SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:40 schreef SigmundFreud het volgende:
Volgens mij is er al een hint gegeven over de regenboog. Maar eentje dan:Dat idee had ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar daarmee ben ik er nog niet
When in panic or in doubt:
run in circles, scream and shout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar dat is niet de oplossing (ik krijg dan het "Cute, but WRONG!" scherm). Ik nu echt geen idee in welke richting ik moet denken.
Dat is wat ik al een uur doe, maar ik zie nog steeds geen link. Wat moet de seinende figuur dan voorstellen? En waarom heeft hij een onbelangrijke baan? Het heeft dus niets metquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:19 schreef SigmundFreud het volgende:
Kijk bij 67 eens goed naar de seinende figuur, en combineer dat eens met de titel en je 'oplossing'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:44 schreef SigmundFreud het volgende:
Neen, niets.Ik heb 'm!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook flink moeten googelen, want sommige van de uitdrukkingen kwamen me ook niet echt bekend voor.
Hoho, ik zit nog steeds te tobben over 60 hoorquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:26 schreef SigmundFreud het volgende:
Tja, alle tips voor 60 zijn wel vergeven nu. Check hierboven. Kwinten kwam er ook uit (hij is ook niet zo heel moeilijk, maar dat zijn ze achteraf allemaal niet).
Ik zit zelf een beetje vast bij 90. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door kwintenstraler op 03-12-2005 11:56:33 ]When in panic or in doubt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie heefte r nog een hint![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When in panic or in doubt:
nee hoor, af en toe voel ik me ook ontzettend dom als ik weer ergens vast blijf zitten waar de rest geen moeite mee schijnt te hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef Kloot-Jan het volgende:
Hoe kunnen jullie dit allemaal? Ben ik nou zo dom of zijn jullie zo slim?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef dutchdevil het volgende:
ja, en daar zit dus mijn probleem. ik snap niet wat ik daarme moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou trouwens wel een hintje kunnen gebruiken voor level 75 (What time is it?)edit: laat maar, kreeg nog een ingeving..
![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door kwintenstraler op 03-12-2005 20:50:03 ]When in panic or in doubt:
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:44 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou trouwens wel een hintje kunnen gebruiken voor level 75 (What time is it?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:51 schreef dutchdevil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens, hoe verder je met de puzzels komt, hoe meer je in de trant van de puzzels begint te denken, en dan kom je wel steeds verder. Op een gegeven moment ken je de meeste trucjes om tot een oplossing te komen, en dan denk je vaak eerder in de goede richtingedit: en veel Googlen, dat is vaak echt nodig
When in panic or in doubt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |