abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:00:10 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32769958
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van vrijdag 2 december.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:13:10 #2
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32770271
joost heeft de verrekijker in het kastje gezet, waar normaal de batterijen in gewisseld moeten worden....
En echt de mensen achter de schermen moeten de rest doen!
Born this way
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:14:43 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32770305
hij checkt het of het er nog staat, "he het is weg....."
zou wel heel leuk zijn als ze er iets mee doen!!
Born this way
pi_32770474
Dido voert een toneelspelletje op met een sok.... Naad gaat erop in met haar bepaalde stemmetje De sok schijnt "Siesel" te heten en Dido zegt hallo dit is Joost


pi_32770526
Ing heb je Sisel al gedag gezegd?? Nu moet jij Joost! Ja hij beweegt hoor zegt Naat, welterusten zegt Ingrid..............

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperMOM op 03-12-2005 00:34:18 ]
pi_32770648
Ingrid slaapt en Joost fluisterd, Nathalie probeert Nathalie wakker te maken. Dido komt aan lopen: Heej wat is er aan de hand??? Wat is dit voor raar gedoe??? Naat en Joost gaan door met triktrak.

Dido is pissed om iets? Ing, waarom lach je?!!
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:17:42 #7
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32771777
Dido en nathalie hebben een goed gesprek in de meiden slaapkamer!!
Joost en roel gaan mannenavodn houden in het bubbelbad met chips en bier!!
Tot nu toe lukt de opdracht al aardig want het lijkt er op dat roel en dido gescheiden gaan slapen!
Born this way
pi_32771791
Joost en Roel gaan de kou in om de jacuzzi op te zoeken.
Nathalie zit bij Ingrid en Lieske op bed.
Dido ligt in haar eentje op haar bed in de meidenkamer, een beetje onweer-gezicht.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:21:59 #9
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32771856
dido speelt weer met haar slang! en vermaakt Nathalie, ingrid en lieske!
Born this way
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:33:04 #10
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32772036
De dames praten over de ex van dido........ dat hij het misschien niet zo leuk vind dat hij ziet dat dido met roel nu aan de zwier is.
Born this way
pi_32772118
Er is ineens een heleboel rumoer buiten het hek. Er wordt hard geschreeuwd en het lijkt alsof er met flesjes gegooid wordt. Joost en Roel moeten naar binnen van BB.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:40:55 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_32772184
Joost en Roel moeten naar binnen, maar blijven bij de deur staan.



Foreverblue
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32772504
Het schijnt moeilijk te zijn voor BB om de situatie volledig onder controle te krijgen. Ze roepen nu om dat de bewoners helaas vandaag niet meer in de tuin mogen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32773020
Joost en Roel zitten buiten in het bubbelbad te kletsen over van alles en nog wat en voornamelijk over de dames. Plots klinkt er een hoop gebral en gelal vanachter de schutting. Ik versta er weining van (klinkt als dronkenmans gelal) Roel en Joost proberen intensief te luisteren wat er geschreeuwd word maar BB fluit ze terug en ze moeten naar binnen.


Van wat ik aan de hand van gesprekken begreep verstond Roel iets over Dido en als hij gewoon in de buitenwereld was hij ze op hun muil geramd had.

Later zegt Joost tegen Roel dat als ze dit over Bren hadden gezegd dat hij ze ook had gebeukt.

Ondertussen hoor ik vaak slikken (bier of zo ik zie geen streams, maar Roel is erg pissed off over zijn meissie)

Er schijnt geroepen te zijn over Big Brother, Dido is een kankerwijf en een hoer en BB is oke oke Je weet wel dronken gelal

[ Bericht 15% gewijzigd door SuperMOM op 03-12-2005 02:38:21 ]
pi_32773126
2.29 Joost kruipt in bed en Roel blijft peukie roken in de woonkamer
pi_32773149


Iedereen ligt op bed. Alleen Roel is nog in de huiskamer. Hij kijkt nog steeds erg nors. Heeft waarschijnlijk te maken met wat er vannacht buiten rond het BB-huis voorgevallen is. Ik denk dat de teksten die hij opgevangen heeft behoorlijk indruk op hem gemaakt hebben.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32773161
Roel eet chips en dat is erg hoorbaar

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperMOM op 03-12-2005 02:50:51 ]
pi_32773319
Roel is net even in de DBK geweest. Als hij de DBK uit komt loopt hij in stevige pas richting keuken, gaat daarna naar de schuifdeur, doet deze open en loopt zo te zien de tuin in. De stream blijft op de gang staan, dus helaas niet mogelijk om te melden wat er verder gebeurd. Na enkele minuten komt hij weer binnen en gaat weer naar de huiskamer toe.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32773339
Roel rookt wederom een shaggie... En ook dat is hoorbaar.
Ondertussen wordt er ook nog een biertje open geramt.

[ Bericht 18% gewijzigd door CartWOman op 03-12-2005 10:41:07 ]
You see what power is - holding someone else's fear in your hand and showing it to them!
pi_32773351
Roel is duidelijk nog steeds zwaar geïrriteerd. Hij steekt een peuk op, zit wat voor zich uit te staren. Staat op en gaat een nieuw pilsje halen in de keuken en gaat weer op de bank zitten.



(wij zijn nu te bed )

[ Bericht 19% gewijzigd door M-en-A op 03-12-2005 03:09:09 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32775545
De lichten gaan aan en de bewoners worden gewekt met stukje rustige muziek. Aangezien dit niet echt lijkt te helpen breekt BB de muziek af en laat De Haan kraaien
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32775579
Roel vraagt aan Joost of hij wakker is. "Jahhh", mompelt Joost.
"Ik ben wakker hoor", zegt Roel, in de hoop dat ze gelijk De Haan uitzetten.
"Waarom laten ze die muziek niet doorgaan", vraagt Roel.
En weer antwoord Joost duidelijk vermoeid: "Jahhh".



Dan klinkt er: "Attentie bewoners willen jullie zo snel mogenlijk jullie bed uit voor jullie eigen bestwil".



Direct springt iedereen het bed uit en gaat slaperig de batterijen wisselen.

[ Bericht 8% gewijzigd door M-en-A op 03-12-2005 10:46:13 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32775676
Roel zegt dat er vanaf 30 meter een bierflesje over de schutting is gegooid....

"Patssssss"

Dido komt naar Roel toe en geeft hem een kus.

Goed geslapen ? Ja hoor. Jij ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_32775686
Alicia Keys was de zangeres. De dames hebben haar herkend.

De laatste regel was : "I won't tell your secret "
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_32775723
Roel en Dido gaan naar de huiskamer om een peukje te roken en Lieske gaat direkt met ze mee. (In het kader van de groepsopdracht om 48 uur lang bij Dido en Roel in de buurt te blijven ). Joost en Nathalie zijn wat in de keuken aan het rommelen. Terwijl Ingrid even naar de wc gaat.

Al snel komt Nathalie ook erbij in de huiskamer zitten.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')