dat mag je toch wel aannemen van een studentequote:Op zaterdag 3 december 2005 13:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is ze al geneukt?
Dat zou echt een ramp zijn!quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef SlimShady het volgende:
Dus we zullen na BB niets meer zien dan naaktpics.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:57 schreef Dichterbijer het volgende:
Temminste nog iemand met pit in het huis zo te zien
nee jij trekt volle zalenquote:Op zondag 4 december 2005 13:34 schreef Pimtendo het volgende:
Eigenlijk is ze verre van aantrekkelijk...
ow....halfvolquote:Op zondag 4 december 2005 14:13 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Nee geen volle zalen, slechts af en toe een halfleeg slaapkamertje...
geesten......welke geesten...ooooww...in je nitendooquote:Op zondag 4 december 2005 14:23 schreef Pimtendo het volgende:
[..]
Tuurlijk, voor eenvoudige geesten is halfvol beter uit te leggen...![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 14:32 schreef meharis het volgende:
[..]
geesten......welke geesten...ooooww...in je nitendoo
quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef soylent het volgende:
Ee, deze foto kende ik nog niet:
[afbeelding]
Hoe kom je hieraan? En zijn er meer?quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Prachtige foto, ook al heb ik een gruwelijke hekel aan haar, moet zeggen hier ziet ze er verdomd lekker uit.quote:Op zondag 4 december 2005 14:36 schreef soylent het volgende:
[afbeelding]
Zo is het helaas wel. Ze heeft ook iets zieligs kinderlijks, en soms krijg ik dan sympathie, maar dan begint ze te praten en dan valt het weer helemaal weg.quote:Op zondag 4 december 2005 18:26 schreef Showtime het volgende:
Typisch gevalletje van lekkere chick zolang ze haar scheur dicht houdt.
Deze kwam uit de Telegraaf... Er zijn blijkbaar nog wat persfoto's gemaakt, maar deze staan niet op de Talpa sitequote:
Dank regenworm, vooral doorgaan graag!quote:
Graag gedaan en ik ga zeker door het is veel te leuk om te stoppen.quote:Op maandag 5 december 2005 19:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dank regenworm, vooral doorgaan graag!![]()
Op eenofandere manier vind ik haar een beetje op Jan-jaap van der Wal lijkenquote:
Kekkie dat doe ik al maanden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:01 schreef kekkie het volgende:
Op naar het forum en steun Lieske!
Ik doe niet andersquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:01 schreef kekkie het volgende:
Op naar het forum en steun Lieske!
Hoe kom je daar nou bij?! 't Sterft van de Liefke-fans!!quote:Op zaterdag 10 december 2005 21:04 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik doe niet anders
Top dat er nog een Lieske steuner is , die zijn er veels te weinig op het forum idd![]()
* Dichterbijer geeft babyface wat slaappillen...rustig maar...over twee weken is ze weer een vrij vrouwquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:50 schreef babyface het volgende:
vin haar zooooooo
Nou dan ben ik ze nog niet echt tegen gekomenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:44 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?! 't Sterft van de Liefke-fans!!![]()
Dat vind ik geen reden om iemand sympathiek te vinden. Ik erger me dood aan haar drammerige gedrag en inhoudsloze gepraat.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:07 schreef babyface het volgende:
lekker ding !
Maar dat wisten we al.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Dat vind ik geen reden om iemand sympathiek te vinden. Ik erger me dood aan haar drammerige gedrag en inhoudsloze gepraat.
Ja, maar aangezien de Roelbashers ook doorgaan met het compleet belachelijk maken van hem (waarin zelfs smakeloze reacties over de grootte van zijn geslachtsdeel worden opgenomenquote:
Gij terrorist!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:10 schreef VirtualPOM het volgende:
Ja, maar aangezien de Roelbashers ook doorgaan met het compleet belachelijk maken van hem (waarin zelfs smakeloze reacties over de grootte van zijn geslachtsdeel worden opgenomen) ga ik door met het duidelijk maken waarom Lieske eruit moet.
kmoe haar nie horen pratenquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
* Dichterbijer geeft babyface wat slaappillen...rustig maar...over twee weken is ze weer een vrij vrouw![]()
Je komt op een zeer slecht moment binnen vallen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef Georges het volgende:
Heb vandaag voor het eerst BB gezien omdat ik wel eens wilde zien of Nathalie echt van die gekke bekken trekt (zie topic daarvoor).
En toen viel Lieske me op, met krulletjes, erg schattig. Maar wat een saai programma verder.
Ja dat was wel een ontroerend stukje.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
"Doe ik het een beetje goed? Oh pappa ik mis je zo"
Ik zat op de bank mee te janken.
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef kekkie het volgende:
BEN ZOOOOOOO BLIJ!!! Lieske in de finale!! ik wist het wel.
Ontroerend iddquote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
"Doe ik het een beetje goed? Oh pappa ik mis je zo"
Ik zat op de bank mee te janken.
De eerste schaap wou niet over de dam.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef bloodymary het volgende:
16 weken lang heb ik gehoopt dat dat schaap er uit zou gaan.
En nu zit ze zelfs in de finale.....![]()
muhahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef bloodymary het volgende:
16 weken lang heb ik gehoopt dat dat schaap er uit zou gaan.
En nu zit ze zelfs in de finale.....![]()
Nou, 2 seconden na het gesprek waren de tranen weg. En bovendien speelde ze voor de zoveelste keer weer de dramaqueen met haar opmerking dat ze twijfeldeof haar ouders trots waren dat ze haar op de wereld hadden gezet. Joost blijft ook maar overal doorheenglibberen (al staat hij qua volledig entertainment bij mij nog op 1). Er is maar een persoon die 100% zichzelf is en niet met de camera's bezig en dat is Roelquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ontroerend idd
Ze móet gewoon winnen. Maar het is toch 1 en al manipulatie. Belachelijk dat Roel na eerst dik onderaan te hebben gestaan nog opeens de meeste "stemmen" heeft gekregen
Lieske
Ik denk dat Lieske gaat winnen. Maar dat stukje op de bank met haar vader vond ik wel nep(ik was even bang dat Lieske hier mee credtiz ging verliezen, maar gelukkig intepreteert men dit anders). Volgens mij is Lieske slimmer dan dat wij allemaal denkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja dat was wel een ontroerend stukje.![]()
Dat klopt, maar die is zo tering boring van zichzelf dat er ook totaal geen leven inzit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, 2 seconden na het gesprek waren de tranen weg. En bovendien speelde ze voor de zoveelste keer weer de dramaqueen met haar opmerking dat ze twijfeldeof haar ouders trots waren dat ze haar op de wereld hadden gezet. Joost blijft ook maar overal doorheenglibberen (al staat hij qua volledig entertainment bij mij nog op 1). Er is maar een persoon die 100% zichzelf is en niet met de camera's bezig en dat is Roel![]()
Dat komt omdat dat huis + mensen zo freakin boring is. Als je roel zijn leven met een real life camera gaat volgen, dan heb je echt wel dikkere tv. (Ik neem aan dat zijn leven over Party, dope en leipheid gaat).quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die is zo tering boring van zichzelf dat er ook totaal geen leven inzit.![]()
Dat denk ik ook wel ja. En als dat van Joost zou worden vastgelegd zou dat weer stomvervelend zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat huis + mensen zo freakin boring is. Als je roel zijn leven met een real life camera gaat volgen, dan heb je echt wel dikkere tv. (Ik neem aan dat zijn leven over Party, dope en leipheid gaat).
Precies (en dodelijk saai) je slaat de spijker op zijn kop!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. En als dat van Joost zou worden vastgelegd zou dat weer stomvervelend zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |