor zal zijn van Kipman, als hij die mop niet vat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |