Benieuwd hoe ver 'ie in dit toernooi komt, de concurrentie is wel ietsjes zwaarder dan die van 1989quote:Op maandag 12 december 2005 19:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Nuovo cinema Paradiso gaat trouwens de beste film van 1989 worden.
[Tournament]Beste Film van 1989 - De Finale
:-)
Speelfilm wint van TV serie...quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
2e ronde
La Dolce Vita wint van LMG.
Strontvervelende speelfilm van boeiende TV serie dan.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Speelfilm wint van TV serie...
Gorro heeft gewoon het geluk (of de gavequote:Op woensdag 14 december 2005 08:35 schreef dolle_hond het volgende:
[ranja-mode]
gaat gorro dit tournooi in zijn eentje beslissen. als 1-0 genoeg is voor il conformista om van een geweldige film als umberto d. te winnen, zien ik weinig obstakels meer voor IC.
misschien hadden we eerst een ronde moeten houden om het obscure werk er uit te filteren
[/ranja-mode]
ik vrees dat ik IC niet de komende dagen kan kijken
Hoe wil je het dan doen?quote:Op woensdag 14 december 2005 09:08 schreef Pietverdriet het volgende:
na, ik vind de manier waarop films tegenover elkaar worden gezet, maw, de sortering, niet echt geweldig in dit soort tournaments
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |