quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die homo begint vandaag pas aan LOST seizoen 1
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis altijd zuur als de ander je dan net voor is
Dat is gewoon omdat ik ongelukkigerwijs het begin heb gemist en ik het zonde vond ergens middenin een serie te vallen en daarom heb gewacht op de DVD's!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die homo begint vandaag pas aan LOST seizoen 1
Dan zou ik ook lachen ja. in ieder geval grinniken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:58 schreef xman het volgende:
[..]
Nou omdat toen ik hem woensdag sprak, hij zei dat hij genoeg had van het gezeur van z'n vriendje en dat hij het uit zou maken.![]()
hoe kom jij zo verbitterd knul?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:06 schreef error het volgende:
[..]
yeah still losing it!
Het verschil zit erin dat je metal niet met zoiets kan vergelijken. Zijn er in NL wel eens mensen jarenlang opgesloten, chemisch gecastreerd, helemaal kapotgemaakt omdat ze van metal hielden?
Dank!quote:
Vragen mag ie ook aan moi stellen..quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dank!
Zie je Ang3l... hoe het ook kan? Ik zit inderdaad pas bij aflevering 5... en het heeft alles in zich om heel goed te worden. De serie! Daarbij moet ik ook wel kijken, want Ang3l zit met vragen!
Ik KAN een opmerking maken... maar toch maar nietquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kom jij zo verbitterd knul?
Ik zit helemaal niet met vragen, mutsquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:03 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dank!
Zie je Ang3l... hoe het ook kan? Ik zit inderdaad pas bij aflevering 5... en het heeft alles in zich om heel goed te worden. De serie! Daarbij moet ik ook wel kijken, want Ang3l zit met vragen!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:05 schreef Sunjammer het volgende:
Tja, ik moest vroeger iets van Marga Minco lezen... daar raakte ik ook bitter van. Geen kruid tegenop gewassen.
Ok die is flauw
Moet je beter richten.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:06 schreef wonderer het volgende:
Ik mis Waxxer ineens.
je mag helemaal niet op waxxer schietenquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:06 schreef wonderer het volgende:
Ik mis Waxxer ineens.
Ja maar nu heeftie me geblockt op MSN *na het gesprek op MSN) en ik kan hem niet bereiken op z'n mobiel. Ach naja de gozer verdient het ook (een beetje). Lang verhaal.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan zou ik ook lachen ja. in ieder geval grinniken.
's Moeilijk... dat zaad vliegt alle kanten opquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
's Moeilijk... dat zaad vliegt alle kanten op
Ah net op tijd terugquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe kom jij zo verbitterd knul?
Altijd leuk, amateurpsychologen... die niet op argumenten ingaan, maar de geloofwaardigheid van de persoon proberen te ondermijnen door diens psychische gesteldheid aan te kaarten...quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:13 schreef error het volgende:
Wat is dit nou voor geitenwollensokkenopmerking?
Moest je dat van Yost zeggen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:13 schreef error het volgende:
[..]
Ah net op tijd terug
Wat is dit nou voor geitenwollensokkenopmerking?
@xman: leuk initiatief!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |