Ik vind "Vervelende Vulva" nog wel wat tam. Ik maak er Venijnige Vulva van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat jij wilt, Super Scrotum, wat jij wilt![]()
Wat een KUT smiley.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb niks tegen kutsmileys, ik heb wat tegen de uitwassen van kutsmileys.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb niks tegen kutsmileys, ik heb wat tegen de uitwassen van kutsmileys.
Niet eens verbeterd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wíst gewoon dat het om Keira ging.!
Ze trekt trouwens wel op elke foto dezelde kop..
Alsnog gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet eens verbeterd.![]()
PI's zijn tof. Maar ik moet vaak editten om ze toe te voegen.
Is het niet tahwlpoerizt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ben hier niet de taalpurist.![]()
Bij mij was het gewoon een typefout.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ben hier niet de taalpurist.![]()
Die smiley is... eng!quote:
Hij is zo "Ik ben geil, geamuseerd, geestelijk niet helemaal 100% en ik heb honger" eng.quote:
Ik vind hem meer "ik ben ontsnapt uit de voorportaal van de Hel en ben gekomen om je bloed te drinken, maar er zit een splinter in mijn voet" eng.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is zo "Ik ben geil, geamuseerd, geestelijk niet helemaal 100% en ik heb honger" eng.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Hé, klein meisje! Hé, klein meisje...pssst, kom eens hier! Wil je mijn cavia aaien? Hij ligt hier bij mij op schoot, onder die handdoek. Ja, daar moet je even met je hand onder. Begin maar te aaien!
Het is een kruising tussen emo.gif en kwijl.gifquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je geeft geeneens een verklaring voor de traan.
![]()
!
Mijn verhaal is veel geloofwaardiger.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |