Nou ja, als zij hem wil moet ze ervoor gaan hequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leuk voor der. Ik hoop dat ze veel kindjes krijgen enzo.
.
Whehehe. Dat moest toch maar even vermeld wordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als zij hem wil moet ze ervoor gaan he. Kan me er alleen weinig bij voorstellen.
Heb d'r in ieder geval eventjes gefeliciteerd![]()
.
Deed ze immers ook bij mij.
Was wel grappig jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehehe. Dat moest toch maar even vermeld worden. Ik ga slapen nu, morgen werken om 8:00. Mmm...
Damn, dit wist ik dus echt nietquote:
Lompe Talpa-boerin.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Terwijl. Bridget.
. veel sexyderderder is.
Nou moe.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Lompe Talpa-boerin.
Niet dat Katja veel beter is.
Dat kun je niet vaak genoeg zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
Of heb ik dat al een keer gezegd?
Ja maar ik wil niet steeds in herhaling vallen. Dan biggelen de traantje namelijk van mijn wangen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kun je niet vaak genoeg zeggen natuurlijk.![]()
Ja kijk, dat bedoel ik nou. Ik begin al helemaal fouten te maken en zulks.quote:
quote:
Daarom is Bridget het leukst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben voor Katja![]()
Bridget komt op mij altijd zo bitchie over.
Nee, Katja is het tofst. Stell dat ik met een van beide een dagje zou mogen doorbrengen, dan denk ik dat ik met Katja meer lol zou hebben.quote:
So truequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daarom is Bridget het leukst.
En ze was altijd al tof bij TMF..
Ze waren allebei niet echt je-van-het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
Buup is ook voor Bridget geloof ik. In ieder geval met dat cabaret toen.
Bridget is echt het meisje-meisje, terwijl Katja ook meer wat meer "mannelijker" is in omgang denk ik...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Wat Duiveltja zegt: met Katja kun je meer lol hebben, denk ik.
Dat klopt inderdaad, Katja laat 16 scheten per dag en Bridget 12.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bridget is echt het meisje-meisje, terwijl Katja ook meer wat meer "mannelijker" is in omgang denk ik...
Bij Kristin Davis is het net andersom.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Look at me, I'm 19 years old, but I look 40, isn't it sweet?"
Ik zie de foto niet, dus weet niet of je daar sarcastisch bentquote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Prachtig die huidskleur...Lindsay Lohan
.
Ze is daar spierwit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie de foto niet, dus weet niet of je daar sarcastisch bent.
En hier weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry, maar tis nooit een lekker wijf geweest. Ik snap de ophef niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lindsay Lohan was nog leuk toen ze rood haar was en iets meer vlees op haar botten had..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lindsay Lohan was nog leuk toen ze rood haar was en iets meer vlees op haar botten had..
Sexy zeg, zijn die "watchers" in Hollywood blind ofzo?quote:
Dat had ik al een keer gedaan!quote:
Ja, maar toen was het eenmalig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik al een keer gedaan!
Nogmaals: foei..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
Kijk, dit is goede smaak:
[afbeelding]
Wtf moet je met Lonsdale Lohan, Kutje Schaamhaar en Bridget de Talpanist?
Grote jetsers.quote:
En dat wil leraar worden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het eenmalig.. Nu blijkt dat ik dat gewoon áltijd fout doe.
.
Maar eerst vond je haar dus wel leukquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef pberends het volgende:
Lonsdale Lohan is gewoon white trash, dat eigenlijk op een of ander camper in Texas zou moeten wegrotten, maar omdat de dictatuur Hollywood het zo wilde is ze nu immens populair.
Ik was ironisch, omdat dat misschien WEL een eyeopener zou zijn voor die Lonsdale Lohan fansquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
Hier is die wel positief over haar!?
[..]
En hier weer niet..
Maar nu weet ik het dus dan haal ik m'n taaltoets welquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat wil leraar worden?.
! Het is een regelrechte schande!
!
Kijk eens goed naar de foto's man, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar eerst vond je haar dus wel leuk? Of was dat "gespeeld"??
Geef nou eens antwoord man.
Kruisjesquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit meer jouw smaak, pb?.
.
. Jennifer Connelly.
.
.
.
Ze is best lekker somsquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de foto's man, wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |