abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:00:33 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32743279
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van donderdag 1 december.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:09:24 #2
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32743534
roel en dido liggen te mekkeren in bed over de nominatie van ingrid ect
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:14:05 #3
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32743679
ze zijn in de vrouwenkamer aan het speculeren hoelang het nog duurt voordat het afgelopen is ze denken nog twee weken, maar is dat wel zo misschien nog maar 10 dagen zegt Lieske!
Born this way
pi_32743811
Dido voelde zich aangetast in haar imago over hoe Roel zich uitliet over hun relatie tegen Bridget.

Naat: "Nah, zal ik jullie maar ff alleen laten dan?"
Dido: "Nog even een knuffel! Je weet niet half hoezeer je een steunpilaar voor me bent. Echt waar!"
Dido is nog steeds verbaasd dat Rob Ingrid boven haar verkoos, qua winnen. "Ing boven mij!"
Nathalie vertrekt en Dido begint weer over haar ongenoegen tegenover Roel. Roel: "Ik dacht dat ik je een compliment gaf!"
Dido: "Roel! Er is niks aan de hand!"
Roel: "Nou zo reageerde je anders wel!"
Dido: "Ok, krijg je deze keer een keer gelijk."
Roel: "Ik snap niks van dat gedoe van Ingrid."
Dido: "Ach, laat gaan."

Lieske klaagt tegen Ingrid over de reacties op het nomineren.
Ze vinden Joost allebei een lieverd. Lieske: "Een schattepoepie."
Beiden zeggen ze dat Joost toch niet weggaat.

Joost komt tegen Roel en Dido zeggen dat Rob anti-rimpelcrême heeft achtergelaten en voor de mannen douchegel en badschuim. "Trusten", zegt Joost.
Roel gaat plassen.
Dido (alleen in bed): "Wat een avond. Wat een stelletje idioten af en toe zeg!"
Als Roel terug is: "Ik ben stróntsacherijnig. Heeft met jou te maken, ik was iets aan het afsluiten en nu gaat het weer gewoon verder.
Roel is enigszins verontwaardigd, "afsluiten??" en zegt dat ze wel wat liever mag zijn.
Dido: "De vage nominatie, dat van Rob....het is morgen wel weer weg."
Roel: "Je bent dus een echte vrouw." ( )
Dido: "Wat is dat voor shit-opmerking??"
Roel lacht, Dido ook, maar met kiespijn.
Dido wil dat Roel naast haar gaat liggen, want ze heeft het ff gehad. Again.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:20:57 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32743901
Another massage attack.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:21:07 #6
136105 anbida
lekker belangrijk
pi_32743906
roel masseert dido en hebben een lekker belangrijk gesprek
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:26:07 #7
136105 anbida
lekker belangrijk
pi_32744048
ROEL ZEGT DAT HIJ WAT LOMPE ACTIES HEEFT GEMAAKT.
DIDO GEEFT HEM HELEMAAL GELIJK
ZE VINDT HET LIEF WAT HIJ ZEGT
ZIT ER NIET OVER IN WAT IN GEZEGT HEB
ZE LACHEN NU
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:30:21 #8
136105 anbida
lekker belangrijk
pi_32744162
Roel vraagt of de massage bevalt
Dido vindt dat hij het altijd lekker doet
Ik neem het masseren altijd serieus zegt Roel
Diep in Dido's hart weet ze dat het allemaal een spelletje is
Morgen gaat ze relativeren
Ze blokt nu haar gedachtes
Roel vindt de rede van Ingrids nominatie vaag
Ik heb er mijn twijfels over zegt hij
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:32:17 #9
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32744216
Joost gaat het verhaal vertellen van "het witte wief!"
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:36:27 #10
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32744310
Het verhaal gaat over mark die een luchtje ging scheppen en nooit mee terug zou komen!!
hij liep over een dijk aan de ene kant hoorde hij water en de andere kant niets!

Hij zag in de verte een huisje wat hij niet kenden, hij liep op het huisje af om te kijken
en op de dijk zag hij op 100 meter hety huisje staan het was stil en ontzettend donker
Hij wilde door de ruiten gaan kijken, over het prikkeldraad de dijk af...

Uit het huisje hoorde hij een vreemde geluid.....
het was een schuurtje van nog geen 5 meter breed, hij keek door het gordijn heen, hij zag duidelijk dat er schimmen waren.
Hij keek achter zich en zag alleen maar donker geen dijk meer.....

Ineens voelde hij zich bang en kreeg kippenvel overal..... het was veel te stil rond de dijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door keizerpinguin op 02-12-2005 02:36:31 ]
Born this way
  vrijdag 2 december 2005 @ 00:39:35 #11
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32744388
hij voelde in eens een ijzige hand in zijn nek, hij wilde gillen maar er kwam geen geluid uit!
Werd het huisje in gesleept.
Daar klinkte een stem "WAAR ZIJN DE WITTE WIEVEN?

hij sloeg om zich heen maar raakte niks hij voelde een koude wind om hem heen....
Hij viel in slaap......
Ineens hoorde hij een hard geluid!! KRRUUU KKRRUUU
Het was de wekker het was 7 uur en moest opstaan.... hij hoorde zijn moeder in de keuken!
Einde!

Joost werd er zelf een beetje bang van zegt hij

nu moet je iedere avond een verhaal vertellen als je bij ons slaapt word er gezegt!
doe je dit ook voor Bren... vragen de dames?? nee eigleijk niet zegt joost
Born this way
pi_32745106
Roel gaat een peukie roken. Nathalie sprint meteen naar Dido toe.

N De ladies vroegen zich af.. Ze dachten dat er wat was. Ik mag het toch vragen, omdat we er over hebben gehad. Dat ze zich er druk over maken dat ze het een en ander besproken hebben, dat snap ik dan niet.

D Ik snap er helemaal geen reet van van het hele gebeuren.
(dido is duizelig, vind Roel hardhandig)
N Dan kom je toch bij mij
D Maar hij is wel lief hoor, Maar hij haakt in op alles wat ik zeg Dan zeg ik maar "Je hebt gelijk Roel, blablabla"
N Jut en Jul zitten op de bank hoor.
D Grappig he
N Wel een apart gevoel heb ik. Heb je dat ook
D Ik ook
N Beetje schijnheilig, beetje dat genaaide gevoel, daar hou ik niet van.
Roel komt binnen
R. Wat druk hier
N. Ik vind het wel te druk hier. Doei!
N Ik ga zo terug hoor jongens
D Nee, gezellig, ik ben het liefst met jullie 2

(de kaars moest uit. Roel dacht vanwege de opnames)
Intercom "Het is niet vanwege het licht, maar van wege brand gevaar. Jullie zijn .... DOMMME.....MENSEN.....!
R. Wel doctorandus Dom, hoor.
  vrijdag 2 december 2005 @ 01:28:52 #13
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32745309
Dido en Nathalie en roel hebben effe lekker lopen roddelen maar nathalie houd het voor gezien... en gaat naar haar eige slaapkamer!
dido wil echt gaan slapen!
roel gaat dido vervelen... HOU op roel je hebt veel te veel gezopen!!

Wat een rare vent ben je ook he, je drinkt je een stuk in je kraag, je stinkt onwijs naar chineese wisky, terrible gewoon.... maar je bent nog wel lief hoor!

Roel grinnekt, wat lach je..... om die domme mensen....
Nee jij met je theorie van als je een kaars brand zien ze ons niet das echt een theorie van lik mijn vestje!
Born this way
pi_32745665
Het is stil in het huis. Alle bewoners lijken te slapen.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:36:11 #15
242 Pinball
Electric Monk
pi_32747408
Alles nog steeds in diepe rust.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:53:43 #16
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32749643
Ze zijn wakker en zitten in de woonkamer. Ze hebben het over het eten. Volgende week noodrantsoen dus willen ze morgenmiddag warm eten. Dan hebben ze nog wat stevigs te eten.
Ze gaan al het eten opmaken. Een soort lopend buffet. Zuurkool, aardappel anders, inktvisringen.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 2 december 2005 @ 10:58:55 #17
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32749759
Ingrid tegen Roel dat Joost en hij nooit samen op de bank hebben gezeten. Lieske, Roel< Ingrid hebben het over Joost en de opdracht. Lieske wilde ook wel, maar gunt het Joost.
En het gaat weer over eten.
Afscheidsdiner volgende week weer een patatje? Er worden herinneringen opgehaald aan het eerdere afscheidspatatje. Dat niemand met Joost wou eten, maar die zijn nu weg..
Joost: dat was het lekkerste patatje ooit!
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:07:19 #18
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32749945
Dido: Gek he, iemand van deze groep gaat met de pot naar huis!
Ingrid: daar gaat het niet om
Er wordt over en weer gepraat of er nog opdrachten komen, om de pot te vullen. Sommige denken 3, Ingrid 2.
Eesrt zouden ze het geld willen delen, maar nu het zo weinig is niet meer.

Gaat weer over budget, nog 4 rokers. Nu Rob weg is wordt het dus niet goedkoper om te bestellen want hij was niet duur.

Over nominaties, ze denken dat volgende week de oud-bewoners ook mogen nomineren. Dido, dan ga ik dus! Joost: maar jij hebt ook iedereen er uitgestemd! Dido kijkt bij de foto's, ik heb er 5 uitgestemd met Rob, ik heb alleen nooit op Ralph gestemd en Tanja ook niet.

Naat voelt zich rot door nominaties Dido: kun je je nu voorstellen hoe ik me toen voelde? Met een blok van 3? Dido geet nu peptalk aan Naat


[ Bericht 4% gewijzigd door Radobe op 02-12-2005 11:15:32 ]
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:11:54 #19
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32750048
Naat over d'r enkel, gaat zo mischien naar BB, heeft niet meer zoveel last.

Ze gaan vandaag het huis opruimen en schoonmaken. Roel begint over de plee, dat iemand de pot borstelt zonder de bril omhoog te doen. Kleine discussie. Ze beloven dat ze het niet meer doen als Roel na het plassen de bril omlaag doet.
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:20:53 #20
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32750240
Ze hebben het over alcohol, de whiskey van gister, sake, iets van een Italiaan en wat je bij de griek krijgt.
En iets turks, water erbij dan wordt het wit? Raki.
En nu over Goldstrike, dat kent iedereen. Volgens Lieske gaat iedereen dar van over zijn nek, vooral als shooter. Volgens Ingrid niet maar dan moet je het niet shooten.
Joost legt er een gouden ei van

Naat gaat poepske doen...
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:36:57 #21
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32750603
Een tampon gesprek..
Naat vraagt of iemand wel eens 2 tampons in heeft gedaan omdat je niet meer wist of je er een had. Niemand, Ingrids moeder wel, die heeft ook tampax met hoes ingebracht.
Dido knipt touwtjes van de tampon want stel je voor dat iemand dat ziet!
Een vriendin van Naat heeft ooit een tampon te lang laten zitten tot de volgende menstruatie.
Lieske slikt hem tijdens de vakantie door, Dido. toch wel met touwtje naar beneden?

Lieske vind maandverband goor. Roel tegen Joost: we zijn duidelijk in de minderheid.
Ze hebben het nu over de softcup. Lieske wil wat vertellen, maar Dido gilt er door heen. Lieske is positief er over want een teamgenootje is er zo blij mee. Dido kreeg hem niet meer uit haar doos.

Voor Joost is het nu genoeg: nu zijn we allemaal mannen en sluiten we dit gesprek af.
De vrouwen praten nog even door,
ze trekken kaartjes
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 2 december 2005 @ 11:38:22 #22
134537 Radobe
nooit meer wijn.
pi_32750657
als iets niet goed voelt, iets met waarheid- Joost

liefde is de kortste weg naar God -Dido

En weer gaat het oever het eten....
wijn, iets te veel wijn maar net niet genoeg om van de wereld te zijn
veels te veel wijn, iets te veel wijn, maar net niet voldoende om tevreden te zijn
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:57:22 #23
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32752542
Joost is van de "onzichtbare troep".
Als je bij hem thuis een kastje open doet valt alle troep eruit.
"Doe je een laadje open, krijg je het nooit meer dicht."
Dido zegt dat het bij nader inzien best tussen hen kan werken.
Hoe is Brenda dan wordt er gevraagd?
Joost: "Brenda, die ruimt helemaal nooit iets op."
"En als ze een keer gaat opruimen gaat ze met een vuilniszak in de kamer staan en gooit ze alles weg wat ze niet leuk meer vindt."

Ingrid denkt dat Nathalie pissed is omdat ze niet naar het toilet kan omdat de bleek nog moet inwerken. Nathalie staat inderdaad wat venijnig in de tuin te sporten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:04:18 #24
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32752692
joost is druk in de tuin aan het ruimen.
Nathalie is inmiddels naar binnen gekomen en gestopt met het sporten. Nadat Dido een waarschuwing had gegeven dat ze voorzichtig moest zijn met haar enkel.
Roel ligt te suffen op de bank.
dido gaat zich eindelijk aan kleden.
Ingrid en nathalie hebben een gesprek over het feit dat de strijd nu echt begonnen is en dat voelt een beetje vreemd vind Nathalie.

Ingrid wil wel dat het huis nu binnen 15 dagen is afgelopen ze vind het welletjes geweest ze willen allemaal wel voor kerst thuis zijn! het heeft lang genoeg geduurd!
Born this way
pi_32752892



Thx, Muerte
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')