Inderdaad, laat Wilders maar reclame blokken kopen voor zijn hetze tegen moslims.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Oversight het volgende:
Het is toch bespottelijk dat ze via de media persoonlijke hetzes aan het voeren zijn op kosten van de staat?
fyi: dom populistisch geblaat, niet verschoond van kwetsende, associale en grove praat staat niet automatisch gelijk aan scherp.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Oversight het volgende:
Nu is Wilders altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind maar ik hoop dat deze opmerkingen toch daadwerkelijk zullen bijdragen aan een veiliger nederland.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Monocultuur het volgende:
Wilders is tenminste niet zo'n politiek correctie lul, die taboes erg vind om over te praten.
Wilder wil gewoon problemen oplossen en houdt daarbij geen rekening met taboes.
En zo hoort het!
Gefeliciteerd! Jij wint de Ciceroprijs voor eloquentie en retoriek!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef bonke het volgende:
ik heb een hekel aan wilders![]()
zijn haar zit nog erger dan dat van balkenende
dus omdat hij met gevaar voor eigen leven iets zegt is het ineens geen populisme meer?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef JohnDope het volgende:
Je kan van wilders alles zeggen, maar hij zegt wel wat het volk globaal denkt, met gevaar voor eigen leven. Dat is geen populisme.
Als dat zo zou zijn dan zou Wilders niet op 1-2 zeteltjes staan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef JohnDope het volgende:
Je kan van wilders alles zeggen, maar hij zegt wel wat het volk globaal denkt, met gevaar voor eigen leven. Dat is geen populisme.
Waaruit blijkt het vetgedrukte?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef JohnDope het volgende:
Die gast is de ultieme marketing machine. Hij beschouwd het ietwat oppervlakkige volk, die een vage mening hebben (omdat nu eenmaal niemand over volledige infomatie beschikt) en gaat vervolgens provorcerende uitspraken uitspuwen, waarvan hij weet dat het volk daar enthousiast over zal zijn. Niet omdat hij echt denkt dat zijn maatregelen daadwerkelijk goed zullen zijn voor het land, maar om zieltjes te winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef JohnDope het volgende:
De peilingen zeggen me allemaal vrij weinig. En er staat maatschappelijk gezien nog veel te gebeuren. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor dat de term "pappen en nathouden" alleen nog in de geschiedenisboeken is terug te vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou Wilders niet op 1-2 zeteltjes staan.![]()
maar met wilders aan het roer gaan we ten onder.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De pijlingen zeggen me allemaal vrij weinig. En er staat maatschappelijk gezien nog veel te gebeuren. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor dat de term "pappen en nathouden" alleen nog in de geschiedenisboeken is terug te vinden.
Met andere woorden, het kan de burger niks schelen wie de kapitein op het schip is, als we maar de juiste koers varen.
dat kan je niet zeker weten, ze maken er al zolang een zooitje van in nederland, dat ik bereid ben omdat risico te nemen door op hem te stemmen. Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
maar met wilders aan het roer gaan we ten onder.
Want? Hoezo is het een puinhoop? Er is redelijke economische voorspoed en ik kan rustig over straat lopen. Onderwijs is nog steeds prima, bijna iedereen kan wel lezen, schrijven en rekenen en vaak ook meer.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat kan je niet zeker weten, ze maken er al zolang een zooitje van in nederland, dat ik bereid ben omdat risico te nemen. Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
please.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
nouja als hij er een puinhoop van maakt, dan stemmen we hem toch weer weg na 4 jaar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef Dandelion het volgende:
[..]
please.
Denk ff na over de gevolgen van een mafkees als wilders aan het roer, dan kun je het je misschien voorstellen.
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Beluga het volgende:
[..]
Want? Hoezo is het een puinhoop? Er is redelijke economische voorspoed en ik kan rustig over straat lopen. Onderwijs is nog steeds prima, bijna iedereen kan wel lezen, schrijven en rekenen en vaak ook meer.
Ik vind het een beetje voorbarig om de conclusie te trekken dat het en puinhoop is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |