Ik ben 1.92. Zal wel XL moeten dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:14 schreef Ontopic het volgende:
[..]
Zelfde.
Althans, ik heb vrijwel niks van G-Star, maar bij bijna alles heb ik L en bij A&F ook, de mouwen zijn alleen iets langer.
Jassen vallen bij A&F erg groot uit vind ik, denk dat je dan beter voor L kan kiezen of misschien zelfs M.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Want ik vraag me af of ik een L of XL moet van een winterjas.
Ik heb een L gedaan. M Lijkt me sterk bij mijn postuur.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:17 schreef seto het volgende:
[..]
Jassen vallen bij A&F erg groot uit vind ik, denk dat je dan beter voor L kan kiezen of misschien zelfs M.
Voor die ene jas, 49,95 verzendkosten en 33 % aan doaunekosten (dus over het totaal van bestelling en verzendkosten). Je hebt trouwens mail, de actie zit vol.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En wat kost een solo-bestelling ongeveer, aan transport + douanekosten?
Sjezes best veel geld nog.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Voor die ene jas, 49,95 verzendkosten en 33 % aan doaunekosten (dus over het totaal van bestelling en verzendkosten). Je hebt trouwens mail, de actie zit vol.
Lijkt me welquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja ze zullen hun lesje wel geleerd hebben.
Zit ik er nog wel bij dan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je hebt trouwens mail, de actie zit vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |