Nathalie heeft het nog even over het filmpje van gisteren, dat niet de hele gesprekken zijn uitgezonden.
Ze hebben het over een onderbroek van Rob of Joost dat hij na het aardappelen schillen zich ging douchen. Toen hij klaar was met douchen, trok hij de onderbroek van die ochtend gewoon weer aan. Ze vinden dat vies, maar hebben het erover dat er mannen zijn die rustig een hele week in dezelfde boxershort kunnen rondlopen. Rob vind dat vies, onhygiënisch. Ze zijn het erover eens dat een man makkelijk 2 dagen in dezelfde onderbroek kan lopen.
Volgens Ingrid heeft Rob geen smetvrees, maar is hij gewoon heel erg schoon op zichzelf en zijn omgeving.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatieInmiddels hebben ze het over het electrisch ontharen, dat alle haarzakjes verbrand worden en dat je dat kunt ruiken
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Rob vind het niet prettig om een baardje te hebben. Hij scheert zich om de dag.
Ingrid en Lieske vonden het wel leuk staan bij hem.
Nathalie vind het maar lelijk dat mensen met rode haren ook een rood/bruine onderkant hebben.....
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Dido verteld dat haar vriendin op een operatiekamer werkt en dat een vrouw zich van onderen toen moest scheren. Ze had toen een knalroze plukje haar laten staan. Lieske verteld dat er in Amsterdam speciale kappers zijn om het schaamhaar bij te werken en dat je er zelfs extensions in kunt doen.
Wat zijn dit voor gesprekken op de vroege ochtend, tijdens het ontbijt hahaha
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie [ Bericht 45% gewijzigd door Zwanee op 01-12-2005 11:08:29 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....