Uit de openingspost:quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef linebear het volgende:
en wat is de toegevoegde waarde van deelname aan de parade !?
quote:Maar.. maar ik ben helemaal geen homo echt niet.., waarom post je dit idee niet gewoon in het [HOMO]-topic?
Omdat Canal Pride niet alleen voor de homo's is. Het staat voor vrijheid, iets waar we allemaal een steentje aan kunnen bijdragen. We vieren onze vrijheid van meningsuiting. En daar kun jij deel van uit gaan maken. Plus het is gewoon ongelooflijk gezellig!
Soms zijn dingen ' gewoon leuk' . Zonder wereldvrede of andere maatschappelijke ontwikkelingen als gevolg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:11 schreef linebear het volgende:
en wat is de toegevoegde waarde van deelname aan de parade !?
De OP:quote:Op woensdag 7 juni 2006 15:14 schreef linebear het volgende:
dan snappen jullie hoogstwaarschijnlijk het principe van gaypride niet....
Gewoon leuk en gezellig !?? Tuurlijk is het leuk, maar er zit abosluut wel een boodschap achter. Namelijk de maatschappelijke ontwikkeling. Want die is zo geaccepteerd is het allemaal niet. En het wordt alleen maar slechter.
Lees danquote:Maar.. maar ik ben helemaal geen homo echt niet.., waarom post je dit idee niet gewoon in het [HOMO]-topic?
Omdat Canal Pride niet alleen voor de homo's is. Het staat voor vrijheid, iets waar we allemaal een steentje aan kunnen bijdragen. We vieren onze vrijheid van meningsuiting. En daar kun jij deel van uit gaan maken. Plus het is gewoon ongelooflijk gezellig!
Komt wel goed met die integratie zo danquote:Op woensdag 7 juni 2006 15:50 schreef linebear het volgende:
wie zegt trouwens dat het niet alleen voor homo's is.... het heet toch niks voor Gay Pride !??
Anders had het wel mening pride geheten of zo. Gay Pride is voor de integratie van homo's. Ja, dit is nog hard nodig. Want men is niet zo tolerant als men zegt en denkt te zijn.
En ja, er varen heel veel niet-gay gerelateerde bedrijven en mensen mee. Elk jaar steeds meer... Persoonlijk vind ik dat niks. Maar dat hadden jullie al begrepen.
Als jullie perse 'aapjes' willen kijken (want daar lijkt het wel op... Oh moet je die homo's eens zien).... ga dan maar naar artis toe of zo
Dat is NIET de officiele site. Ik ken toevallig de beheerders van die site, het zijn gewoon vrienden van me die de site nighttours.nl beheren. Een website die is gericht op gay uitgaansleven.quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:26 schreef linebear het volgende:
hier zelfs de link naar de officiele site....
http://www.amsterdamgaypride.nl/
Het thema is Rembrandt.. Hmmm ok.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Hèhè! Het inschrijven is begonnen!
15 juni 2006
Stichting Pro Gay, die dit jaar de grachtenparade organiseert, heeft het dan eindelijk voor elkaar: mensen kunnen zich eindelijk inschrijven voor de Canal Parade.
Dat het een en ander toch wel bloed zweet en tranen heeft gekost moge (onder andere uit voorgaande berichtgevingen) wel duidelijk zijn. Belangrijker is dat er nu voortgang is. Het thema van dit jaar is 'Rembrandt'. Deelnemers van de botentocht worden gevraagd hier in de ruimste zin van het woord invulling en aandacht aan te geven.
Roze Nachtwacht
Hugo Braakhuis van Pro Gay, over de parade: "De parade wordt dit jaar gehouden op zaterdag 5 augustus en zal naar verwachting honderdduizenden mensen trekken. Het is natuurlijk een prachtige gelegenheid om de gay community in al zijn diversiteit te laten zien. En met het thema Rembrandt kun je de gekste dingen verzinnen. Wellicht vaart er wel een roze nachtwacht mee, of komt er een drijvend schilderij?"
Pro Gay is de afgelopen weken 'platgebeld' met de vraag of de parade nog wel doorgang zou vinden. Een stralende Hugo: "Ja! Het feest kan echt beginnen."
't Is dat Henk Poort hetero is...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
je hebt nu Rembrandt de Musical, en volgens mij weten Ang3l en zeker TMM wel raad met musicals
maar wat heeft inschrijven voor nut als we niet over een schuit kunnen beschikkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:21 schreef Ang3l het volgende:
Hèhè! Het inschrijven is begonnen!
Nee die naam gebruiken we niet meer aangezien die "grap" al bij de eerste Canal pride werd gemaakt toen we nog roeibootjes hadden en kaarsen als verlichtingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:33 schreef Geqxon het volgende:
Het was toch de Anal Pride?
Daarom staat het woord grap ook tussen anaalhalingstekensquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:40 schreef xman het volgende:Maar het vindt ook plaats om ons eraan te herinneren dat anno 2005/2006 homotolerantie nog steeds geen gemeen goed is.
Zolang blote-tieten-parades zoals de Heineken Fast Forward Dance Parade (etc etc) ook toegestaan zijn, mag je je grote hypocriete homofobe waffel heel snel weer dicht doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:00 schreef Oosthoek het volgende:
Moet je vooral doorgaan met dit soort idioterie. Dat hier vergunningen voor worden afgegeven zeg
Van mij mag je liefhebben wat je wilt, daar heeft níemand iets over te zeggen. Maar val anderen er niet mee lastig, dat wekt niet veel sympathie namelijk.
Joehoe kijk mij eens lekker geforceerd homofiel zijn
![]()
Lesbo's! Dat dat allemaal maar kan op de Heineken Parade zeg!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zolang blote-tieten-parades zoals de Heineken Fast Forward Dance Parade (etc etc) ook toegestaan zijn, mag je je grote hypocriete homofobe waffel heel snel weer dicht doen.
[afbeelding]
Val mij aub niet lastig met je heteroseksualiteit..
Het hokje van een dansende, gillende, kaalgeschoren zonnebanknicht.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:16 schreef wonderer het volgende:
En welk hokje zou dat dat dan zijn?
Jij wil gewoon niet samen met mij op 1 bootquote:Op maandag 10 juli 2006 12:58 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Het hokje van een dansende, gillende, kaalgeschoren zonnebanknicht.
Afschrikwekkend.
de eerste zaterdag van augustusquote:Op maandag 24 juli 2006 09:20 schreef Jumparound het volgende:
wanneer is het eigelijk?
Neuh.quote:Op maandag 24 juli 2006 11:06 schreef linebear het volgende:
en hebben jullie je al ingeschreven ?!?
maar dan moet je wel met je gezicht herkenbaar zijn hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 16:39 schreef BB_Koning het volgende:
BB wil stiekem best halfnaakt op zo'n bootje rondspringen![]()
Ik draag dan wel mijn een latex sm-maskerquote:Op maandag 24 juli 2006 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dan moet je wel met je gezicht herkenbaar zijn hoor![]()
dat lijkt me geen goed idee voor je haren om die daar heel de dag mee af te knellenquote:Op maandag 24 juli 2006 16:43 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik draag dan wel mijn een latex sm-masker![]()
Knelt een string dan?quote:Op maandag 24 juli 2006 16:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat lijkt me geen goed idee voor je haren om die daar heel de dag mee af te knellen
om over de rest maar te zwijgen
Jah. Kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:14 schreef linebear het volgende:
[..]
dan kan je het dit jaar wel vergeten.... inschrijving was tot de 22ste
verdorie, dan moet ik mijn exhibitionistische gedrag maar ergens anders gaan vertonenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:14 schreef linebear het volgende:
[..]
dan kan je het dit jaar wel vergeten.... inschrijving was tot de 22ste
Wie zegt dat ik een string wilde dragenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef linebear het volgende:
ga je toch in een string skaten of zo !?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |