Ja dat was wel een ontroerend stukje.quote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
"Doe ik het een beetje goed? Oh pappa ik mis je zo"
Ik zat op de bank mee te janken.
Ik ookquote:Op donderdag 15 december 2005 22:02 schreef kekkie het volgende:
BEN ZOOOOOOO BLIJ!!! Lieske in de finale!! ik wist het wel.
Ontroerend iddquote:Op donderdag 15 december 2005 21:25 schreef Christine het volgende:
"Doe ik het een beetje goed? Oh pappa ik mis je zo"
Ik zat op de bank mee te janken.
De eerste schaap wou niet over de dam.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef bloodymary het volgende:
16 weken lang heb ik gehoopt dat dat schaap er uit zou gaan.
En nu zit ze zelfs in de finale.....![]()
muhahahahahahahaquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef bloodymary het volgende:
16 weken lang heb ik gehoopt dat dat schaap er uit zou gaan.
En nu zit ze zelfs in de finale.....![]()
Nou, 2 seconden na het gesprek waren de tranen weg. En bovendien speelde ze voor de zoveelste keer weer de dramaqueen met haar opmerking dat ze twijfeldeof haar ouders trots waren dat ze haar op de wereld hadden gezet. Joost blijft ook maar overal doorheenglibberen (al staat hij qua volledig entertainment bij mij nog op 1). Er is maar een persoon die 100% zichzelf is en niet met de camera's bezig en dat is Roelquote:Op vrijdag 16 december 2005 00:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ontroerend idd
Ze móet gewoon winnen. Maar het is toch 1 en al manipulatie. Belachelijk dat Roel na eerst dik onderaan te hebben gestaan nog opeens de meeste "stemmen" heeft gekregen
Lieske
Ik denk dat Lieske gaat winnen. Maar dat stukje op de bank met haar vader vond ik wel nep(ik was even bang dat Lieske hier mee credtiz ging verliezen, maar gelukkig intepreteert men dit anders). Volgens mij is Lieske slimmer dan dat wij allemaal denkenquote:Op donderdag 15 december 2005 21:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ja dat was wel een ontroerend stukje.![]()
Dat klopt, maar die is zo tering boring van zichzelf dat er ook totaal geen leven inzit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:36 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Nou, 2 seconden na het gesprek waren de tranen weg. En bovendien speelde ze voor de zoveelste keer weer de dramaqueen met haar opmerking dat ze twijfeldeof haar ouders trots waren dat ze haar op de wereld hadden gezet. Joost blijft ook maar overal doorheenglibberen (al staat hij qua volledig entertainment bij mij nog op 1). Er is maar een persoon die 100% zichzelf is en niet met de camera's bezig en dat is Roel![]()
Dat komt omdat dat huis + mensen zo freakin boring is. Als je roel zijn leven met een real life camera gaat volgen, dan heb je echt wel dikkere tv. (Ik neem aan dat zijn leven over Party, dope en leipheid gaat).quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar die is zo tering boring van zichzelf dat er ook totaal geen leven inzit.![]()
Dat denk ik ook wel ja. En als dat van Joost zou worden vastgelegd zou dat weer stomvervelend zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:41 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat komt omdat dat huis + mensen zo freakin boring is. Als je roel zijn leven met een real life camera gaat volgen, dan heb je echt wel dikkere tv. (Ik neem aan dat zijn leven over Party, dope en leipheid gaat).
Precies (en dodelijk saai) je slaat de spijker op zijn kop!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. En als dat van Joost zou worden vastgelegd zou dat weer stomvervelend zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |