Die zal daar denk ik zitten ivm. het opzetten van een Lituaanse Luchtmacht aangezien dat land dat nog niet heeft. De site van Min.Def zegt daar niets over btw.quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:48 schreef got.rice het volgende:
wat doet die eene militiar in litouwen?
't Zal niet vaak gebeuren maar daar ben ik het met je eens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Typisch Nederlands gezever inderdaad. Waar oorlog is, wordt geschoten. Als je dan mensen die je daar zelf heen hebt gestuurd gaat vervolgen omdat ze hebben geschoten dan kun je ze echt beter thuislaten. Maar da's mijn mening.
hij heeft helemaal geen punt hij kletst uit zijn nek, in 50 jaar vredesmissies en daarbij is in die jaren met alle kalibers geschoten van 7.62 mm tot TOW en van mk82 bommen tot 120 mm granatenquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
StefanP heeft wel een punt. Nederland wil overal bij zijn (wat op zich goed is), maar zo gauw als een Nederlandse soldaat een schot lost is het land te klein en wil het OM de beste man zelfs gaan veroordelen nadat hij uitgebreid door het slijk is gehaald. Zie Erik O.
helemaal niet typisch Nederlands, vrijwel elk land dat in Irak heeft gezeten heeft dit soort zaken gehad van de Britten tot de Amerikanen en de Australiersquote:Op zaterdag 3 december 2005 05:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Typisch Nederlands gezever inderdaad. Waar oorlog is, wordt geschoten. Als je dan mensen die je daar zelf heen hebt gestuurd gaat vervolgen omdat ze hebben geschoten dan kun je ze echt beter thuislaten. Maar da's mijn mening.
Recent is Erik O. toch echt voor het gerecht gesleept vanwege een schot op een plunderaar. Als het zo moet, dan kun je echt beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij heeft helemaal geen punt hij kletst uit zijn nek, in 50 jaar vredesmissies en daarbij is in die jaren met alle kalibers geschoten van 7.62 mm tot TOW en van mk82 bommen tot 120 mm granaten
dus doe nu niet alsof elke militair die schiet aangeklaagd wordt aub
0 dus Erik O. is de enige die geschoten heeft tijdens die recente missie?quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Recent is Erik O. toch echt voor het gerecht gesleept vanwege een schot op een plunderaar. Als het zo moet, dan kun je echt beter thuisblijven.
Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat hij door het slijk gehaald is en dat men heeft gepoogd hem achter de tralies te krijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
0 dus Erik O. is de enige die geschoten heeft tijdens die recente missie?
dat is idd triest ja maar nogmaals laten we niet doen alsof dit bij elk schietincident is gebeurt want dat is pure onzin.quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg wel dat hij door het slijk gehaald is en dat men heeft gepoogd hem achter de tralies te krijgen.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 05:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
StefanP heeft wel een punt. Nederland wil overal bij zijn (wat op zich goed is), maar zo gauw als een Nederlandse soldaat een schot lost is het land te klein en wil het OM de beste man zelfs gaan veroordelen nadat hij uitgebreid door het slijk is gehaald. Zie Erik O.
Maar het gebeurt wel. Als je op belachelijke gronden door het slijk wordt gehaald nadat je prima je werk hebt gedaan in Irak.... Dat vind ik toch een hele slechte zaak. Dan kun je echt beter thuisblijven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is idd triest ja maar nogmaals laten we niet doen alsof dit bij elk schietincident is gebeurt want dat is pure onzin.
Het land was ook te klein nadat Erik O. dat schot had gelost.quote:
het is in 50 jaar welgeteld 1x gebeurt ja laten we daar aub niet meer waarde aanhechten dan het heeft zegquote:Op zaterdag 3 december 2005 07:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar het gebeurt wel. Als je op belachelijke gronden door het slijk wordt gehaald nadat je prima je werk hebt gedaan in Irak.... Dat vind ik toch een hele slechte zaak. Dan kun je echt beter thuisblijven.
Het is anders wel recent gebeurt en het gebeurt dus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is in 50 jaar welgeteld 1x gebeurt ja laten we daar aub niet meer waarde aanhechten dan het heeft zeg
daarvoor waren er ook al schietincidenten en hoorde je er niemand over, de man werd verdacht van het pzettelijk doodschieten van een Irakese burger logisch dat mensen daar raar van staan te kijken ... als die het daadwerkelijk gedaan had dan hadden ze hem van mij ook in een hele diepe put mogen smijten.quote:Op zaterdag 3 december 2005 07:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het land was ook te klein nadat Erik O. dat schot had gelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |