Daarom staat het woord grap ook tussen anaalhalingstekensquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef xman het volgende:Maar het vindt ook plaats om ons eraan te herinneren dat anno 2005/2006 homotolerantie nog steeds geen gemeen goed is.
Zolang blote-tieten-parades zoals de Heineken Fast Forward Dance Parade (etc etc) ook toegestaan zijn, mag je je grote hypocriete homofobe waffel heel snel weer dicht doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:00 schreef Oosthoek het volgende:
Moet je vooral doorgaan met dit soort idioterie. Dat hier vergunningen voor worden afgegeven zeg
Van mij mag je liefhebben wat je wilt, daar heeft níemand iets over te zeggen. Maar val anderen er niet mee lastig, dat wekt niet veel sympathie namelijk.
Joehoe kijk mij eens lekker geforceerd homofiel zijn
![]()
Lesbo's! Dat dat allemaal maar kan op de Heineken Parade zeg!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zolang blote-tieten-parades zoals de Heineken Fast Forward Dance Parade (etc etc) ook toegestaan zijn, mag je je grote hypocriete homofobe waffel heel snel weer dicht doen.
[afbeelding]
Val mij aub niet lastig met je heteroseksualiteit..
Het hokje van een dansende, gillende, kaalgeschoren zonnebanknicht.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
En welk hokje zou dat dat dan zijn?
Jij wil gewoon niet samen met mij op 1 bootquote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het hokje van een dansende, gillende, kaalgeschoren zonnebanknicht.
Afschrikwekkend.
de eerste zaterdag van augustusquote:Op maandag 24 juli 2006 09:20 schreef Jumparound het volgende:
wanneer is het eigelijk?
Neuh.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:06 schreef linebear het volgende:
en hebben jullie je al ingeschreven ?!?
maar dan moet je wel met je gezicht herkenbaar zijn hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
BB wil stiekem best halfnaakt op zo'n bootje rondspringen![]()
Ik draag dan wel mijn een latex sm-maskerquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan moet je wel met je gezicht herkenbaar zijn hoor![]()
dat lijkt me geen goed idee voor je haren om die daar heel de dag mee af te knellenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik draag dan wel mijn een latex sm-masker![]()
Knelt een string dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee voor je haren om die daar heel de dag mee af te knellen
om over de rest maar te zwijgen
Jah. Kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:14 schreef linebear het volgende:
[..]
dan kan je het dit jaar wel vergeten.... inschrijving was tot de 22ste
verdorie, dan moet ik mijn exhibitionistische gedrag maar ergens anders gaan vertonenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:14 schreef linebear het volgende:
[..]
dan kan je het dit jaar wel vergeten.... inschrijving was tot de 22ste
Wie zegt dat ik een string wilde dragenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef linebear het volgende:
ga je toch in een string skaten of zo !?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:27 schreef wonderer het volgende:
Ik. Vooruit, aantrekken dat ding. Komen je benen mooi in uit.
Slowchatten in het HOMO topic, dit is voor de botenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:38 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit t met jouw benen? Al lekker kunnen trainen?![]()
Nu is het 2007quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:42 schreef wonderer het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant. We hebben nu een heel jaar om het voor 2007 te gaan regelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |