Heb je rust nodig dan? Say the word en ik blokkeer je wel hoorquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:52 schreef Parleur het volgende:
*Ghost of Perdition - Opeth luister*
Word ik altijd zo rustig van.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
Jullie waren te lui om te klikken he?.
[afbeelding]
De gevolgen zijn niet te overzien Ang3l... niet te overzien!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je rust nodig dan? Say the word en ik blokkeer je wel hoor
Ik kan niet goed met vrouwen overweg..quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Soms ben k blij dat ik vriendinnen heb..
[vriendin] Wat is een Zip Code?
[ik] je zit in fuckin VWO 6!
[vriendin] Ja so?
Always good for a laugh
Waar ken ik hem van? (nee niet van mean creek)quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Waarom moest je lachen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef xman het volgende:
Shit moest lachen toen een vriend zei dat z'n vriendje het uit had gemaakt en nu is hij boos!
Ik had geklikt!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Nietwaar trut, ik zei toch "hij van mean creek"!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Wie wel? Ik heb amper vriendinnen en degene die ik heb, zijn net zo "vrouwelijk" als ikzelfquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan niet goed met vrouwen overweg..
gelukkig
dat vind ik nou ook !quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
en ik vind het hypocriet om de homozoen te promoten als je walgt van een heterozoen, ik vind dat alle vormen van liefdesuiting, niet te verwarren mijn lust, toegejuicht moeten worden
er is toch al te weinig liefde
Dunno?quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef xman het volgende:
Waar ken ik hem van? (nee niet van mean creek)
Da's ook niet goed!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:54 schreef xman het volgende:
Shit moest lachen toen een vriend zei dat z'n vriendje het uit had gemaakt en nu is hij boos!
Ga nou maar aflevering 6 kijken, wannabequote:Op vrijdag 2 december 2005 21:55 schreef Parleur het volgende:
[..]
De gevolgen zijn niet te overzien Ang3l... niet te overzien!
Nou omdat toen ik hem woensdag sprak, hij zei dat hij genoeg had van het gezeur van z'n vriendje en dat hij het uit zou maken.quote:
5! Ik moet eerst 5 nog!quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga nou maar aflevering 6 kijken, wannabe![]()
Welke seriequote:
Tis altijd zuur als de ander je dan net voor isquote:Op vrijdag 2 december 2005 21:58 schreef xman het volgende:
[..]
Nou omdat toen ik hem woensdag sprak, hij zei dat hij genoeg had van het gezeur van z'n vriendje en dat hij het uit zou maken.![]()
Die homo begint vandaag pas aan LOST seizoen 1quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |