quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:19 schreef Kolkus het volgende:
Opvallende afvallers:
Umberto D.
La meglio gioventù (The best of youth)
Schandalig dat die film nog niet op DVD uitgebracht is. Als ik echt de enige ben zal Il conformista best eens de winnaar kunnen worden, aangezien ik alleen 8½ beter vind en die er misschien nu uit gaat tegen Nuovo cinema paradiso. Maar volgens mij hebben Posdnous en Pietverdriet hem ook gezien. Die hebben in elk geval in de voorronde op het paar met de film gestemd...quote:Op woensdag 14 december 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik vrees dat ik IC niet de komende dagen kan kijken
op ebay vind ik 1 hit:quote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Schandalig dat die film nog niet op DVD uitgebracht is. Als ik echt de enige ben zal Il conformista best eens de winnaar kunnen worden, aangezien ik alleen 8½ beter vind en die er misschien nu uit gaat tegen Nuovo cinema paradiso. Maar volgens mij hebben Posdnous en Pietverdriet hem ook gezien. Die hebben in elk geval in de voorronde op het paar met de film gestemd...
Ik heb hem ook gezien. Maar ik ken verder niet zo heel veel Italiaanse films. Dus als al die weg gestemd worden, dan..quote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Schandalig dat die film nog niet op DVD uitgebracht is. Als ik echt de enige ben zal Il conformista best eens de winnaar kunnen worden, aangezien ik alleen 8½ beter vind en die er misschien nu uit gaat tegen Nuovo cinema paradiso. Maar volgens mij hebben Posdnous en Pietverdriet hem ook gezien. Die hebben in elk geval in de voorronde op het paar met de film gestemd...
Universal gaat hem begin volgend jaar op DVD uitbrengen. Hoogstwaarschijnlijk extra-loos (het is Universal), maar dat is een begin natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2005 11:25 schreef Gorro het volgende:
[..]
Waarom, wil je niet dat Cinema Paradiso wint? Is een prachtige film.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:51 schreef Kolkus het volgende:
Otto e Mezzo heeft de stemmen hard nodig.....
quote:Op woensdag 14 december 2005 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom, wil je niet dat Cinema Paradiso wint? Is een prachtige film.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |