Loekiequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
Achter de schermen is er een mooi topic voor types zoals jij en Sven, waar ze het uitleggen!.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Reünie was tof. Ook al ken ik de meesten nog goed en is het pas twee jaar geleden dat we nog bij elkaar in de klas zaten.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Bier. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
quote:
quote:
Niemand van The Box kijkers die 'm kentquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem aangevraagd bij The Box.
En ik kan niet eens The Box ontvangen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand van The Box kijkers die 'm kent.
quote:
Er is maar één tuinbouwquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/10.gif]afbeelding][/url]
En ik heb een superlul!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik kan niet eens The Box ontvangen..
Toch niet Raffaëla hequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Post dit topic eens snel vol zodat we er straks een felicitatietopic van kunnen makenrrrr!!
Maar als ie terugkomt is ie niet ineens bruin ofzo.quote:
Maar wel kei-grappig opeens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als ie terugkomt is ie niet ineens bruin ofzo. [afbeelding]
Die is echt al zó oudquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef Bupatih het volgende:
Superman tegen Spiderman: "Hé, ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga nu naar bed, mên".
Hij was al kei-grappig.quote:
quote:
Spiderman tegen Batman: "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar Robin".quote:
Niemand (behalve DVP) heeft hem ooit gezien, dus dat kan je niet weten. (Net als zijn huidskleur).quote:
Die is ook niet grappig en zulks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Spiderman tegen Batman: "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar Robin".
[afbeelding] Geef toe, die kende je nog niet!
Ik zie ze ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
Waarom werkt imageshack bij mij wél altijd?
Ik zie het plaatje gewoon namelijk.
Maar je kende hem in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is ook niet grappig en zulks. [afbeelding].
Ohm ik was dan in de war met Pierke.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand (behalve DVP) heeft hem ooit gezien, dus dat kan je niet weten. (Net als zijn huidskleur).
Ja, dat kan ik ook wel doen, maar dan krijg ik na het ALT+R'en een witte pagina...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie ze ook.
In firefox kun je daar iets voor instellen.
"Lulluke mongool. Stomme debiel."quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ohm ik was dan in de war met Pierke.. Ik kon me al niet herinneren dat ie dood was
.
En ik weet inmiddels wie Tuinbouw is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ohm ik was dan in de war met Pierke.. Ik kon me al niet herinneren dat ie dood was
.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie ze ook.
In firefox kun je daar iets voor instellen.
Link?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook wel doen, maar dan krijg ik na het ALT+R'en een witte pagina...
about:config --> referer header op 0 zetten ipv 2.quote:
Zo danquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..].
Alsof je niet weet dat Imageshack niet werkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Nou, het was duidelijk het wachten waard. [afbeelding].
Hij's wel okay jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pieperd. Die wethouder Pastors van jou stadje is wel lachen trouwens.
Nou inderdaad. Qua standpunten is hij redelijk extreem, maar ook weer niet onredelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij's wel okay ja.
Het is wel iemand die in de landelijke politiek wat teweeg zou kunnen brengen, in tegenstelling tot die Eerdmans enzo.
Precies, en hij heeft ook wel een soort van charisma wat Fortuyn had. Ik zie hem nog wel de verkiezingen van 2007 ingaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Qua standpunten is hij redelijk extreem, maar ook weer niet onredelijk.
Hij heeft inderdaad geval PvdA en CDA van tafel geveegdquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en hij heeft ook wel een soort van charisma wat Fortuyn had. Ik zie hem nog wel de verkiezingen van 2007 ingaan.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad geval PvdA en CDA van tafel geveegd.
Nou inderdaad. In onze gemeente is het vooral CDA en PvdAquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]Die peiling van Rotterdam
.
Gaat toch nog goedkomen hier.
Niet eens VVD erbijquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad. In onze gemeente is het vooral CDA en PvdA.
Nee VVD is hier bij mijn weten niet zo groot. Dramatisch inderdaad. Maar het is gelukkig ook weer niet SP/GroenLinks-achtig. PvdA en CDA is lekker gulden middenweg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet eens VVD erbij.
Dan is het helemaal dramatisch.
Was even bang dat het hier weer zo'n rood bolwerk zou worden, maar die rooien hebben met het wegsturen van pastors hun eigen graf gegraven.
Google ff even dan weet je waarom hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Nou, het was duidelijk het wachten waard. [afbeelding].
Too bad for themquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
Nou ja, we mogen ook niet te vroeg juichen, maar 't is een hele verbetering zo in twee maanden.
Volgens mij jagen we hier iedereen weg.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
Over de vermeende relatie van Raggel Hazes met John de Wolf?!?.
Is wel vaker zo met voetballersquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
Hij was gisteren bij Jensen, echt snugger is 'ie niet. Zou zomaar kunnen dus.
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:14 schreef Airelle het volgende:
21 al?????????? Heeft ze nog met Brain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |