Een zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 4 december 2005 16:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Eigenlijk wil ik straks van HeatWave horen dat ik al die tijd gelijk had over Rosenberg
quote:Op zondag 4 december 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een zwaluw maakt nog geen zomer.
Opportunistisch gedoe..
Nee hoor. Dit keer bekroont hij zijn spel eindelijk eens met een doelpunt, want hij heeft nog geen enkele wedstrijd ondermaats gepresteerd, alleen niet gescoord. Nu hij ook nog scoort, naar het schijnt, op voortreffelijke wijze, dan doet ie het eindelijk perfect, ipv goed.quote:Op zondag 4 december 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Opportunistisch gedoe..
Ik vind hem wel de beste spits van Ajax, zeker gezien z'n positie spel. Maar goed afmaken moet natuurlijk nog beter, wie weet gaat dat nu ook goed komenquote:Op zondag 4 december 2005 16:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Opportunistisch gedoe..
Idd, dit was een best moeilijke tegenstander het zelfvetrouwen zal nu wel iets gestegen zijn.quote:
Ach, als Vitesse zo speelt als vandaag, voorzie ik niet al te veel problemen.quote:Op zondag 4 december 2005 16:24 schreef Mr.Mills het volgende:
Een zwaluw maakt nog geen zomer gaat in dit geval op voor het gehele team.
Jammer genoeg zie ik het zo gebeuren dat Ajax tegen Vitesse punten verliest, maar goed, het is in ieder geval een begin.
quote:Ajax boekt tegen RKC ongekend grote zege
4/12/2005 16:20
Het vooruitzicht was somber toen RKC Waalwijk in de Arena de leiding nam. Maar Ajax verraste na de tegenvaller in positieve zin, met een ongekend grote overwinning als resultaat (4-1).
Ondanks eerdere opmerkingen die iets anders voorspelden, voerde Danny Blind weer enkele wijzigingen van zijn basiself door. De, deels noodgedwongen (Urby Emanuelson was ziek), mutaties deden Ajax geen goed. Het was wederom moeizaam wat de Amsterdammers tegen RKC aanvankelijk lieten zien.
Ajax kreeg wel kansen, die op een manier werden gemist die getuigde van het gebrek aan vertrouwen. En zoals bijna te doen gebruikelijk, was het aan de andere kant wel meteen raak. Rick Hoogendorp ontsnapte aan de aandacht van de Ajax-defensie en schoot de bal achter Maarten Stekelenburg: 0-1.
Maar waar de laatste weken een tegentreffer een voorbode is voor een slechte beurt van Ajax, stelde de Amsterdamse formatie snel orde op zaken. Op slag van rust kopte Hedwiges Maduro uit een vrije trap van Sneijder de bal knap achter RKC-goalie Rob van Dijk. En koud uit de kleedkamer voor de tweede helft bracht Sneijder zelf de 2-1 op het scorebord.
De voorsprong gaf de steun waar het zwalkende Ajax zo naar snakt. Maar omdat de Amsterdamse formatie verzuimde de voorsprong te vergroten, kreeg RKC Waalwijk de gelegenheid ook de kwetsbare kant van Ajax aan het daglicht te brengen.
Want de Amsterdamse verdediging vertoont nog haperingen. Dat werd pijnlijk duidelijk, toen Hoogendorp helemaal vrij opdook voor Stekelenburg. De Ajax-goalie behoedde zijn ploeg van een nieuwe tegenvaller, zoals hij ook een vrije trap van RKC-spits uit de bovenhoek duwde.
In de slotfase was er ruimte voor een opluchtende zucht. Op aangeven van Nigel de Jong legde Markus Rosenberg zijn frustratie in zijn schot, dat de beslissing forceerde in de strijd met RKC. Invaller Ryan Babel maakte daarna het feest compleet; 4-1.
quote:Van Geel gast in Café del Sport
Het Café zit komende zondag weer lekker vol. Jack Spijkerman en Humberto Tan praten met Martin van Geel, Henk Spaan en John de Wolf over de opmerkelijkste voetbalmomenten van het weekend.
Nummer negen Ajax speelt komende zondag tegen nummer vijf RKC Waalwijk. De in crisis verkerende Amsterdammers staan reeds veertien punten achter op koploper PSV en moeten vrezen voor de positie in het linkerrijtje. De technisch directeur van Ajax, Martin van Geel, schuift zondag aan en heeft veel te bepraten met de gastheren.
Vaste analyticus Henk Spaan heeft in het weekend weer veel voetbal gezien en zal zijn gefundeerde mening geven over de opmerkelijkste momenten. De derde gast in het Café is John de Wolf. De 42-jarige oud-speler van onder meer Feyenoord presenteert vanaf maandag het programma ‘Correct Sport Studio’ op de zender RNN7.
Zal wel hoofdzakelijk over De Wolf en Raggel Hazes gaan.quote:Op zondag 4 december 2005 16:40 schreef twi het volgende:
Ach, zelfs voor Van Geel ga ik niet naar dat butt-programma kijken.
Marcel Brandsquote:Op zondag 4 december 2005 16:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Hangt er overigens vanaf wie er bij Jack, Youri en Hugo aan zal schuiven...
Zeeuwen onder elkaar hequote:Op zondag 4 december 2005 16:55 schreef twi het volgende:
Adrie en Danny kunnen het wel met elkaar vinden volgens mij.
Eerste helft: matig/redelijkquote:Op zondag 4 december 2005 17:45 schreef jimjim1983 het volgende:
hmmm...klinkt goedthanks
speelden ze ook echt een goede wedstrijd?
Rosenberg heeft echt wel heel slechte duels gespeeld hoor. Vaker dan goede zelfs. Als je dan ook nog eens niet scoort, dan krijg je kritiek.quote:Op zondag 4 december 2005 16:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit keer bekroont hij zijn spel eindelijk eens met een doelpunt, want hij heeft nog geen enkele wedstrijd ondermaats gepresteerd, alleen niet gescoord. Nu hij ook nog scoort, naar het schijnt, op voortreffelijke wijze, dan doet ie het eindelijk perfect, ipv goed.
Dit doelpunt plus het uitroepen tot MoM kan betekenen dat ie eindelijk los is en dat meer mensen zien dat die jongen echt wel kan voetballen.
Het werd wel weer eens tijd jaquote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef xboxps2 het volgende:
2e zege in 7 wed
het is toch al raarquote:
Als, als, als.... Als het vannacht 12 graden vriest, is er morgen een Elfstedentochtquote:Op zondag 4 december 2005 17:56 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
het is toch al raar
volgende week
vitesse-ajax als vitesse wint
utrecht-groningen als gronigen wint
staat ajax in de rechter rij
ik vond het al raar dat we vandaag 4-1 hebben gewonnenquote:Op zondag 4 december 2005 17:56 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
het is toch al raar
volgende week
Als als als mijn tante een piemeltje had was het mijn oom geweest...quote:Op zondag 4 december 2005 17:56 schreef xboxps2 het volgende:
[..]
het is toch al raar
volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |