abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:15:01 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_32754378
Zit net naar het journaal te luisteren en ben blij dat er eindelijk iemand durft te zeggen dat moslimextremisme gevaarlijk voor nederland is.
Nu is Wilders altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind maar ik hoop dat deze opmerkingen toch daadwerkelijk zullen bijdragen aan een veiliger nederland.
Het is toch bespottelijk dat ze via de media persoonlijke hetzes aan het voeren zijn op kosten van de staat?
◢◤
pi_32754412
quote:
moslimextremisme gevaarlijk voor nederland
wie zegt dan dat het niet zo is?
pi_32754426
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Oversight het volgende:

Het is toch bespottelijk dat ze via de media persoonlijke hetzes aan het voeren zijn op kosten van de staat?
Inderdaad, laat Wilders maar reclame blokken kopen voor zijn hetze tegen moslims.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:16:52 #4
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32754427
Je punt?
Anderen durven niet te zeggen dat moslimextremisme gevaarlijk is? Volgens mij roept iedereen dat nu.
pi_32754470
omdat hij dat zegt ben je een fan van hem?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:18:44 #6
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32754473
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:15 schreef Oversight het volgende:

Nu is Wilders altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind maar ik hoop dat deze opmerkingen toch daadwerkelijk zullen bijdragen aan een veiliger nederland.
fyi: dom populistisch geblaat, niet verschoond van kwetsende, associale en grove praat staat niet automatisch gelijk aan scherp.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32754713
Wilders schreeuwt wat iedereen allang weet, zonder met constructieve en/of haalbare ideeen of oplossingen te komen.

De enige reden dat er mensen naar hem luisteren is dat het een tijd lang verboden was zulke dingen te zeggen en sommige mensen willen het daarom nog een paar keer horen.

Als de linkse kerk niet zo hard had geprotesteerd elke keer als er iets mogelijk niet geheel positiefs over de Islam gezegd werd had er nog nooit iemand naar die klootviool gehoord.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_32754907
ik heb een hekel aan wilders
zijn haar zit nog erger dan dat van balkenende
pies on joe toe
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:37:52 #9
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_32755063
Wilders is tenminste niet zo'n politiek correctie lul, die taboes erg vind om over te praten.

Wilder wil gewoon problemen oplossen en houdt daarbij geen rekening met taboes.

En zo hoort het!
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_32755130
Wilders is een held. Het enige wat er in nederland moet gebeuren is de juiste mensen groeperen.

Ps veel mensen hebben wat te klagen over zijn kapsel, maar ik vind dat hij het zo moet houden.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32755135
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Monocultuur het volgende:
Wilders is tenminste niet zo'n politiek correctie lul, die taboes erg vind om over te praten.

Wilder wil gewoon problemen oplossen en houdt daarbij geen rekening met taboes.

En zo hoort het!

je trapt erin.

Wilders wil gewoon in de belangstelling staan en roept wat velen denken. Hij denkt daarbij niet na of het nut heeft, op te lossen is, problemen voorkomt of verergert.

en had ik al gezegd dat ie een achtelijk kapsel heeft?
Fiets
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:42:13 #12
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32755182
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:32 schreef bonke het volgende:
ik heb een hekel aan wilders
zijn haar zit nog erger dan dat van balkenende
Gefeliciteerd! Jij wint de Ciceroprijs voor eloquentie en retoriek!
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:42:17 #13
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_32755187
po·pu·lis·me (het ~)
1 populaire, oppervlakkige, enigszins demagogische betoogtrant

Ik ben niet zo fan van hem...

edit; nogal knullige spelfout
...
pi_32755289
Je kan van wilders alles zeggen, maar hij zegt wel wat het volk globaal denkt, met gevaar voor eigen leven. Dat is geen populisme.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32755359
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:46 schreef JohnDope het volgende:
Je kan van wilders alles zeggen, maar hij zegt wel wat het volk globaal denkt, met gevaar voor eigen leven. Dat is geen populisme.
dus omdat hij met gevaar voor eigen leven iets zegt is het ineens geen populisme meer?

Ik heb die vent nog nooit iets nuttigs horen zeggen, alleen maar populaire taal.
Fiets
pi_32755370
quote:
Als dat zo zou zijn dan zou Wilders niet op 1-2 zeteltjes staan.
pi_32755438
quote:
Waaruit blijkt het vetgedrukte?
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:53:45 #18
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_32755506
quote:
Die gast is de ultieme marketing machine. Hij beschouwd het ietwat oppervlakkige volk, die een vage mening hebben (omdat nu eenmaal niemand over volledige infomatie beschikt) en gaat vervolgens provorcerende uitspraken uitspuwen, waarvan hij weet dat het volk daar enthousiast over zal zijn. Niet omdat hij echt denkt dat zijn maatregelen daadwerkelijk goed zullen zijn voor het land, maar om zieltjes te winnen.

Hij weet heel handig de zwaktes van de democratie uit te buiten. Jammer.
...
pi_32755551
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn dan zou Wilders niet op 1-2 zeteltjes staan.
De peilingen zeggen me allemaal vrij weinig. En er staat maatschappelijk gezien nog veel te gebeuren. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor dat de term "pappen en nathouden" alleen nog in de geschiedenisboeken is terug te vinden.
Met andere woorden, het kan de burger niks schelen wie de kapitein op het schip is, als we maar de juiste koers varen.
pi_32755580
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De pijlingen zeggen me allemaal vrij weinig. En er staat maatschappelijk gezien nog veel te gebeuren. Het zal in ieder geval niet lang meer duren voor dat de term "pappen en nathouden" alleen nog in de geschiedenisboeken is terug te vinden.
Met andere woorden, het kan de burger niks schelen wie de kapitein op het schip is, als we maar de juiste koers varen.
maar met wilders aan het roer gaan we ten onder.
Fiets
pi_32755626
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

maar met wilders aan het roer gaan we ten onder.
dat kan je niet zeker weten, ze maken er al zolang een zooitje van in nederland, dat ik bereid ben omdat risico te nemen door op hem te stemmen. Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
  vrijdag 2 december 2005 @ 14:59:44 #22
56971 Beluga
[FOK!]Beluga
pi_32755671
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

dat kan je niet zeker weten, ze maken er al zolang een zooitje van in nederland, dat ik bereid ben omdat risico te nemen. Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
Want? Hoezo is het een puinhoop? Er is redelijke economische voorspoed en ik kan rustig over straat lopen. Onderwijs is nog steeds prima, bijna iedereen kan wel lezen, schrijven en rekenen en vaak ook meer.

Ik vind het een beetje voorbarig om de conclusie te trekken dat het en puinhoop is...
...
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:00:25 #23
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_32755689
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]
Laten we eerlijk zijn, een grotere puinhoop dan dat het nu is, kan het niet meer worden.
please.
Denk ff na over de gevolgen van een mafkees als wilders aan het roer, dan kun je het je misschien voorstellen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_32755714
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:00 schreef Dandelion het volgende:

[..]

please.
Denk ff na over de gevolgen van een mafkees als wilders aan het roer, dan kun je het je misschien voorstellen.
nouja als hij er een puinhoop van maakt, dan stemmen we hem toch weer weg na 4 jaar.
pi_32755748
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 14:59 schreef Beluga het volgende:

[..]

Want? Hoezo is het een puinhoop? Er is redelijke economische voorspoed en ik kan rustig over straat lopen. Onderwijs is nog steeds prima, bijna iedereen kan wel lezen, schrijven en rekenen en vaak ook meer.

Ik vind het een beetje voorbarig om de conclusie te trekken dat het en puinhoop is...
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')