Morgen verstuur ik alles.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef adnansupernew het volgende:
Is het vandaag op de post gezet?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
is kut joh donderdag a vrijdag dan binnen mooi nog voor oud en nieuw binnen in ieder geval. Bedankt trouwens nog voor het organiseren.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:26 schreef Steijn het volgende:
[..]
Morgen verstuur ik alles.Behalve die van OnTopic.
Van CrookedEye en Version1 zal ik geld terugboeken want hun bestelling is niet geheel geleverd.
![]()
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.quote:
Ik krijg alles ik krijg allesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ja als het waar is dat ik maar 1 artikel krijg wil ik misschien ook wel een nieuwe koop actie.
Ha ha haquote:
Niet te chagrijnigquote:
Gaan we samen winkelen danquote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Niet te chagrijnig
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
Ik ben wel benieuwd naar de prijzen.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:07 schreef Avani het volgende:
Ik heb alweer een tijdje geen A&F dingen gekocht. Ik wacht wel op de winkel.![]()
ik ook niks maar woensdag op de post en hij zei toch 2 dagen ongeveer dus morgen waarschijnlijk kunnen we het nog aan doen bij oud en nieuw. of niet steijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
iemand al iets gekregen? Ik namelijk niets
Eerst wassen en strijken. Nieuwe kleren stinkenquote:Op donderdag 29 december 2005 23:40 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
ik ook niks maar woensdag op de post en hij zei toch 2 dagen ongeveer dus morgen waarschijnlijk kunnen we het nog aan doen bij oud en nieuw. of niet steijn.
hier is nog niks binnen zal posten als er wat te zeggen is.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:14 schreef ook_gek het volgende:
jep hier is het binnen. Of nou ja bij mijn pa op de zaak. Werd net gebeld.
Ga het zo effe ophalen
Ben bang dat mijn vader die muts in beslag genomen heeft want hij vind hem geweldig
Ja ik heb vaker gehoord dat ze groot vallen en je dus beter een maat kleiner kan bestellen dan dat je normaal draagt. Ik heb meestal maat S/M , dus heb ik van A&F liever een maat XS, maar die hebben ze jammer genoeg niet, moet dus maar afwachten hoe een maat S bij mij zal zitten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef adnansupernew het volgende:
Binne....damn man hij valt wel vrij groot ...
pff had ik toch maar een goddamn m gekozen..zal ie kleiner worden als ik het ga wassen en in de droger flikker?
Apartquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Ja ik heb vaker gehoord dat ze groot vallen en je dus beter een maat kleiner kan bestellen dan dat je normaal draagt. Ik heb meestal maat S/M , dus heb ik van A&F liever een maat XS, maar die hebben ze jammer genoeg niet, moet dus maar afwachten hoe een maat S bij mij zal zitten.
Hehehe ach joh...het sneeuwt...je postbode had gewoon geen zinquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:53 schreef CrookedEye het volgende:
en nog steeds niks bij mij geleverd he kut zooi.
hier in het oosten nog niet maarja zal vandaag wel niet meer komen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
Hehehe ach joh...het sneeuwt...je postbode had gewoon geen zin
De mijne is te groot
Niet?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
hier in het oosten nog niet maarja zal vandaag wel niet meer komen.
ik heb al 2 kasten nuquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet?!
Er is hier in een uur denk ik wel 10 centimeter gevallen (Eindhoven)
En ook_gek zijn kleding ziet er als altijd weer goed uit, misschien moet ie nu eens gaan sparen voor een nieuwe kast
het is nouw bijna 8 uur denk het toch niet meer, vorige inkoop actie kwam het bij mij ook al een paar dagen later. maarja ik hoop morgen nog kan ik het nog morgen avond aan doen. maarja ik zal wel zien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:20 schreef Molluck het volgende:
[..]
Niet?!
Er is hier in een uur denk ik wel 10 centimeter gevallen (Eindhoven)
En ook_gek zijn kleding ziet er als altijd weer goed uit, misschien moet ie nu eens gaan sparen voor een nieuwe kast
Dude, ik bedoel dat lelijke ding dat telkens op de foto staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb al 2 kasten nu![]()
1 hele grote linnen kast waar ik niks in kan ophangen en die licht aardig vol. En een andere kleding kast waar al mijn ovehemde in hangen
Wat een gek zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Dude, ik bedoel dat lelijke ding dat telkens op de foto staat
Misschien wil ik hem wel van je overkopen, is die trui of longsleeve polo te groot? Hoeveel koste het? En denk je dat hij mij wel goed past, ben 1m90.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef adnansupernew het volgende:
Binne....damn man hij valt wel vrij groot ...
pff had ik toch maar een goddamn m gekozen..zal ie kleiner worden als ik het ga wassen en in de droger flikker?
lol zal kijken of ik de camera nog kan vinden, maar denk dat me ma hem heeft maar zal zoeken voor je.quote:
bedanktquote:Op maandag 2 januari 2006 13:02 schreef willemspruijt84 het volgende:
ook_gek, mooie overhemden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |