Wat boeit jou dan ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whatever... boeit me voor geen meter, die huisvlijt.
![]()
Wat wil je dan dat ze gaan doen? Nog meer hangen op de bank?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whatever... boeit me voor geen meter, die huisvlijt.
![]()
Helemaal geen caps in saai maar te veel caps maakt deze topic onleesbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik vind het anders maar een dooie boel hoor zonder foto's , leest ook veel leuker trouwens![]()
Die is op d'r hoede........quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:28 schreef Bartoli het volgende:
hahahahaha "wat is dat voor een raar gedoe"
Ben ik met je eens... het moet wel functioneel blijven. Sorry voor mijn cap-enthausistme netquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Helemaal geen caps in saai maar te veel caps maakt deze topic onleesbaar.
Dus is het beter om iets minder caps te plaatsen.
Is helemaal waar, ik was ook even aan het oefenen maar heb het nu onder de knie, alleen is het nog wel een gerommel met het steeds aanpassen van de grootte, is daar misschien een handig systeem voor dat je snel een cap maakt en hem subiet op de server kan knallen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
En als er geen caps gemaakt worden , hebben ze bij bb ook geen foto's voor het fotoboekquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik vond het juist wel grappig, er gebeurt blijkbaar erg weinig, leuke afwisseling op off-topic gebabbelquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
Ben ik met je eens... het moet wel functioneel blijven. Sorry voor mijn cap-enthausistme net![]()
Als ook iedereen dezelfde caps plaatst wordt het wel een beetje vol jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ben ik met je eens... het moet wel functioneel blijven. Sorry voor mijn cap-enthausistme net![]()
Nou eh... neuh. Maar surprises zijn gewoon onleuk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:28 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat ze gaan doen? Nog meer hangen op de bank?
Ik gebruik zelf dit programma... dan stel je de grootte in op 580x435:quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is helemaal waar, ik was ook even aan het oefenen maar heb het nu onder de knie, alleen is het nog wel een gerommel met het steeds aanpassen van de grootte, is daar misschien een handig systeem voor dat je snel een cap maakt en hem subiet op de server kan knallen?
Oh mag dat hier niet ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dat voor een persoonlijke vraag?![]()
Mijn opmerking is tegen niemand persoonlijk bedoelt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan het ook aan de experts overlaten jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:31 schreef odie22 het volgende:
[..]
Als ook iedereen dezelfde caps plaatst wordt het wel een beetje vol ja![]()
Hahahaha zijn die er nog dan ? Scanman was toch al wegquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je kan het ook aan de experts overlaten ja![]()
Dat is dus de max. resolutie neem ik aan voordat ie word verkleind door het systeem op FOK! ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf dit programma... dan stel je de grootte in op 580x435:
http://www.gadwin.com/download/ps_setup.exe
Jawel hoor, vragen staat vrij. Maar antwoorden kunnen we niet garanderenquote:
Eens, en negen van de tien keer ook nog 's helemaal geen surprise.........maar gewoon voorspelbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou eh... neuh. Maar surprises zijn gewoon onleuk.
Weet ik... nou, 1 maar om het af te leren danquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mijn opmerking is tegen niemand persoonlijk bedoelt.
Het was een algemene opmerking meer niet.
Zullen we daar om gaan stemmen?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |