quote:op vrijdag 9 december 2005 16:46 schreef chriz2k het volgende:
smerig.
eeuh het is zelf ook een ze hoorquote:op zondag 11 december 2005 23:56 schreef relneger18 het volgende:
steek je lul ertussen terwijl ze aan het zoenen zijn
oh dan zou ik zeggen , doe gezellig meequote:op maandag 12 december 2005 00:17 schreef tinusmen het volgende:
[..]
eeuh het is zelf ook een ze hoor![]()
dus als je niet feest e.d. ben je een saaie huismusquote:op zaterdag 3 december 2005 12:36 schreef dady het volgende:
[..] dit gaat wel over toffe wijven, die van feesten en dergelijke houden geen saaie huismussen ee.
ja ,..quote:op maandag 12 december 2005 08:45 schreef cybertim het volgende:
[..]
dus als je niet feest e.d. ben je een saaie huismus![]()
weet het wel cker,..quote:denk dat de issue vooral ligt bij de ts ze extreme zwart-wit kijk op de wereld.
en was ze ook op jou en zijn jullie nu happy in lovequote:op maandag 12 december 2005 13:08 schreef foxxy het volgende:
ik was verliefd op mijn beste vriendin en toen ik dat vertelde, ging ze er heel goed mee om. zou de ts een voorbeeld aan kunnen nemen. als snap ik dat het wat moeilijker is als je 14 bent.
nee hoorquote:op maandag 12 december 2005 14:34 schreef tinusmen het volgende:
[..]
en was ze ook op jou en zijn jullie nu happy in love![]()
![]()
kom op zeg!quote:op vrijdag 2 december 2005 16:56 schreef charmed-more het volgende:
help! ik ben erachter gekomen dat m'n beste vriendin waar ik jaren al mee omga lesbie is, oke vandaag toen de gym was afgelopen stond ze in gang met een meisje te zoenenik durf haar nu niet meer aan te kijken omdat ze dat heeft geheim gehouden
hoe kan ik er het beste mee omgaan
![]()
een zwerver heeft geen huis en feest ook niet, dus je kan niet alles over 1 kam scheren.quote:
volgende keer dan maar wat beter nadenken voordat je zulke conclusies trekt....quote:op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef charmed-more het volgende:
jaja nu weet ik het wel, dat jullie vinden dat ik me aanstelvergeet gewoon wat ik heb gezegd. ik weet al waarom ze dat meisje had gezoend...... ach het boeit me nu ook niet meer
![]()
omdat ze dat geil vindtquote:op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef charmed-more het volgende:
ik weet al waarom ze dat meisje had gezoend......
ze is niet de enige ,..quote:
waarom dan?quote:op dinsdag 13 december 2005 17:01 schreef charmed-more het volgende:
jaja nu weet ik het wel, dat jullie vinden dat ik me aanstelvergeet gewoon wat ik heb gezegd. ik weet al waarom ze dat meisje had gezoend...... ach het boeit me nu ook niet meer
![]()
offtopic: nee, hoe kom je daar nou bij?quote:op woensdag 14 december 2005 18:10 schreef wat het volgende:
offtopic: werk jij bij frisia financieringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |