Dat heb ik niet gezegt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus jullie gaan het weer proberen zonder ervaring?
Voorspelbaar he.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:39 schreef Messenga het volgende:
Och, Feyenoord staat qua jeugdcompetitie een keer boven ajaxDK weet het mooi te verzinnen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vind de goede jeugdopleiding wel mee vallen:
kanzenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ajax geeft de jeugd altijd al kanzen. Niks op aan te merken.
Oud nieuws tochquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:28 schreef Gelderland het volgende:
‘ Ajax is branie, bluf en arrogantie’
Pff dat roepen de Ajax supporters zelf ook al jaren, doen we ook lekker aan mij, waardoor mensen zoals jouw altijd weer over de zeik gaan.quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:47 schreef F1Bas het volgende:
Ajax A1 6-1 gewonnen en ze staan nu weer bovenaan.
Netjes. Hopelijk een voorteken voor morgenquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:47 schreef F1Bas het volgende:
Ajax A1 6-1 gewonnen en ze staan nu weer bovenaan.
Ik had verwacht dat je het niet eens zou zijn met het cadeau van Trabelsiquote:
Nou, vind ik niet raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 13:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vond het zo schattig om te lezen dat Rosenberg en die andere Griek niet bang waren om de concurrentie aan te gaan met Huntelaar in de spits
Moet gewoon het hele seizoen samen met Babel in de spits in een mooie 4-4-2.quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:25 schreef Radegast het volgende:
Morgen hopelijk weer eens Charisteas in de spits, die speelde vorig seizoen thuis tegen RKC prima.
quote:Ajax heeft zich na een matig Europees seizoen vorig jaar weer goed hersteld. De Amsterdammers klimmen naar de 28ste plaats op de wereld ranglijst. Dit natuurlijk alles omdat Ajax is naar de tweede ronde.
Vorig seizoen was Ajax bijna uit de top 100 verdwenen en dat kan toch niet als topclub.
PSV blijft op plaats 13 steken en AZ daalt iets maar nog steeds knap op de 19de plaats.
Als Ajax door weet te komen in de Champions League kan het de top 20 in komen. Laten we het hopen!
Idd, maar het staat leuk als je ergens bovenin staatquote:
Anders kunnen we in de UEFA-cup nog puntjes pakkenquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:26 schreef twi het volgende:
Volgend jaar weer lekker loten en we zitten zo weer in de top 15.
Blessuresquote:Op zaterdag 3 december 2005 20:32 schreef Houniet het volgende:
Ik dacht even te kijken of RKC nog geblesseerden heeft, maar wat een kut site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |