Jij komt daar aan, gelijk de stank van knoflook en hij met een bijbel in de ene hand en een staak in de anderequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, echter wou de pastoor wel eensch met mij praten
Oeh vet. Hoe ging dat? Of heb je deze kans niet benut?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:41 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, echter wou de pastoor wel eensch met mij praten
Dat was de achterliggende gedachte, mijnheer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Aandoenlijk, vrij triest.... zo kan je het beter noemen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Jij komt daar aan, gelijk de stank van knoflook en hij met een bijbel in de ene hand en een staak in de andere
Mooi, zulks diepgaande post had ik niet van je verwacht, doch zal ik voortaan met meer dubbelzinnigheid naar je posts kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef moomphs het volgende:
[..]
Dat was de achterliggende gedachte, mijnheer.
Dat klinkt als de 2 johovagetuige die hier laatst voor de deur stondenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:44 schreef DeLeider het volgende:
[..]Ik stond op een zomerse zondag buiten in een spijkerbroek de auto van m'n vader leeg te halen ofzo en hij begon dat het licht van God op mij zou schijnen en mijn innerlijke conflicten weg zou nemen ofzo
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:46 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat klinkt als de 2 johovagetuige die hier laatst voor de deur stonden
Mooi, bijna net zo mooi als dat ding dat heel erg mooi is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Mooi, zulks diepgaande post had ik niet van je verwacht, doch zal ik voortaan met meer dubbelzinnigheid naar je posts kijken.
Jeweettoch, kkspang enzoquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef moomphs het volgende:
[..]
Mooi, bijna net zo mooi als dat ding dat heel erg mooi is.
Wat vind jij er van dat god binnenkort de zaak weer in eigen handen neemt en de wereld zal gaan verbeteren?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"Neen dank je, je denkt mijn innerlijke conflicten te kennen..... Maar hetgeen jij weet is slechts een fractie van wat er speelt"
"Dat vind ik maar een matige grap!@@!!@!EEEN!!TWWE!!!!!"quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Wat vind jij er van dat god binnenkort de zaak weer in eigen handen neemt en de wereld zal gaan verbeteren?
En vervolgens 50 cent naar dat mens gooien, de bijbel uit haar handen rukken en er op gaan stampenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
"Dat vind ik maar een matige grap!@@!!@!EEEN!!TWWE!!!!!"
Dat zou helemaal geweldig zijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:54 schreef Zebbie het volgende:
[..]
En vervolgens 50 cent naar dat mens gooien, de bijbel uit haar handen rukken en er op gaan stampen
En dan mij een nerd noemen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zou helemaal geweldig zijn, overigens heb ik welleens zoals boven gereageerd aan tafel, tegen m'n vader die lompe grapjes zat te maken... "HAAHAHAHAHAHA!!!@!EEEN!!TWWEE!!!"
"uuh, sorry, internethumor pa"
Ik heb er wel voor gezord dat ze een tijdje wegblijvenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zou helemaal geweldig zijn, overigens heb ik welleens zoals boven gereageerd aan tafel, tegen m'n vader die lompe grapjes zat te maken... "HAAHAHAHAHAHA!!!@!EEEN!!TWWEE!!!"
"uuh, sorry, internethumor pa"
Conjo... dit is forumhumor, m'n pa weet niet eensch hoe een pc eruit ziet, CtrlAltDelete is gewoon triest... net als PurePwnagequote:
God is almachtig toch? "jahquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:04 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb er wel voor gezord dat ze een tijdje wegblijven
Gewoon zo serieus doorlullen dat ze zelf ook niet meer weten waarom ze uberhaupt in de bijbel geloven
Er is zo veel waar je ze op af kan schieten
Je komt te vaak in Rotterdam, je begint buitenlands te schelden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:05 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Conjo... dit is forumhumor, m'n pa weet niet eensch hoe een pc eruit ziet, CtrlAltDelete is gewoon triest... net als PurePwnage
"Hoe weten jullie dan dat hij binnenkort zal komen om alles te veranderen"quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
God is almachtig toch? "jah"
Ok this is the deal.... Als hij een steen kan fixen die zo zwaar is dat ie um niet op kan tillen, geloof ik in god en bewijst dat gelijk dat ie niet almachtig is.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je komt te vaak in Rotterdam, je begint buitenlands te schelden.. En forumhumor is even nerdy als gamerhumor.
*Onthoudtquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:11 schreef Zebbie het volgende:
[..]
"Hoe weten jullie dan dat hij binnenkort zal komen om alles te veranderen"
*vrouw zoekt op in bijbel en ziet iets staan als "god zal binnenkort het heft weer in handen nemen"*
"Hoe lang geleden denkt u dat de bijbel geschreven is?"
"Duizenden jaren geleden"
"Toen was het dus ook al binnenkort?"
"Eh... ja... (en toen een lulverhaal over dat er nu oorlog is en toen niet ofzo"
Misschien een potentieel goed topicquote:
Ik heb jarenlang in Pendrecht gewoont en met m'n vingers in de knoop gezeten...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:12 schreef DeLeider het volgende:
[..]Neen ik heb te lang bij zulks een gasten in de klas gezeten... maaruhm, gamershumor is toch wel triester dan forumhumor.
Dat was een keer gast.... Mjah dat conjo enzo, dat is meer een persiflage op antilianen dan dat ik echt zo praat, hoewel ik wel die gasten redelijk versta als ze op de hoek van de straat staanquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Pendrecht gewoont en met m'n vingers in de knoop gezeten.... Ik praat toch ook niet zo. Ik merk wel dat als ik een keer bij wat Antilianen ben ik het wel snel overneem, freakin' irritant.
Dan krijg je ook van die standaard opmerkingen als, huhquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:18 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Misschien een potentieel goed topic
De vriend van m'n zus is Antiliaan. Maar hij is chill want hij rookt wiet en zo kan ik vaak meesmoken. Bespaart geld enzo.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat was een keer gast.... Mjah dat conjo enzo, dat is meer een persiflage op antilianen dan dat ik echt zo praat, hoewel ik wel die gasten redelijk versta als ze op de hoek van de straat staan
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
De vriend van m'n zus is Antiliaan. Maar hij is chill want hij rookt wiet en zo kan ik vaak meesmoken. Bespaart geld enzo..
quote:
Ja, er zijn er altijd een paar die het verpesten...quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:22 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dan krijg je ook van die standaard opmerkingen als, huhhet licht doet het nog hoor
Depends, als het een lekker wijf is. Mijn voorkeur gaat wel uit naar blank maar het boeit me voor de rest niet. Verder heb ik er geen problemen mee als anderen met elkaar willen nuecken als ze van een verschillend ras zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Wat!? zou jij wel een negerin nuecken dan![]()
Don't get me wrong, ik vind Turkse pizza het lekkerste dat er is, en shoarma eet ik 2 keer per week, maar ik ben gewoon nog NOOIT een lekker wijf tegen gekomen uit een ander werelddeel....quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Depends, als het een lekker wijf is. Mijn voorkeur gaat wel uit naar blank maar het boeit me voor de rest niet. Verder heb ik er geen problemen mee als anderen met elkaar willen nuecken als ze van een verschillend ras zijn.
Amerikaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Don't get me wrong, ik vind Turkse pizza het lekkerste dat er is, en shoarma eet ik 2 keer per week, maar ik ben gewoon nog NOOIT een lekker wijf tegen gekomen uit een ander werelddeel....
Daar dacht ik dus net te laat aan, maar je begrijpt wat ik bedoelquote:
Dat is gewoon smaak he, ik heb ook liever blank maar ik vind het niet erg als iemand anders valt op buitenlanders. Het valt me trouwens wel op dat er meer meiden zijn die op buitenlanders vallen dan jongens. En Nederlanders vallen minder snel op een buitenlander dan een buitenlander op een Nederlander.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Don't get me wrong, ik vind Turkse pizza het lekkerste dat er is, en shoarma eet ik 2 keer per week, maar ik ben gewoon nog NOOIT een lekker wijf tegen gekomen uit een ander werelddeel....
Mis je hem?quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef Janetje het volgende:
Bah wat een saaie avond..
Azie zie je ook nog wel eens wat leuks tussenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Daar dacht ik dus net te laat aan, maar je begrijpt wat ik bedoel
Vertel, oh laat eigenlijk ook maar, het was saai.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:37 schreef Janetje het volgende:
Bah wat een saaie avond..
Ik wou eerst vragen: wie?quote:
Asian school girls.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:38 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Azie zie je ook nog wel eens wat leuks tussen![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik wou eerst vragen: wie?
Maar ja.. het is inderdaad vervelend dat Hans er niet is vanavond..
*tuut tuut tuut tuut tuut*quote:
Ja lach me maar uit hoor..quote:
Het geeft niet hoor J, het is wel schattig hihihihihiquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het geeft niet hoor J, het is wel schattig hihihihihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |