En wát voor bakkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
houd je bek hoer! Niemand kent geervliet.....er is welgeteld 1 FUCKING bakker....
Ik ken het.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
[..]
houd je bek hoer! Niemand kent geervliet.....er is welgeteld 1 FUCKING bakker....
Ja, ik hou ook wel van droge humor, maar allebei is niet echt mijn stijl.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Welk van de 2? Ik hou wel van die droge humor..
Echt zo'n goor mannetje is het ookquote:
Vrijdagavond, starting NOW.quote:
Argh..... het heeft geen nut, ik ben verlorenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrijdagavond, starting NOW.
Maak hem wel goed he, ik pak alvast de popcorn..
Mên, neem anders zo'n I love rellûh avatar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Vrijdagavond, starting NOW.
Maak hem wel goed he, ik pak alvast de popcorn..
Tis dat ik bier heb, want anders.... zou ik niet voor mezelf instaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Argh..... het heeft geen nut, ik ben verloren
Het staat op de kaart!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:17 schreef DeLeider het volgende:
quote:
Ja dat heb ik ook tegen hem gezegd!quote:
Neh.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef moomphs het volgende:
[..]
Mên, neem anders zo'n I love rellûh avatar..
Het is een vrouw.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook tegen hem gezegd!
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neh.
[afbeelding]
Deze past wel bij BeF..
Wezep zelfs in best grote lettersquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:24 schreef moomphs het volgende:
Ja, maar Wezep ook, dus dat zegt vrij weinig..
Deze past wel bij jouquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:26 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neh.
[afbeelding]
Deze past wel bij BeF..
Dat zou je niet zeggenquote:
Kenmerkend voor kleine dorpjes is toch dat het volk aldaar vrij dom is, (ik ben in een middelgrote stad geboren en woon hier 3quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:28 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ja, dat is gebeurd onder dwang van de plaatselijke hooligans.
Je bedoeld bij jullie kijkend naar de comics die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:27 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Deze past wel bij jou
[afbeelding]
Soms hebben ze plaatselijke traditiesquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kenmerkend voor kleine dorpjes is toch dat het volk aldaar vrij dom is, (ik ben in een middelgrote stad geboren en woon hier 3jaar...)
En dat is in de grotere steden niet zo? Mên, dat is echt zó'n bullshit.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:30 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Kenmerkend voor kleine dorpjes is toch dat het volk aldaar vrij dom is, (ik ben in een middelgrote stad geboren en woon hier 3jaar...)
Tssk, allemaal Ajax daarquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:28 schreef moomphs het volgende:
Ja, dat is gebeurd onder dwang van de plaatselijke hooligans.
Nee serieus!! Er wonen op mij na alleen maar mongolen in dit dorp..... Van die mensen die zomaar tegen je aan gaan lopen ouwehoeren over hun hondje ofzo. Like I give a fuck.. en dat is in een middelgrote tot grote stad heuls niet zoquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef moomphs het volgende:
[..]
En dat is in de grotere steden niet zo? Mên, dat is echt zó'n bullshit..
Nee jij kijkend naar wel grappige dingen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je bedoeld bij jullie kijkend naar de comics die ik leuk vind..
Ach, in verhouding zal het vast wel zo zijn dat er procentueel gezien meer freaks wonen in dorpen dan in steden. Maar als je gaat kijken naar de áántallen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee serieus!! Er wonen op mij na alleen maar mongolen in dit dorp..... Van die mensen die zomaar tegen je aan gaan lopen ouwehoeren over hun hondje ofzo. Like I give a fuck.. en dat is in een middelgrote tot grote stad heuls niet zo
Hey, niet zo schelden jij!quote:
Dat valt hier dan wel weer mee behalve dat je er niet hoort als je hier niet geboren bent (goh wat jammer nouquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Soms hebben ze plaatselijke tradities
Zo hebben ze mij een keer tot m'n heupen in de bagger gezet en zo de nacht laten staan
Misschien mochten ze me gewoon niet
Mijn god. Zo'n opmerking hoef je maar een keer te maken hier, en je hebt het hele dorp achter je aan.quote:
Ow zo lust ik er nog wel een paarquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ach, in verhouding zal het vast wel zo zijn dat er procentueel gezien meer freaks wonen in dorpen dan in steden. Maar als je gaat kijken naar de áántallen.
Ja duh..... mjah das niet zo raar als je een plaatsje met 2000 inwoners vergelijkt met een stad van 80000 inwonersquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef moomphs het volgende:
[..]
Ach, in verhouding zal het vast wel zo zijn dat er procentueel gezien meer freaks wonen in dorpen dan in steden. Maar als je gaat kijken naar de áántallen.
Nee, maar het heeft dus vrij weinig te zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:37 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja duh..... mjah das niet zo raar als je een plaatsje met 2000 inwoners vergelijkt met een stad van 80000 inwoners
Het gevoel dat iedereen een mongool is heb je wel sneller in zo'n dorpje....quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:39 schreef moomphs het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft dus vrij weinig te zeggen..
Zal wel iets met de geschiedenis te maken hebben. Dat de lelijke mensen niet binnen de stadsmuur mochten komen ofzo.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:38 schreef DeLeider het volgende:
En En En!!! ik werk bij een veerverbinding (met zo'n boot jeweettoch) en aan de andere kant van het water wonen echt alleen maar lelijke incest kinderen.. niet te geloven toch hoe streekgebonden dat is
Neem ik toch wat hools mee uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef moomphs het volgende:
[..]
Mijn god. Zo'n opmerking hoef je maar een keer te maken hier, en je hebt het hele dorp achter je aan..
Hebben ze ook wel eens daadwerkelijk een maagd aan een paal buiten de stad gebonden in de hoop je zo tevreden te stellen, zodat je weg zou gaan?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat valt hier dan wel weer mee behalve dat je er niet hoort als je hier niet geboren bent (goh wat jammer nou) en denken dat ik elke avond zodra de zon onder gaat m'n doodskist uitstap om maagdenbloed te drinken.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:39 schreef moomphs het volgende:
[..]
Zal wel iets met de geschiedenis te maken hebben. Dat de lelijke mensen niet binnen de stadsmuur mochten komen ofzo..
Rellûh!11quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Neem ik toch wat hools mee uit Rotterdam..
Neen, echter wou de pastoor wel eensch met mij pratenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hebben ze ook wel eens daadwerkelijk een maagd aan een paal buiten de stad gebonden in de hoop je zo tevreden te stellen, zodat je weg zou gaan?
Ach wat schattig...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat wordt lachen, een aantal collega's komen daar vandaan en zijn trots op hun zogenaamde afkomst
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |