Maar er zitten enkelingen tussenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Schele/gele dwergkonijnen met zelden mooie tieten
Kerstquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:46 schreef Janetje het volgende:
[..]Jeej, dit jaar net als vorig jaar een kerstverhalen wedstrijd..
Ga ik daar maar mee beginnen..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kerst, en al helemaal verhalen, behalve als ze erotisch zijn, dat is wel weer tof
hmmmm, iets over gezellig diner met je familie in het grote huis van je opa en oma... vriendin mee, palen in de badkamer ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]Verhalen die vorig jaar wonnen gingen allemaal over bejaarden...
Alsjeblieft.. bedenk daar nu zelf maar een erotisch tintje aan.
lemonparty.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:53 schreef Janetje het volgende:
[..]Verhalen die vorig jaar wonnen gingen allemaal over bejaarden...
Alsjeblieft.. bedenk daar nu zelf maar een erotisch tintje aan.
Moet je niet gaan voortrekken in de wcquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hmmmm, iets over gezellig diner met je familie in het grote huis van je opa en oma... vriendin mee, palen in de badkamer ofzo
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet je niet gaan voortrekken in de wc
Ik mijn vriendin gaan palen in het huis van mijn opa en oma... tof.. lesbische scenes.. .quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
hmmmm, iets over gezellig diner met je familie in het grote huis van je opa en oma... vriendin mee, palen in de badkamer ofzo
quote:
Whehehehe.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet je niet gaan voortrekken in de wc
"Opa, oma, dit is C... Ik ken hem via internet, schattig he!"quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik mijn vriendin gaan palen in het huis van mijn opa en oma... tof.. lesbische scenes.. .
[..]ga dood ofzo..
Afgezien dat ik geen opa meer heb....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"Opa, oma, dit is C... Ik ken hem via internet, schattig he!"
Trouwens, ik wou minder gaan doodwensen, maar deel je gedachtes J

Nee.quote:
Didn't know that......quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
Afgezien dat ik geen opa meer heb.... [afbeelding]Martijn.. ga ook eens dood..
Naja.. dan niet..quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. dan niet..Was ook maar een vrije suggestie hoor..
[..]Kan je niet weten..
Wanneer ik naar bed ga zal ik proberne niet meer op te staan voor je, kan niks beloven though...quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. dan niet..Was ook maar een vrije suggestie hoor..
Je bent een schát..quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wanneer ik naar bed ga zal ik proberne niet meer op te staan voor je, kan niks beloven though...
Woon jij ook in deze havenstad? Ik woon hier trouwens al heel m'n leven.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bent een schát..
Sinds wanneer woont tegenwoordig iedereen bij Rotterdam in de buurt zeg? Ik wil wel een beetje exclusiviteit met mijn thuishaven
Neuh.. kwartiertje ervandaan met de auto..quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Woon jij ook in deze havenstad? Ik woon hier trouwens al heel m'n leven..
En je studeerd helemaal in Limburg?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. kwartiertje ervandaan met de auto..
Hmm.. woon er een jaartje of 17
Jup.. heulemaal in het verre zuiden..quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En je studeerd helemaal in Limburg?
spreken ze een ander dialect 1337speak?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, Schotse meisjes zijn verwarrend. V erwarrender dan Nederlandse meisjes.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:22 schreef Janetje het volgende:Bij gebrek aan inspiratie is het niet erg zinvol om te F5'en op een wordspagina...
Nee, dronken, en ik cam met ze.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
spreken ze een ander dialect 1337speak?
Dan zijn alle vrouwen verwarrend.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, dronken, en ik cam met ze..
Ze typen telkens naast de toetsen enzo, en dan met van die schotse woorden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan zijn alle vrouwen verwarrend.
Mjah F5-en op een saai sc topic is ook beetje kansloos, ik ga slapen....quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]en ik denken dat F5-en op msn erg was
Ik kwam vandaag een foto van jou in een bench tegen in mijn docsquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Litso!
Ik drink hier bier en zit te cammen met 2 schotse chicks. Geen sociaal leven dus.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:48 schreef Janetje het volgende:
Godsamme.. hier is ook niet veel te beleven he..
Bah.. mensen die een sociaal leven kweken..
En zo hóórt het ook..quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik drink hier bier en zit te cammen met 2 schotse chicks. Geen sociaal leven dus.
quote:
Brave pc-fr34k... brave pc-fr34kquote:
Beter dan een terugval..quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:53 schreef the900 het volgende:
ik viel weer even weg.
HOFDR! Zetten ze hun cam uit!quote:
Dat is een nieuw soort broodje voor nerds?quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Dan gaat mijn cam ook uit he.. Een beetje m'n bandwich verspillen!
.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is een nieuw soort broodje voor nerds?
En dat om 2 uur he..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |