SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Volgens mij is er al een hint gegeven over de regenboog. Maar eentje dan:Dat idee had ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daarmee ben ik er nog niet
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat is niet de oplossing (ik krijg dan het "Cute, but WRONG!" scherm). Ik nu echt geen idee in welke richting ik moet denken.
Dat is wat ik al een uur doe, maar ik zie nog steeds geen link. Wat moet de seinende figuur dan voorstellen? En waarom heeft hij een onbelangrijke baan? Het heeft dus niets metquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:19 schreef SigmundFreud het volgende:
Kijk bij 67 eens goed naar de seinende figuur, en combineer dat eens met de titel en je 'oplossing'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef SigmundFreud het volgende:
Neen, niets.Ik heb 'm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook flink moeten googelen, want sommige van de uitdrukkingen kwamen me ook niet echt bekend voor.
Hoho, ik zit nog steeds te tobben over 60 hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef SigmundFreud het volgende:
Tja, alle tips voor 60 zijn wel vergeven nu. Check hierboven. Kwinten kwam er ook uit (hij is ook niet zo heel moeilijk, maar dat zijn ze achteraf allemaal niet).
Ik zit zelf een beetje vast bij 90. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door kwintenstraler op 03-12-2005 11:56:33 ]When in panic or in doubt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie heefte r nog een hint![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
nee hoor, af en toe voel ik me ook ontzettend dom als ik weer ergens vast blijf zitten waar de rest geen moeite mee schijnt te hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef Kloot-Jan het volgende:
Hoe kunnen jullie dit allemaal? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef dutchdevil het volgende:
ja, en daar zit dus mijn probleem. ik snap niet wat ik daarme moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou trouwens wel een hintje kunnen gebruiken voor level 75 (What time is it?)edit: laat maar, kreeg nog een ingeving..
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door kwintenstraler op 03-12-2005 20:50:03 ]When in panic or in doubt:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:44 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou trouwens wel een hintje kunnen gebruiken voor level 75 (What time is it?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef dutchdevil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, hoe verder je met de puzzels komt, hoe meer je in de trant van de puzzels begint te denken, en dan kom je wel steeds verder. Op een gegeven moment ken je de meeste trucjes om tot een oplossing te komen, en dan denk je vaak eerder in de goede richtingedit: en veel Googlen, dat is vaak echt nodig
Ken je nopron?quote:Op zaterdag 3 december 2005 21:07 schreef dutchdevil het volgende:
I know, hiervoor veel van dit soort puzzels gedaan (ATWGR, Hoe Heet Het, Mzsteriax).
zoiets jaquote:Op zondag 4 december 2005 18:23 schreef miki het volgende:
Wat is nu precies de bedoeling van dit spel? Dat je aan de hand van cryptische beschrijvingen/plaatjes iets raad?
Jep.quote:Op zondag 4 december 2005 19:08 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
nopron? nee, dat zegt me niets. Ook zo'n soort puzzel?
Yep die ja... de afkorting van dat leuke plaatstje. Op wikipedia kwamen er nog een aantal veelgebruikte afkortingen naar voren en verder heb ik het woord elke keer met een karakter verlengt: niets...quote:Op zondag 4 december 2005 18:18 schreef dutchdevil het volgende:
afkortingen? level 6 is toch met dat kaartje waar je hetgeen moet vinden wat onder de zwarte balk staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
ik heb even gekeken. Ik wist de naam blijkbaar niet maar kende het al wel.quote:Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Kloot-Jan het volgende:
[..]
Jep.
http://www.deathball.net/notpron/notpron.htm
Zelfs dat had ik geprobeerdquote:Op zondag 4 december 2005 22:17 schreef kwintenstraler het volgende:
Level 6 hoef je geen afkorting te geven, dat moet gewoon voluit....
heb je al met google lopen zoeken op dingen die er al wel staan? dan vind je hem echt vanzelf wel.quote:
Heb je gelezen wat er in de statusbalk staat? gebruik dat eens in combinatie met google.quote:Op zondag 4 december 2005 23:51 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zie gewoon niet wie die persoon is in level 3!
quote:Op zondag 4 december 2005 23:42 schreef dutchdevil het volgende:
ik dacht ook dat 'ie niet zo moeilijk was.Je doet het goed. Kijk nou nog eens goed naar je oplossing...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 15:38 schreef djayzz het volgende:
Ik weet niet wat er bedoeld wordt met level 53.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
kwenie hoor
ik kom dus niet! uit 45.. help me!![]()
zie t eerste topic..staat wel wat je zoekt..quote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef p-etr-a het volgende:
Iemand enig idee voor level 6? Ik kan wel een paar namen vinden voor llanfairblablabla maar dat werkt allemaal niet, en kaartjes van holy island leveren ook niets op.
quote:Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef bREINaald het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
kwenie hoor
ik kom dus niet! uit 45.. help me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
als het echt niet lukt staat het antwoord in 1e topic...quote:Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef p-etr-a het volgende:
Iemand enig idee voor level 6? Ik kan wel een paar namen vinden voor llanfairblablabla maar dat werkt allemaal niet, en kaartjes van holy island leveren ook niets op.
nog nie.. zover ben k ook nog nie.quote:Op maandag 5 december 2005 16:35 schreef djayzz het volgende:
Iemand Hints voor 53?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef Agiath het volgende:
Iemand hints voor level 37? Met die Us staten enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef JosvG het volgende:
Ik zit nu vast bij 65, het letterrek met de coordinaten ofzo... Ik krijg de meest vage woorden maar google/babelfish kent ze geen van allen
quote:Op maandag 5 december 2005 19:05 schreef djayzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:10 schreef JosvG het volgende:
[..]Daar was ik al achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef djayzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit nog steeds vast op 90. Veel boze verhalen op internet over dat level, heb wat hulp gehad van een Amerikaan(se), maar het blijft lastig. Help!Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar was ik al achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With only two tools, you can fix everything:
quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
*over die statenAh bedankt, ik heb em nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Invult bij 37 ga je naar 38...
Maar als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Invult in 37 ga je gelijk naar 39![]()
Ik dacht het al, die hint van djayzz, het zat me al niet lekker, ik dacht ik vul het gewoon in, en kijk hahaBuy it, use it, break it, fix it,
quote:Op maandag 5 december 2005 19:39 schreef Agiath het volgende:
Wtf?
Als jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Invult bij 37 ga je naar 38...
Maar als jeHet spel werkt ook met een soort luikjes, als je een speciaal luikje (ander antwoord) invult kom je net een stapje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Invult in 37 ga je gelijk naar 39![]()
Ik dacht het al, die hint van djayzz, het zat me al niet lekker, ik dacht ik vul het gewoon in, en kijk hahaVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef Agiath het volgende:
Oke level 40, hintje graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 19:58 schreef Agiath het volgende:
Oke level 40, hintje graagJe zit er heel erg dichtbij, het is één woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef djayzz het volgende:
Maar het antwoord van 38 is toch nietDat is inderdaad wel vreemd ja, daar had ik nog niet op geletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[ Bericht 11% gewijzigd door p-etr-a op 05-12-2005 20:29:21 ]
Even het probleem laten liggen wil nog wel eens helpen. Liever geen spoilers trouwens (maar de meesten zijn 44 nu wel voorbij volgens mij).quote:Op maandag 5 december 2005 20:13 schreef p-etr-a het volgende:
Woops laat maar, ik heb 'm!
Nou Sigmund, ik ben eindelijk ook bij level 90 aangeland. Eens kijken of ik een beetje geluk heb hierquote:Op maandag 5 december 2005 19:29 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik zit nog steeds vast op 90. Veel boze verhalen op internet over dat level, heb wat hulp gehad van een Amerikaan(se), maar het blijft lastig. Help!
Ik had niet echt door dat ik op z'n goed spoor zat, maar zal 'm nu even in spoiler tags zetten.quote:Op maandag 5 december 2005 20:24 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Even het probleem laten liggen wil nog wel eens helpen. Liever geen spoilers trouwens (maar de meesten zijn 44 nu wel voorbij volgens mij).
quote:Op maandag 5 december 2005 20:42 schreef SigmundFreud het volgende:
kwinten: hij is heel eenvoudig, maar je moet het wel zien.Sigmund, heb hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Denk ook aan de titel, en zoals altijd is Google weer je vriend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het zo moeilijk met die wiskundige vragen!
Combineer wat je al gevonden hebt met het sleutelwoord uit de titel en gooi het in Googlequote:Op maandag 5 december 2005 20:50 schreef SigmundFreud het volgende:
Netjes hoor :-) Help me nog even wat verder op weg ajb, na 3 dagen staren ben ik murw geloof ik.
quote:Op maandag 5 december 2005 20:54 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Combineer wat je al gevonden hebt met het sleutelwoord uit de titel en gooi het in Google![]()
En denk aan de hint als je met je muis op het plaatje staat...![]()
p-etr-a : wat was 45 ook al weer?
Nee, de kaartjes liggen op en onder elkaar. Je moet dus van kaartje naar kaartje een level omhoog stappen of een level naar beneden. En als je achteraan begint is het makkelijkerquote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef p-etr-a het volgende:
Oh ik dacht dat dat veel figuurlijker was! Down --> maar als je dan weer up gaat, kom je terug bij de Start? Ik vind dit echt rottig om zo dom te moeten doen maar ik word er niet wijzer uit.
quote:Op maandag 5 december 2005 21:04 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik snap het echt niet -- ook Google geeft geen soelaas. Kun je nog iets meer vertellen?Aha, ik volg je denkwijze. MaarrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
Kwinten, bedankt. Geen wonder dat mensen deze _haten_. En hij is nog logisch ook, uiteindelijk (maar wel heel erg irritant). Je wil niet weten hoe vaak ik bijna het juiste antwoord heb gedaan (maar ja, het ging om een domain tenslotte). En door.quote:Op maandag 5 december 2005 21:08 schreef kwintenstraler het volgende:
Aha, ik volg je denkwijze. Maarrr
quote:Op maandag 5 december 2005 21:19 schreef p-etr-a het volgende:
Mogelijke SPOILER als je klikt:
http://img6.imageshack.us/my.php?image=totnutoe9bv.gif
Dit heb ik tot nu toe, daarna kan het niet meer met de volgorde down-up-down-up et cetera.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
quote:Op maandag 5 december 2005 21:30 schreef p-etr-a het volgende:
Gelukt! Geloof ik.
Wat is mijn volgende puzzeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 21:30 schreef p-etr-a het volgende:
Gelukt! Geloof ik.
Wat is mijn volgende puzzeltje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
welke was da ook al weer?quote:Op maandag 5 december 2005 21:38 schreef djayzz het volgende:
Iemand nog een hint voor level 53, ik zit er nu al anderhalve dag op en ik word er gek van. !!!
quote:Op maandag 5 december 2005 21:41 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
welke was da ook al weer?![]()
Thank God for Google met die wiskunde zooien op naar 92
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red mij!!!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 21:44 schreef djayzz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Red mij!!!
Jawel, na het rekenen (of Googlenquote:Op maandag 5 december 2005 21:57 schreef SigmundFreud het volgende:
kwinten: doet het plaatje (de bomen) er nog toe bij 91? Ik ga in ieder geval eens lekker rekenen.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:01 schreef djayzz het volgende:
Level 53Oooh ja, schiet me wat te binnen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:06 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Oooh ja, schiet me wat te binnen...Figured that one out,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Figured that one out,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel erg bedankt Kwintenstraler!!!
Op naar de volgende breinbrekerVroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Zo begon ik ookquote:Op maandag 5 december 2005 22:20 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zit nu bij level 50 en snap er niks van. Ik heb elk getal tussen 0 en 190 ingevoerd, het kan toch niet anders dan dat het hier bij zit?
quote:Op maandag 5 december 2005 22:20 schreef p-etr-a het volgende:
Ik zit nu bij level 50 en snap er niks van. Ik heb elk getal tussen 0 en 190 ingevoerd, het kan toch niet anders dan dat het hier bij zit?
Ik ben nu ook bij 93, maar toch bedanktquote:Op maandag 5 december 2005 22:35 schreef kwintenstraler het volgende:
Sigmund, heb je wel de som al kloppend? Er zijn programmaatjes voor op google
quote:Op maandag 5 december 2005 22:39 schreef Agiath het volgende:
Oke ik zit bij 42:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Zo, dus je bent al bij level tweeenveertig?quote:Op maandag 5 december 2005 22:39 schreef Agiath het volgende:
Oke ik zit bij 42:
quote:Op maandag 5 december 2005 22:39 schreef Agiath het volgende:
Oke ik zit bij 42:Welk level zit je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hihih, lachen om die hints hier!
Idd, als ie het nou nog niet door heeftquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Welk level zit je?![]()
Hihih, lachen om die hints hier!![]()
Hehe, heb hem eindelijk. En daar heb ik dan 3 dagen over gedaanquote:Op maandag 5 december 2005 07:52 schreef SigmundFreud het volgende:
[..]
Je doet het goed. Kijk nou nog eens goed naar je oplossing...
Ah, dat T-shirt, met die V-hals.quote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef p-etr-a het volgende:
Iemand die weet wat ik met 55 moet?
bone - turn - rated - tip - boat - ring - pod - curve - mail
colour of my x-men t-shirt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik fout?
Hoe ben jij uit de Xmen tshirt gekomen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef p-etr-a het volgende:
V-hals?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:15 schreef djayzz het volgende:
ok, en nu level 57SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ben nog aan het ploeteren bij 58 en ondertussen probeer ik wat werk te doen. Ik geloof dat mijn baas niet echt blij met me is.quote:
Dat is waar. maarja, we doen het er maar mee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:03 schreef p-etr-a het volgende:
Haha, nee, dat is inderdaad niet echt iets waar bazen doorgaans blij mee zijn (zelfde geldt voor fokken natuurlijk).
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:58 schreef djayzz het volgende:
Is dat een tijger met zonder poten ofzo?Het gaat niet over die serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welk spelletje slaat dit op?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:17 schreef p-etr-a het volgende:
Freud, heb jij enig idee nog van level 60? Met die regenboog?
Waar heb jij het in godsnaam over? ga een ander topic verzieken ofzo...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:20 schreef rwbrink het volgende:
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With only two tools, you can fix everything:
Als je nou gewoon eens de OP leest ipv het topic verzieken met domme opmerkingen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef rwbrink het volgende:
ik snap niet wat er is met die levels enzo waar gaat het over als iemand dat uitlegt kan ik ook OT lullen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef JosvG het volgende:
Level 69De laatste dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:37 schreef p-etr-a het volgende:
Oké ik heb tot nu toe dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zit goed, als je nou alvast even kijkt naar wat je nu heb zie je denk ik het antwoord al staan, het heeft iig met regenbogen te maken.With only two tools, you can fix everything:
Ik volg je op de voet, doch op een afstandje van een level.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:49 schreef p-etr-a het volgende:![]()
Gelukt! Eindelijk eindelijk eindelijk zag ik 't.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef p-etr-a het volgende:
Kwintenstraler, heb jij nog een goede tip voor level 64?Je zit op de goeie weg.... de muziek is ook belangrijk, en er is nog een jaartal te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben inmiddels weer met pen en papier bezig, dat werkt echt een stuk beter (al heb ik het antwoord nog niet) Tip:quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:42 schreef SigmundFreud het volgende:
Kwinten: nee ik zit nog vast op 94, hij is _echt_ moeilijk. Internet brengt je ook niet zo veel verder dus we zullen even moeten doorpuzzelen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:58 schreef p-etr-a het volgende:OMG hij is achteraf zoooo makkelijk. Bedankt!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breek ondertussen mijn hoofd over 97, dat is weer één van de cryptische/lastige
Als ik het omreken krijg ik een getal van 6 cijfers... Maar als ik het invul is het nog steeds fout...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef kwintenstraler het volgende:
Ja, en dat invullen...
Klopt het dat je vooral op het linkergedeelte bezig bent? Ik ben vanaf de finish gezien helemaal linksbuitenlangs gegaan... En vanaf de start naar beneden, en daar twee lusjes...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:35 schreef kwintenstraler het volgende:
Ik ben bang dat je toch ergens een foutje gemaakt moet hebben. Je komt inderdaad langs 20 kaarten en dan krijg je dacht ik een getal van 6 cijfers. And that's all...
En je begint en eindigt met een 1-kaart ...![]()
Dat klopt wel zo ongeveer. Misschien toch een schrijffoutje oid ?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:40 schreef teigan het volgende:
[..]
Klopt het dat je vooral op het linkergedeelte bezig bent? Ik ben vanaf de finish gezien helemaal linksbuitenlangs gegaan... En vanaf de start naar beneden, en daar twee lusjes...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun jij me op weg helpen met 98? Ik snap niet wat ik met de gevonden woorden moet doen (laat staan dat ik al die woorden weet, maar 4 heb ik er al).Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:41 schreef kwintenstraler het volgende:
Sigmund, die's een beetje cryptisch...
een beetje frengels als het ware![]()
Wat smelt er nou niet in je hand? En 4 en 12 moet je met een beetje zoeken wel kunnen vinden. En dan is het een kwestie van kwintens tip opvolgen.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:07 schreef Nikki het volgende:
Helpt niet, ik heb er foute antwoorden in en dus hoor ik het niet Ik mis 1,4,7 en 12. Vier heb ik twee mogelijkheden voor, maar die kloppen geen van twee geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ze bestaan alle 3, maar welke is de goede, en is er uberhaupt wel een de goede, en wat zou ik er daarna mee moeten doen...With only two tools, you can fix everything:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rust nemen? Ik weet het gewoon niet meer, ben hier al gisteren mee begonnen verdorie.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand een Hint?Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
dusssssquote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef kwintenstraler het volgende:
Het begin is niet van belang, het einde wel....![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
dusssssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk in het eerste topic over qwyzzlequote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik schaam mij diep maar ik zit in level 4 al te kutten
Een eikel (acorn) met een oorbel .. iemand een tip![]()
Leuk, daar werd gewoon het hele antwoord gegeven ipv een hintquote:Op donderdag 8 december 2005 14:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kijk in het eerste topic over qwyzzle
een piersing misschien zoek daar maar eensquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik schaam mij diep maar ik zit in level 4 al te kutten
Een eikel (acorn) met een oorbel .. iemand een tip![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With only two tools, you can fix everything:
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:46 schreef p-etr-a het volgende:
Als ik zoek op die spoiler en O-O=O, dan krijg ik allemaal cu2's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wat ik post is toch wel leuk
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:21 schreef JosvG het volgende:
Ik zit wederom vast, dit keer bij 85:Vraag is extra moeilijk voor nederlanders.. maar dit is t antwood:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En graag gedaan petra!
Alles wat ik post is toch wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |