quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
KLIK
Ik dus mijn foto uploaden, vindt die site mij op Brad Pitt lijken!![]()
![]()
Bij mij kwam de manier van lachen op de foto's overeen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij let dat ding alleen op de vorm/houding van je hoofd ofzo.
quote:# Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user Bupatih
quote:# Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis Bupatih
quote:# Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user Bupatih
quote:# Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) Bupatih (die Zoolander foto is het bewijs)
Zo zie je maar, ik lieg nietquote:
Ach, ik neem die driequote:
Ik dacht dat jij er zo-een was van "het gaat om het innerlijk"? Jij geilt dus toch alleen maar op grote tieten en een Beyonce reetquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ik neem die drie-nominaties er maar bij, want die onderste maakt een hoop goed.
.
Nee, ik geil op mezelf. Dat vind ik al méér dan genoeg.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er zo-een was van "het gaat om het innerlijk"? Jij geilt dus toch alleen maar op grote tieten en een Beyonce reet![]()
Buup heeft afgedaan
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik zei het je! Michael Jackson was ook een negert.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef Dada het volgende:Jim Carey Award – Grappigste user Zhenar Gert Jan Dröge Award – Zhenar Bridget Maasland Award – Zhenar
Alleen die naam al, en dat supervervelende Britse accentquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Volgens mij ben je stiekem gewoon verliefd op KK.!
Leuk hè, Paint?
Zul je dus later met een manwijf moeten trouwen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
KLIK
Ik dus mijn foto uploaden, vindt die site mij op Brad Pitt lijken!![]()
![]()
Die "kop" heeft nog wel wat maar dat lichaamquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Alleen die naam al, en dat supervervelende Britse accent.
Ze zou zo een dochter van Marijke Helwegen kunnen zijn met die kop van de laatste maanden.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zul je dus later met een manwijf moeten trouwen.
Niet nodig, heb geld zat, en de belangrijkste reden voor mijn "niet nodig" is toch wel: ik deed het uit liefdequote:
Ik had het over Anistonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |