Kan langer duren door de TPG. Heb vanmiddag nog met mijn contactpersoon daar gesproken ze lopen achter door de grote drukte. Hele berg kerstkaarten moeten nog verwerkt worden. 15 miljoen ziekte kosten pakketen van zorg verzekeraars moeten door heel nederland geleverd worden. Zakelijke post is onwijs druk en de kerst paketten ook nog eensquote:Op woensdag 21 december 2005 19:59 schreef adnansupernew het volgende:
Ok maar we krijgen het dus een beetje dinsdag/woensdag binne?
Weightquote:Op donderdag 22 december 2005 08:22 schreef ook_gek het volgende:
verwachte aflevering is vandaag. Gisteren was de zending in Parijs.
Maar ik ben echt heel benieuwd wat daar in zit![]()
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chryslerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:11 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
er zijn plannen om winkels in europa te openen af en toe kan je ook in nederlandse winkels dingen kopen maar dat zijn dan vaak oude collecties, ik hoorde pas dat ze het ook ergens in utrecht verkopen.
Waarom nou Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 14:14 schreef Rutger1983 het volgende:
[..]
begin 2006 komt er een A&F vestiging in amsterdam. bron: klantenblad chrysler
dit ter info voor de A&F freaks
Ja, ik zag er ff een stukje van en toen viel het mij ook opquote:Op donderdag 22 december 2005 17:30 schreef Proper_fucked het volgende:
Die wouter van 3fm(die nu in dat glazen huis zit) veel A&F aan, al 4 verschillende dingen gezien in 3 dagen..
Maar wel tof als ze vestiging openen..
Dit is de huidige statusquote:Customer not available or business closed
waar issie?quote:Op donderdag 22 december 2005 15:26 schreef Rutger1983 het volgende:
ik zal vanavond even een scan voor je maken.
quote:Dec 23, 2005 9:09 AM
On FedEx vehicle for delivery
AMERSFOORT NL
Amsterdamquote:Op donderdag 22 december 2005 16:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Waarom nou AmsterdamMaja, dat was eigenlijk wel te verwachten...nu maar hopen dat het nog een beetje betaalbaar blijft...Waar ergens gaat ie komen?
Ik zal mijn nick op mijn voorhoofd dragenquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Avani het volgende:
[..]
AmsterdamAls de winkel net geopend is en je gaat erheen, kom je gerust een fokker tegen.
![]()
mocht je het nog willen weten. Ik was gewoon optijd wakker van de week en heb nergens last van gehad. Heb wel lekker geslapen. Kort maar lekkerquote:Op vrijdag 23 december 2005 14:49 schreef Avani het volgende:
[..]
AmsterdamAls de winkel net geopend is en je gaat erheen, kom je gerust een fokker tegen.
![]()
komt er zo aan! ben hem aan het inscannenquote:Op vrijdag 23 december 2005 15:39 schreef Billy_Mack het volgende:
ik denk dat ze hem ergens in amsterdam openen
rutger is je artikel er al
Bij TS?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:37 schreef ook_gek het volgende:
update
Dec 23, 2005 11:13 AM
Delivered
EN EN EN?quote:Op vrijdag 23 december 2005 10:03 schreef Rutger1983 het volgende:
scan komt vanavond hopelijk! m'n pa had het blad meegenomen naar z'n werk
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:16 schreef ook_gek het volgende:
ik voel foto's opkomen
Foto's komen nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:58 schreef CrookedEye het volgende:
[..]
is het hele paket aangekomen dan ?
ach is hoe dan ook mooi nieuws hoe zit dat trouwens met de bezorging van de dingen hebben die lui van tpg ook vakantie tijdens de kerst of hebben ze zulkke kut bazen dat ze ook moeten werken? want als ze niet hoeven te werken komt het later aan.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Foto's komen niet
MAAR he hele paket is inderdaad aangekomen![]()
weet ik veel genaaid voor hen kan je schatten waneer het bij ons aankomt dan met de kerst druktequote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
jij denkt dat de TPG zegt van jongens neem allemaal maar vrij?
ECHT wel dat ze moeten werken whehe
TPG'ers zoals bezorgers zijn gewoon vrij hoor tijdens kerst.quote:Op vrijdag 23 december 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
jij denkt dat de TPG zegt van jongens neem allemaal maar vrij?
ECHT wel dat ze moeten werken whehe
maandag is het 2de kerstdag en dan zijn de postkantoren dichtquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:11 schreef adnansupernew het volgende:
Waarschijnlijk hebben ze gisternacht gewerkt, in het weekend word er bijna niet gewerkt. Maar maandag ochtend begint weer een ploeg vrolijk te werken. Als hij het maandag op de post doet, dan hebben we hem dinsdag binnen...
Niet méér dan op de site iigquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:21 schreef CrookedEye het volgende:
dus het is nog niet op de post gedaan? die winkel in amsterdam zou die groot worden of gewoon het zelfde spullen als op de site.
We hebben het beiden tegelijk gezienquote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef Avani het volgende:
Ik heb het ook al gezien. Wat een primeur.
Oke komt goed.quote:Op maandag 26 december 2005 22:08 schreef ook_gek het volgende:
Steijn kan je mijn zending op woensdag versturen. Als jij hem morgen verstuurd is er niemand op het adres. En ik wil niet dat mijn zending bij de jostie boden blijft liggen
Neequote:Je hebt al een smsje gehad van iemand als het goed is
quote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef Molluck het volgende:
Steijn die liep er vast mooi bij tijdens de kerst, in jullie gloednieuwe A&Fkleding was ie weer helemaal het mannetje bij zijn schoonfamilie...
Ik hoop voor jullie dat ie niet gemorst heeft tijdens het gourmetten
Maar wel spelletjes spelenquote:Op maandag 26 december 2005 23:06 schreef Steijn het volgende:
gourmetten, zo burgerlijk zijn wij thuis niet.
Jezus, zie je nou dat je niet op vrouwen aan kanquote:
Ik had al gezegd dat ik nog even zou wachten met sms'nquote:Op maandag 26 december 2005 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar wel spelletjes spelen
[..]
Jezus, zie je nou dat je niet op vrouwen aan kan![]()
Oja je wilde geen ged uit geven aan steijn dat was het jaquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik had al gezegd dat ik nog even zou wachten met sms'n
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |